Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, liderul unei seri cu Supercupa Europei. Digi Sport 1, cele mai bune cifre cu meciul câştigat de Chelsea

 
Foto: hepta
Foto: hepta

AUDIENŢE. Într-o seară în care s-a jucat Supercupa Europei dintre Chelsea şi Villarreal, Pro TV a fost pe primul loc în audienţe cu Las Fierbinţi şi un film cu Nicolas Cage. Dintre posturile de sport care au difuzat meciul, Digi Sport 1 a scos cele mai bune cifre.

Publicitate

Chelsea a câştigat Supercupa Europei, după ce a învins-o la penalty-uri cu 6-5 pe Villarreal (în primele 120 de minute scorul a fost egal, 1-1). Trei posturi TV au difuzat meciul: Digi Sport 1, Look Sport Plus şi Telekom Sport 1. La nivel naţional, cele trei staţii TV au avut o audienţă medie de 277.000 de telespectatori.

Cei mai mulţi au fost pe Digi Sport 1. Postul RCS-RDS a prins un loc în top 10, iar pe publicul comercial chiar a depăşit Kanal D şi a fost pe podiumul serii.

Înainte de cifrele meciului, un scurt rezumat al serii:

- Pro TV a fost liderul serii încâ de la început. Postul din Pache Protopopescu avea o medie de 850.000 de telespectatori cât au rulat ştirile. Antena 1 era pe locul doi pe toate segmentele de public.

- Pe intervalul Las Fierbinţi a crescut audienţa pentru Pro TV. Aproape 1,3 milioane de români se uitau la nivel naţional la serialul de comedie.

- De la 21:30, Pro TV a difuzat un film în premieră cu Nicolas Cage - „Răzbunarea - O poveste de dragoste”. A scos o medie de 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.

- Antena 1 s-a menţinut toată seara pe locul secund în audienţe. Postul Intact difuza o reluare din Chefi la cuţite şi scotea o medie de 735.000 de telespectatori.

- Kanal D era doar pe locul trei cu serialul turcesc „Nehir” şi cu o reluare din „Asta-i România”.


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Chelsea-Villarreal (22:00-00:50):

Naţional. Cei mai mulţi români s-au uitat la meci pe Digi Sport 1. Postul RCS-RDS se clasa pe locul 6, cu 172.000 de telespectatori. Pe Look Sport Plus erau 78.000 de privitori, iar pe Telekom Sport 1 27.000.

Liderul serii a fost Pro TV cu 832.000 de telespectatori. Pe doi se clasa Antena 1, iar pe trei Kanal D.

Urban. Cifre bune şi la oraşe pentru Digi Sport 1. Aproximativ 117.000 de telespectatori au urmărit meciul Chelsea-Villarreal, care s-a jucat la Belfast.

Look Sport Plus avea 43.000 de privitori pe minut, iar Telekom Sport 1 21.000.

Şi pe acest segment de public era pe primul loc Pro TV - 425.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au pus Digi Sport 1 pe locul trei, la egalitate cu Kanal D. Peste 50.000 de telespectatori au văzut partida dintre Chelsea şi Villarreal pe Digi.

Pe Look Sport Plus se uitau 17.000 de privitori tineri, iar pe Telekom Sport 1 9.000.

Cei mai mulţi români au ales să urmărească tot Pro TV. Postul din Pache avea 193.000 de telespectatori pe minut.

Audienta posturilor TV miercuri, 11 august, pe intervalul meciului Chelsea - Villarreal (22:00-00:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 832.000 4,7 17,4
2 Antena 1 632.000 3,6 13,2
3 Kanal D 384.000 2,2 8,0
4 Romania TV 362.000 2,1 7,5
5 Antena 3 349.000 2,0 7,3
6 DigiSport 1 172.000 1,0 3,6
7 National TV 159.000 0,9 3,3
8 Prima TV 128.000 0,7 2,7
9 Happy Channel 125.000 0,7 2,6
10 Realitatea Plus 100.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 11 august, pe intervalul meciului Chelsea - Villarreal (22:00-00:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 425.000 4,4 16,8
2 Antena 1 329.000 3,4 13,0
3 Antena 3 238.000 2,5 9,4
4 Kanal D 178.000 1,9 7,0
5 Romania TV 173.000 1,8 6,8
6 DigiSport 1 117.000 1,2 4,6
7 Happy Channel 67.000 0,7 2,6
8 Diva 66.000 0,7 2,6
9 Realitatea Plus 57.000 0,6 2,2
10 Prima TV 54.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 11 august, pe intervalul meciului Chelsea - Villarreal (22:00-00:50), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 193.000 4,6 21,3
2 Antena 1 130.000 3,1 14,3
3 DigiSport 1 52.000 1,2 5,7
4 Kanal D 51.000 1,2 5,7
5 Antena 3 31.000 0,8 3,5
6 Romania TV 24.000 0,6 2,6
7 Digi 24 23.000 0,5 2,5
8 TV1000 20.000 0,5 2,2
9 Pro Gold 19.000 0,5 2,1
10 Happy Channel 19.000 0,5 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milkara Milkara
    Și în toamna meciurile trag în jos pro TV

    La fel ca Antenuta Zero. Doar au cumparat meciuri ca sa fie trasi in jos. Hi hi !
  • mile mile
    razvan doar nu vrei pe 11 intervale
  • Razvan Razvan
    Trebuia sa dati si pe celelalte intervale
  • Anonim Anonim
    Pro Gold mai urmarit decat Pro2 si Happy :)) pare o gluma proasta
  • Mile Mile
    Și în toamna meciurile trag în jos pro TV

Trimite un comentariu

sus