Skip to main content

Emisiuni sau meci? Duminică, seara Survivor. iUmor, mai norocoasă ca Roata Norocului. Digi Sport 1, înaintea Kanal D

 
Survivor a fost lider de audienţă duminică, 17 aprilie 2022. Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Survivor a fost lider de audienţă duminică, 17 aprilie 2022. Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Seară cu meci şi cu emisiuni. Care a reuşit să câştige cel mai mult public?

Publicitate

Survivor nu cedează primul loc în clasamentul audienţelor. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit de mai bine de un milion şi jumătate de români.

Locul doi a fost câştigat de iUmor, însă a fost o bătălie strânsă între show-ul umoristic de la Antena 1 şi emisiunile de la Kanal D - Roata Norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai.

Astfel, iUmor a fost urmărit de 948.000 de români, în timp ce la postul turcesc s-au uitat 912.000, clasându-se pe locul trei la nivel naţional şi la oraşe.

Mai mult decât atât, Kanal D a fost întrecut de Digi Sport 1 care s-a clasat pe locul trei pe publicul comercial, având 43.000 mai mulţi telespectatori faţă de postul turcesc.

Digi Sport 1 a avut audienţe bune cu transmiterea meciului de fotbal dintre CFR Cluj şi FCSB. Victoria steliştilor - transmisă pe trei posturi - a fost urmărită în total de aproape un milion de români.

Partida a început la ora 20.30 şi a fost transmisă de Digi Sport 1, Look Sport Plus şi Orange Sport 1. Cei mai mulţi suporteri au fost pe Digi Sport 1: 681.000.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor de televiziune de duminică, 17 aprilie, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor nu cedează primul loc nici măcar într-o seară cu meci de fotbal. Show-ul din Republica Dominicană a fost urmărit de mai bine de 1,5 milioane de români, iar meciul dintre CFR Cluj şi FCSB a avut, pe intervalul său, aproape un milion de suporteri în faţa televizoarelor.

iUmor s-a clasat e locul doi, la mică distanţă de Kanal D care a avut, pe intervalul Survivor, două emisiuni: Roata Norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai.

Astfel, pe Antena 1 au stat 948.000 de telespectatori, în timp ce la Kanal D s-au uitat, în medie, 912.000.

Locul patru a fost adjudecat de postul Digi Sport 1 care a avut cifre peste medie: 550.000 de persoane au urmărit partida de fotbal, pe intervalul Survivor.

Antena 3 nu a mai fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, coborând în clasament până pe locul şapte, cu o audienţă de 289.000 de persoane.

În schimb, România TV s-a clasat pe cinci, programele sale informative fiind vizionate de 338.000.

Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de peste 800.000 de telespectatori, la distanţă de 230.000 de privitori faţă de iUmor, show-ul de la Antena 1.

Locul trei a fost ocupat de Kanal D care a avut o audienţă de 349.000 de telespectatori, iar Digi Sport 1 a fost foarte aproape, pe locul patru, cu 342.000 de suporteri care s-au uitat la meci, pe intervalul Survivor.

Antena 3 a urcat pe cinci, cu o audienţă de 191.000 de privitori de la oraşe, înaintea rivalei România TV, care a avut cu 30.000 de telespectatori mai puţin.

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Survivor. Competiţia de supravieţuire a fost urmărită de 376.000 de telespectatori, Pro TV clasându-se pe primul loc în rândul tinerilor de la oraşe.

iUmor de la Antena 1 a ocupat poziţia secundă, cu 322.000 de telespectatori, iar Digi Sport 1 a luat faţa postului Kanal D, clasându-se pe locul trei. Astfel, 173.000 de suporteri au urmărit meciul la Digi Sport 1, pe intervalul Survivor, cu 43.000 mai mulţi decât postul turcesc, care s-a mulţumit astfel cu locul patru.

Iar Antena 3 a fost pe cinci pe publicul comercial, cu 51.000 de privitori ai programelor sale informative.

Audienţa posturilor TV duminică, 17 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.524.000 8.7 19.3
2 Antena 1 948.000 5.4 12.0
3 Kanal D 912.000 5.2 11.5
4 DigiSport 1 550.000 3.1 6.9
5 Romania TV 338.000 1.9 4.3
6 TVR 1 295.000 1.7 3.7
7 Antena 3 289.000 1.6 3.7
8 Happy Channel 265.000 1.5 3.3
9 Pro Cinema 208.000 1.2 2.6
10 Prima TV 194.000 1.1 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 17 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 803.000 8.4 19.5
2 Antena 1 572.000 6.0 13.9
3 Kanal D 349.000 3.7 8.5
4 DigiSport 1 342.000 3.6 8.3
5 Antena 3 191.000 2.0 4.7
6 Romania TV 161.000 1.7 3.9
7 Happy Channel 136.000 1.4 3.3
8 TVR 1 127.000 1.3 3.1
9 Digi 24 75.000 0.8 1.8
10 National TV 72.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 17 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 376.000 7.9 21.5
2 Antena 1 322.000 6.8 18.4
3 DigiSport 1 173.000 3.6 9.9
4 Kanal D 130.000 2.7 7.4
5 Antena 3 51.000 1.1 2.9
6 Digi 24 40.000 0.8 2.3
7 TVR 1 33.000 0.7 1.9
8 Prima TV 31.000 0.7 1.8
9 Pro Cinema 31.000 0.6 1.8
10 Happy Channel 27.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu mai ziceți de iumor , dacă nu prezentați, încercați sa ne păcăliți, iată emisiune slaba ziceați dar are 12 sezoan
  • Iumor ,lider pe interval ,la fel si i mai mult umor cu Vlad Dragulin,iumor a fost lider pe targetul comercial,18-54 urban cu 6,6 puncte de rating si 20,6 share,Pro tv,locul doi cu 6,4 puncte de rating si 20 share
  • Gata cu mascarada , ziceați de iumor sa fie scos din grila , dar iată ca are rating în februarie, la pensionari prinde în rest
  • Pe intervalul iumor nu prezentați ha

    Si audientele Dansului Zero de sambata nu le ceri ? Oare filme antice dublu comercial ?
  • Pe intervalul iumor nu prezentați ha

    Pai nici Umor Sec nu au scris nimic pe site-ul lor. Deci tot sub Survivor in audiente. Ha ha ha !
  • Pro Tv are cele mai bune audiențe - este adevărat - însă scade ușor, pe toate cele 3 categorii de public. Vom vedea cât vor mai ”trage” producătorii de show, probabil încă vreo 2 luni de acum înainte !
  • *** Survivor daca e Antena atat de aproape de tine pe comercial. Bine ,a fost meci important si asta a rupt si audienta Pro-ului,dar chiar si asa
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:59 – 22:59. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.3 puncte de audiență și 16.2% share. De-a lungul difuzării, peste 1.5 milioane de români au urmărit seara de Survivor, iar în minutul de aur, la ora 21:30, aproape 1.9 milioane de telespectatori au ales să-și încheie săptămâna cu ochii pe cel mai puternic reality show.

Trimite un comentariu

sus