Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor de duminică seara. Aproape două milioane de persoane, cu ochii pe show-ul Pro TV. Digi Sport, poziţie bună în audienţe

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Seara de duminică a fost dominată de Pro TV, cu a patra ediţie a show-ului Survivor. Emisiunea a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care jumătate erau din mediul urban. 

Publicitate

Pro TV a fost liderul serii pe toate targeturile de audienţă, într-o seară în care Antena 1 a pus la bătaie emisiunea Poftiţi pe pa noi - Poftiţi prin ţară, în timp ce Kanal D a învârtit Roata norocului

Cine nu s-a uitat la emisiuni de divertisment, a ales filmele. Mai ales publicul din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Prin urmare, în clasamentul pe publicul comercial avem posturi precum AXN, Pro Cinema, Happy Channel sau TV 1000. 

În plus, televiziunea Digi Sport 1 a urcat bine în audienţe, pe trei la oraşe şi comercial, respectiv patru la nivel naţional, cu meciul FCSB - CFR Cluj. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul show-ului Survivor: 

Naţional. Pro TV a dominat la nivel naţional cu o nouă ediţia Survivor, difuzată dâmbătă seara. Postul TV s-a apropiat de două milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţăro, la o distanţă de aproape un milion de persoane de locul al doilea, ocupat de Antena 1. 

Kanal D a fost a treia televiziune pe intervalul Survivor (20.00 - 23.00), cu o medie de 740.000 de persoane. 

Poziţie bună pentru televiziunea Digi Sport 1. Postul RCS a fost pe patru în audienţe, cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori. Televiziunea a avut pe interval, meciul FCSB - CFR Cluj. 

Urban. Oraşele au ţinut tot cu Survivor. Emisiunea prezentată de Daniel Pavel s-a apropiat de un milion de telespectatori, în mediul urban, în cele trei ore de emisiune. 

Audienţele au fost mai mult decât duble faţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1, care era urmărită de 480.000 de persoane. 

Meciul FCSB - CFR Cluj a propulsat bine audienţele Digi Sport 1. Postul ocupând poziţia a treia în audienţe, peste Kanal D. 

Comercial Urban 21-54. Survivorul Pro TV a avut o medie de 460.000 de telespectatori pe publicul urban cu vârste între 21-54 de ani. Cifrele au fost duble faţă de locul secund, ocupat de Antena 1, care avea o medie de 256.000 de persoane. 

Şi aici, Digi Sport 1 a prins poziţia a treia, cu o medie de 170.000 de privitori. 

Poziţie bună pentru AXN, care a fost a cincea televiziune pe publicul urban 21-54 de ani. Postul a avut, pe intervalul Survivor, două filme, Recuperatorul, cu Sylvester Stalone, şi Agentul, cu Wesley Snipes. 

Audienţa posturilor TV de duminică, 23 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.947.000 11.1 22.7
2 Antena 1 1.070.000 6.1 12.5
3 Kanal D 741.000 4.2 8.7
4 DigiSport 1 582.000 3.3 6.8
5 Romania TV 401.000 2.3 4.7
6 Antena 3 355.000 2.0 4.1
7 Happy Channel 286.000 1.6 3.3
8 TVR 2 259.000 1.5 3.0
9 TVR 1 208.000 1.2 2.4
10 Prima TV 192.000 1.1 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 23 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 933.000 9.8 21.8
2 Antena 1 481.000 5.1 11.2
3 DigiSport 1 342.000 3.6 8.0
4 Kanal D 256.000 2.7 6.0
5 Antena 3 219.000 2.3 5.1
6 Romania TV 216.000 2.3 5.1
7 TVR 2 134.000 1.4 3.1
8 Happy Channel 133.000 1.4 3.1
9 AXN 102.000 1.1 2.4
10 Realitatea Plus 94.000 1.0 2.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de duminică, 23 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 456.000 9.5 25.3
2 Antena 1 256.000 5.4 14.2
3 DigiSport 1 168.000 3.5 9.3
4 Kanal D 68.000 1.4 3.8
5 AXN 54.000 1.1 3.0
6 TVR 2 53.000 1.1 3.0
7 Romania TV 50.000 1.0 2.8
8 Pro Cinema 36.000 0.8 2.0
9 Happy Channel 35.000 0.7 1.9
10 TV1000 33.000 0.7 1.8

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • In mare am urmarit meciul dar in momentele cand mutam pe Pro gaseam publicitate si mi s-a parut mult mai des ca la primele editii, chiar ii laudam ca e mai putina publicitate ca la Kanal D dar se pare ca intra pe acelasi ritm si automat daca gasesc doar publicitate mut postul. In rest printre momentele cand ii prindeam vedeam doar accidentari. Vor sa scape de ei asa rapid sau care e ideea? O proba prost aleasa, concurentii inca sunt la inceput si nu si-au dezvoltat o latura asa sportiva si rezistenta pentru a nu isi rupe picioarele la impact mai puternic, deci putea fi pastrata aceasta proba mai tarziu in competitie cand ramanea doar cei bine pregatiti. Asa fac mai rapid o selectie cu accidentari.
  • Daniel, in afara de meci, a fost si minivacanta, iar o parte din publicul tinta al ProTV a fost la munte, la distractie. In seara asta va fi, probabil, o crestere.
  • Emisiunea e mult prea scurta si segmentata! 2 ore si 20 de minute e mult prea putin! Ar trebui inca 30 de minute per editie. Pe putin! A 4-a editie e esentiala, dar daca nu se doreste... Nu inteleg de ce sa tii mortis sa ai un film sambata, cand Survivor iti poate aduce audienta garantata si chiar mai multa audienta decat iti poate aduce un film, pe care il poate vedea lumea la un click distanta. Dar daca asta se vrea... Daca nu se aduc concurenti noi, capabili, sezonul asta de Survivor nu va mai tine 6 luni jumate ca precedentul. Kanal D, aparent, aducea si tineri capabili la Faimosii, care nu erau neaparat faimosi.
  • Inca vorbesc disperatii de reclame... Emisiunea e pe Pro TV Plus (are 2 ore si 17 minute). Deci, din 3 ore, 43 de minute sunt reclame. E mult disperatilor ? Cat vroiati ? 30 de minute de reclame ?
  • acum e calitate, ma? cand era pe kanal d nu era

    Postacule cap sec. Eu zic ce zicea Mile postacul pe aici. Cand filme antice erau sub Marinica Zero, postacul Mile lauda Antenuta. Ne zicea ca Marinica e calitate.
  • Felicitări! Cifre foarte bune, sper să se mențină!
    Nu înțeleg însă de ce Pro tv nu profita mai mult de voyo.. ar putea pune acolo mai multe episoade/ momente care nu se vad la tv. Ar avea toți de câștigat. Emisiunea cred ca ar creste în popularitate, și-ar face mai multa lume abonamente, și fiind postat totul, putem vedea mai bine cum se comporta ei în jungla, oamenii ar urmări mai mult, si-ar face preferati.. oricum au mult material rămas pe care nu l folosesc.
    Dacă nu pun Survivor sâmbăta, măcar asta, sau cel puțin sa mărească durata. Ar avea de câștigat. 3 zile mi se par foarte puține, insuficiente pentru a arata totul, fiind deja comprimat foarte mult! Sper să se gândească mai bine, având toate aceste platforme.
  • Digi 24, când crești și tu?
    Depășește România TV, Antena 3 și Realitatea Plus.
    Digi 24, lider de audiență la posturile de știri!
    La site-uri este Digi24.ro, iar la posturi de radio este Digi FM.
    Bravo! Meriți lider de audiență!
  • Ediția de aseară a fost una violentă pentru concurenți, majoritatea s-au accidentat pe traseu încă din primele secunde.

    Unii băieți care se dădeau peste cap când săreau din “mașina” rămâneam ca intr-o stare de șoc 2/3secunde.

    Totuși, ediția a fost foarte bună, la fel și jocul interactiv de la final care a adus zâmbete :)

    Ps: Survivor ar trebui redifuzat pe Pro 2 de la ora 17-18, nu ora 13. Și fix a doua zi, nu la zile distanță. Totuși, ce audiențe a făcut redifuzarea? Dar noile sezoane ale emisiunilor din timpul zilei și dimineața?
  • Prea multă publicitate!!!
    Aseară în fiecare oră de Survivor cei de la ProTV intrau în pauză la minutul 17 până la 25 și de la minutul 50 până la 58 — doar publicitate, fără promouri!

    Publicitatea nu era de 12 minute pe oră? Parcă așa știam de la CNA.
    De asta ProTV ia pauze “mai scurte” zic unii, dar eu zic că o pauză de 12minute cap-coadă pe oră este mai bună decât 2 pauze împărțite.
    Când emisiunea revenea din pauză nu mai știam nimic din ce S-a întâmplat.
  • Bravo Romania. A ales calitatea de la Survivor. Nu porcaria lui Marinica Zero.
    Nu Mile postac ?

Trimite un comentariu

sus