Skip to main content

AUDIENŢE EURO 2020. Belgia-Portugalia, cel mai urmărit meci de până acum. Cifrele duelului dat de Pro TV

 
Foto: hepta
Foto: hepta

AUDIENŢE. Victoria Belgiei contra Portugaliei din optimi i-a adus postului Pro TV cel mai bun rating de la Euro 2020 de până acum. Postul din Pache Protopopescu era lider detaşat cu meciul jucat la Sevilla.

Publicitate

Peste 1,6 milioane de români s-au uitat la duelul dintre Belgia şi Portugalia, din optimile de la Euro. Meciul s-a încheiat cu victoria belgienilor, scor 1-0. Pro TV a scos cele mai bune cifre de la Euro 2020 pe toate cele trei segmente de public.

Duminică s-a mai disputat un meci din optimi: Ţările de Jos-Cehia (0-2). Audienţele le puteţi citit AICI.

CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Belgia-Portugalia (22:00-23:55):

Naţional. Peste 1,6 milioane de români au ales să urmărească Belgia-Portugalia, duel din optimile Euro 2020. Pro TV era lider detaşat pe intervalul meciului.

Kanal D a scos o medie de 1.463.000 de telespectatori pe minut, fiind a doua staţie TV în clasament. Postul Dogan difuza Survivor.

Antena 1, cu o redifuzare din „Chefi la cuţite: Familii la cuţite”, scotea cifre modeste: 666.000 de privitori pe minut.

Urban. Mulţi români de la oraşe s-au uitat şi ei la partida Belgia-Portugalia. Aproximativ 966.000 de telespectatori au urmărit meciul pe Pro TV, aseară.

Şi de această dată s-a clasat Kanal D pe locul secund, cu 734.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 - 379.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit în număr mare la confruntarea dintre Belgia şi Portugalia, care s-a jucat la Sevilla. Mai bine de 400.000 de telespectatori tineri se uitau pe Pro TV.

Topul staţiilor TV era completat de Kanal D - 259.000 de privitori şi Antena 1 - 172.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV duminică, 27 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Portugalia (22:00-23:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.620.000 9,2 23,6
2 Kanal D 1.463.000 8,3 21,3
3 Antena 1 666.000 3,8 9,7
4 Romania TV 317.000 1,8 4,6
5 Antena 3 311.000 1,8 4,5
6 TVR 1 286.000 1,6 4,2
7 Prima TV 158.000 0,9 2,3
8 AXN 151.000 0,9 2,2
9 Pro 2 147.000 0,8 2,1
10 TVR 2 104.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 27 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Portugalia (22:00-23:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 966.000 10,1 26,2
2 Kanal D 734.000 7,7 19,9
3 Antena 1 379.000 4,0 10,3
4 Antena 3 157.000 1,6 4,3
5 Romania TV 142.000 1,5 3,9
6 TVR 1 141.000 1,5 3,8
7 Pro 2 83.000 0,9 2,3
8 AXN 67.000 0,7 1,8
9 Prima TV 56.000 0,6 1,5
10 Film Cafe 49.000 0,5 1,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 27 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Portugalia (22:00-23:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 425.000 10,1 31,4
2 Kanal D 259.000 6,2 19,2
3 Antena 1 172.000 4,1 12,7
4 AXN 31.000 0,7 2,3
5 Pro 2 26.000 0,6 1,9
6 Prima TV 22.000 0,5 1,6
7 Pro Cinema 22.000 0,5 1,6
8 TVR 1 21.000 0,5 1,6
9 Romania TV 21.000 0,5 1,5
10 Antena 3 19.000 0,5 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Unde sunt bolovanii Mile mile ? Aici nu apar sa comenteze postacii cap seci ?
  • Așa este ,Marian. Acum nu prea mai sunt telenovele ca înainte.
  • Sabina ,erau si alte telenovele pe timpul ala , era un post mai bun putea sa arda mancarea pe foc ca fugeau la seriale , acum toate sunt cu droguri ,crime si numai au farmecul de altadata , cele turcesti nu au pasiunea inflacarata
  • Inima de țigan și Regina sunt două dintre cele mai de succes seriale românești produse de Pro. Cu plăcere Ionuț .
  • "Belgia-Portugalia, cel mai urmărit meci de până acum."

    Greu sa mai faca alt meci audienta mare in optimi. Poate Franta-Elvetia (se joaca la Bucuresti). Si Anglia-Germania, dar meciul incepe la ora 19:00. Audienta va fi mult mai mica.
    Sa vedem in sferturi, in semifinale cum va fi audienta.
  • Bine zis mihai. E si normal sa creasca audienta, cand raman echipele de top.
    In grupe, cine se uita la Macedonia, la Finlanda... Pana si Turcia a fost zero.
  • Multumesc Sabina si Radu. E interesant ca un serial din 2008 sa prinda top 5 pe un target si top 10 pe celelalte 2 target-uri.
  • Evident că audiențele vor fi tot mai bune, pe măsură ce se avansează în fazele superioare cu mai puține meciuri dar de mai bună calitate și echipe care sunt în formă. Bravo Pro TV, că doar nu o să ne uităm doar la șușanele cu aceleași personaje reciclate și netalentate și reality show-uri regizate.
  • @Ionuț
    Era redifuzare a telenovelei REGINA din 2008-2009, pe acasa tv, cu cate 2 episoade.
  • Lulaku , primul meci a avut 7,0 si 32,4 share 18-49 scrie pe site-ul lor
  • Si meciul de la ora 19-21 a avut 7.0 puncte de audiență și 32.4% share pe comercial. Locul 2, 3.4 puncte de audiență și 16.0% share.
    Deci dublu comercial. Antenuta oare iar locul 3 ?
  • Si meciul de la ora 19 a avut 6,9 rating comercial. Daca facem o medie de la ora 19 pana la ora 00; Pro TV a avut 8,5 comercial.
    Dezastru pe postaci !

Trimite un comentariu

sus