Skip to main content

AUDIENŢE EURO 2020. Ce meci pe Arena Naţională! Şi ce audienţe! Franţa-Elveţia a sărit de 2 milioane de telespectatori

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Ce nebunie de meci pe Arena Naţională! Pro TV a scos cele mai bune audienţe de la Euro 2020, cu spectaculosul duel dintre Franţa şi Elveţia. 

Publicitate

Peste două milioane de români au privit din faţa televizoarelor cum campioana mondială Franţa a fost eliminată de la Euro 2020, după un meci decis la loviturile de departajare. 

Elveţia a învins cu 5-4, după penalty-uri, şi merge mai departe în sferturi. 

Partida comentată de Ion Alexandru şi de Ioana Cosma este singura de până acum care a reuşit să treaca de două milioane de telespectatori audienţă medie. 

Partida de la Bucureşti a fost precedată, luni, de un alt duel spectaculos din optimi. Este vorba despre Croaţia - Spania (3-5), care a trimis trupa lui Luis Enrique în sferturi. Audienţele le puteţi vedea AICI.


CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Franţa - Elveţia (22:00-00:45):

Naţional. Românii au fost cu ochii pe duelul dintre Franţa şi Elveţia şi de pe stadion, dar şi din faţa televizoarelor. Peste două milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la meciul care a trimis Elveţia în sferturile Euro. 

Partida de la Bucureşti este, până acum, cel mai urmărit meci dat de Pro TV la această ediţie de Euro. 

Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu aproape 800.000 de telespectatori, iar pe trei s-a clasat Antena 1, care număra 620.000 de persoane. 

Urban. Cifrele au fost foarte bune şi în mediul urban. Aproximativ 1,2 milioane de persoane erau cu televizoarele deschise pe Pro TV şi urmăreau partida pierdută de naţionala lui Mbappé.

Kanal D  (cu o medie de 360.000 de privitori) şi Antena 1 (cu 280.000) au fost următoarele două posturi clasate pe intervalul meciului. 

Comercial. Tinerii s-au uitat şi ei în număr mare la meci. Peste jumătate de milion au fost, în medie, cu ochii pe Franţa - Elveţia, partidă jucată pe Arena Naţională din Bucureşti. 

Antena 1 şi Kanal D au ocupat locurile doi şi trei, cu 140.000 de telespectatori pe minut, respectiv 100.000. 

Audienta posturilor TV luni, 28 iunie, pe intervalul meciului Franţa - Elveţia (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.078.000 11.8 35.0
2 Kanal D 772.000 4.4 13.0
3 Antena 1 619.000 3.5 10.4
4 Romania TV 375.000 2.1 6.3
5 Antena 3 227.000 1.3 3.8
6 Pro 2 153.000 0.9 2.6
7 Prima TV 120.000 0.7 2.0
8 Realitatea Plus 104.000 0.6 1.7
9 Antena Stars 102.000 0.6 1.7
10 Happy Channel 89.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 28 iunie, pe intervalul meciului Franţa - Elveţia (22:00-00:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.197.000 12.5 37.0
2 Kanal D 360.000 3.8 11.1
3 Antena 1 283.000 3.0 8.7
4 Romania TV 171.000 1.8 5.3
5 Antena 3 144.000 1.5 4.4
6 Pro 2 73.000 0.8 2.2
7 Prima TV 73.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 64.000 0.7 2.0
9 Realitatea Plus 51.000 0.5 1.6
10 Antena Stars 50.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 28 iunie, pe intervalul meciului Franţa - Elveţia (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 514.000 12.2 44.6
2 Antena 1 137.000 3.3 11.9
3 Kanal D 104.000 2.5 9.0
4 Pro 2 24.000 0.6 2.1
5 Romania TV 23.000 0.6 2.0
6 Antena Stars 18.000 0.4 1.5
7 Prima TV 17.000 0.4 1.5
8 Pro Cinema 17.000 0.4 1.5
9 Antena 3 16.000 0.4 1.4
10 Comedy Central 14.000 0.3 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cand vine vorba de fotbal, in loc sa pierd 2 ore sau cat tine meciul, prefer sa pierd 3 minute a doua zi citind despre scor si vazand fazele golurilor.
  • Cel mai frumos meci de la acest European, dar d-na Cosma nu avea ce să caute aici.Nu sunt misogin, dar ea ar trebui să - și facă stagiatura în comentarea meciurilor pe la liga satelor și după vreo 3 - 4 ani să comenteze la asemenea evenimente!
    Ps. Să - l ia și pe Mironică și al său partener cu ea!
  • Hai lasa lasa ,acum ati prins glas ,la alte meciuri cand antenuta i-a pe batut pe fotbaliști erau 0 comentarii

    Tu esti Mile mile postacul ? Sau Putina Razvan R ?
    Si vezi ca gresesti postacule. Cand antenuta batea fotbalistii, se activau postacii antenisti in frunte cu Mile mile. Aveau cate 10 comentarii.
    Eu acum comentez ca, unde sunt Mile mile. Ascunsi in barlog ?
    Si ieri la fel, au fost ascunsi...
  • Hai lasa lasa ,acum ati prins glas ,la alte meciuri cand antenuta i-a pe batut pe fotbaliști erau 0 comentarii
  • A fost chiar spectacol meciul...ma uit rar la meciuri si cand sunt dispute foarte importante (finale)... La acest meci m-a atras clar Franta si ca se disputa in Romania...chiar am avut ce vedea... chiar un meci complet, o desfasurare de a tinut in tensiune publicul pana in ultimul minut cand a ratat Mbappe (toti care urmaream ziceam Mbappe sigur rateaza ca s-a pus o presiune foarte mare pe el ca nu a performat)
  • Bravo Pro TV. Felicitari si pentru Ioana Cosma.
    Multi comentau pe aici ca, ce cauta o femeie sa comenteze un meci de fotbal... Lasa ca e foarte bine.
  • WOW WOW WOW ! 44.6 share comercial ?
    Dezastru pe Antenuta Zero !
  • Ce visau postacii Mile mile ? Ce aberau pe aici cu Bucatarii Zero ?
    Uite ca un meci peste finala Chefiilor. Si ei disperau pe aici ca meciurile nu fac 11 rating comercial.
  • Cel mai frumos meci de la EURO, disputat chiar pe Arena Națională, între Franța și Elveția a fost lider absolut de audiență! Disputa a înregistrat 13.1 puncte de rating și 42.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, cifre de trei ori mai mari față de televiziunea de pe poziția secundă care avea 4.1 puncte de rating și 13.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22:00 – 24:45, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 12.2 puncte de audiență și 44.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3.3 puncte de rating și 11.9% share.
  • Victoria obținută de Spania, după prelungiri, în fața Croației a fost lider de audiență în intervalul 19:00 – 21:34. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.1 puncte de rating și 34.8% cotă de piață, dublu față de locul 2 care avea doar 3.9 puncte de audiență și 17.0% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 6.5 puncte de audiență și 32.8% share, în timp ce locul 2 avea 4.0 puncte de audiență și 20.5% share.
  • Postacii Mile mile in genunchi. Pro TV a sters pe jos cu Antenuta lor !
    Iar nu apar postacii sa comenteze pe aici ? S-au bagat in barlog de rusine ?
  • Mama mile creca plange in genunchi saracul :))))

    Audiente mai mari decat revelionul penibil al lui Negru
  • Stati ca vine Mile acum sa ne spuna ca Chefii au avut 13 rating prin 2015-2016 si tot audiente slabe a avut meciul

Trimite un comentariu

sus