AUDIENŢE. Portugalia-Germania a fost meciul zilei de sâmbătă. S-au marcat şase goluri în partida jucată la Munchen, iar Pro TV a fost lider detaşat pe interval.
Germania s-a impus pe teren propriu cu 4-2, într-o partidă extrem de spectaculoasă. Mai bine de 1,3 milioane de români au ales să urmărească duelul din grupa F, considerată „grupa morţii” de la EURO 2020.
De notat: Pro TV a câştigat duelul audienţelor cu Antena 1 şi Kanal D pe intervalul tuturor meciurilor de sâmbătă. Ieri s-au mai jucat partidele Ungaria-Franţa (1-1) şi Spania-Polonia (1-1). Audienţele le puteţi citi AICI
Pe intervalul Portugalia-Germania, Antena 1 difuza Observatorul şi începutul din Next Star, iar Kanal D miza pe gala Puterea Dragostei şi Survivor.
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Portugalia-Germania (19:00-20:50):
Naţional. Pro TV era lider cu meciul Portugalia-Germania, de la ora 19:00. Aproximativ 1.371.000 de români urmăreau duelul de la Munchen.
La mare distanţă pe locul doi se clasa Antena 1, cu 862.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 803.000 de urmăritori.
Urban. Şi românii de la oraşe s-au uitat la Portugalia-Germania. Meciul de la Euro atrăgea în faţa televizoarelor 820.000 de telespectatori.
Diferenţa a fost, la fel ca pe naţional, destul de mare faţă de poziţia secundă. Antena 1 era a doua staţie TV cu 424.000 de urmăritori, iar Kanal D era pe trei - 362.000 de urmăritori.
Comercial. Şi tinerii au ales să urmărească meciul de la Euro 2020. Partida Portugalia-Germania punea Pro TV pe primul loc, cu 252.000 de telespectatori.
Clasamentul era completat de: Kanal D - 143.000 de privitori şi Antena 1 - 134.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 19 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Germania (19:00-20:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.371.000 | 7,8 | 22,8 |
2 | Antena 1 | 862.000 | 4,9 | 14,3 |
3 | Kanal D | 803.000 | 4,5 | 13,3 |
4 | Romania TV | 447.000 | 2,5 | 7,4 |
5 | Antena 3 | 306.000 | 1,7 | 5,1 |
6 | TVR 1 | 231.000 | 1,3 | 3,8 |
7 | National TV | 191.000 | 1,1 | 3,2 |
8 | Pro Cinema | 153.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | Happy Channel | 110.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Pro 2 | 86.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 19 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Germania (19:00-20:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 820.000 | 8,6 | 26,0 |
2 | Antena 1 | 424.000 | 4,4 | 13,4 |
3 | Kanal D | 362.000 | 3,8 | 11,5 |
4 | Romania TV | 216.000 | 2,3 | 6,8 |
5 | Antena 3 | 185.000 | 1,9 | 5,9 |
6 | TVR 1 | 113.000 | 1,2 | 3,6 |
7 | National TV | 99.000 | 1,0 | 3,1 |
8 | Digi 24 | 59.000 | 0,6 | 1,9 |
9 | TVR 2 | 56.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Happy Channel | 49.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 19 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Germania (19:00-20:50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 252.000 | 6,0 | 28,4 |
2 | Kanal D | 143.000 | 3,4 | 16,1 |
3 | Antena 1 | 134.000 | 3,2 | 15,1 |
4 | Romania TV | 29.000 | 0,7 | 3,3 |
5 | TV1000 | 24.000 | 0,6 | 2,7 |
6 | Digi 24 | 24.000 | 0,6 | 2,7 |
7 | Antena 3 | 19.000 | 0,4 | 2,1 |
8 | Pro Cinema | 15.000 | 0,4 | 1,7 |
9 | TVR 2 | 13.000 | 0,3 | 1,5 |
10 | TVR 1 | 13.000 | 0,3 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Tot pe PRO TV, românii s-au bucurat și de remiza dintre Cehia și Croația! În intervalul orar 19:00 – 20:53, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, meciul a înregistrat 6.7 puncte de rating și 24.2% cotă de piață, față de locul 2 care a avut 5.9 puncte de audiență și 21.3% share. Totodată, PRO TV a condus și clasamentul audienței formată din publicul cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, înregistrând 4.9 puncte de audiență și 21.3% cotă de piață.
Ultimul meci al serii, dintre Scoția și Anglia, a fost tot lider de audiență! Disputa a înregistrat 8.3 puncte de rating și 25.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.6 puncte de rating și 20.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22:00 – 23:48, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7.7 puncte de audiență și 27.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6.0 puncte de rating și 21.4% share.