Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, „furios şi iute” către primul loc. CFR Cluj, eşec cu audienţă

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Ce rating au scos televiziunile marţi seara? Românii s-au împărţit între meciul CFR-ului din preliminariile Ligii Campionilor, serial turcesc, primul film din seria „Furios şi iute” şi reluări din Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. 

Publicitate

Eşecul CFR-ului, contra formaţiei Young Boys Berna (3-1, după 1-1 în tur la Cluj), a adunat mulţi români în faţa televizoarelor. Mai mulţi decât la un meci obişnuit de Liga 1. Ca şi în tur, mai mulţi microbişti au fost pe DigiSport 1, faţă de Prima TV. 

În total, aproape 700.000 de oameni au văzut meciul pe DigiSport 1 şi Prima TV. Audienţele au fost ceva mai mari decât în tur

Cu toate acestea, cele mai urmărite programe ale serii au venit de pe Pro TV: Las Fierbinţi, The Fast and the Furious şi Ştirile de la 19:00. 

Înainte de cifrele meciului, un scurt rezumat al serii:

- Pro TV a dat cel mai urmărit jurnal de ştiri, de la ora 19:00. Aproximativ 860.000 de persoane s-au uitat. 

- Audienţa a crescut la peste 1,3 milioane de persoane când a început Las Fierbinţi

- Cifrele Pro TV-ului au scăzut, din nou, la o medie de 850.000 de telespectatori pe minut cu pelicula care-i are în rolurile principale pe regretatul Paul Walker şi Vin Diesel.

- O nouă reluare Chefi la cuţite a pus Antena 1 pe locul doi în top, cu o medie de 740.000 de români din toată ţara.

- Kanal D, cu serialul Nehir şi 40 de întrebări cu Denise Rifai, a pendulat între locurile doi şi trei în funcţie de intervalul despre care vorbim. A coborât şi pe patru, cum s-a întâmplat pe segmentul comercial raportat la meciul CFR-ului. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Young Boys - CFR Cluj (21:30-23:25):

Naţional. Înfrângerea suferită de CFR Cluj în bătălia pentru play off-ul Champions League a adus audienţe bune pentru posturile TV care au difuzat partida. Mai ales pentru DigiSport 1, care s-a poziţionat în primele cinci. Prima TV s-a regăsit, cu rating mai mic ce-i drept, în primele zece. 

Cumulat, meciul a adunat aproape 700.000 de telespectatori pe minut. Cei mai mulţi dintre aceştia au fost pe DigiSport 1, adică 530.000. În acelaşi timp, pe Prima TV se uitau 170.000 de oameni.

Liderul serii pe interval era Pro TV, cu 900.000 de privitori. 

Urban. Clasamentul s-a menţinut şi la oraşe. DigiSport 1 a atras, cu meciul echipei din Gruia, aproape 300.000 români (a fost pe locul patru în top). De asemenea, Prima TV număra peste 100.000 de telespectatori. 

Pro TV era pe primul loc, cu o medie de 425.000 de telespectatori pe intervalul meciului. 

Comercial. Tinerii au pus pe locul trei în top DigiSport 1. Meciul ardelenilor a fost urmărit de aproximativ 100.000 de telespectatori tineri la postul RCS, în timp ce 20.000 era pe Prima TV (locul zece în clasament).

De pe primul loc, Pro TV aduna 200.000 de persoane pe interval. Antena 1, de pe doi, era urmărită de 142.000 de oameni. 

Audienta posturilor TV marţi, 10 august, pe intervalul Young Boys - CFR Cluj (21:30-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 899.000 5.1 14.4
2 Antena 1 869.000 4.9 13.9
3 Kanal D 644.000 3.7 10.3
4 DigiSport 1 529.000 3.0 8.5
5 Romania TV 387.000 2.2 6.2
6 Antena 3 386.000 2.2 6.2
7 TVR 1 199.000 1.1 3.2
8 Happy Channel 197.000 1.1 3.2
9 Prima TV 170.000 1.0 2.7
10 Realitatea Plus 123.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 10 august, pe intervalul Young Boys - CFR Cluj (21:30-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 425.000 4.4 13.2
2 Antena 1 402.000 4.2 12.5
3 Kanal D 346.000 3.6 10.8
4 DigiSport 1 292.000 3.1 9.1
5 Romania TV 226.000 2.4 7.0
6 Antena 3 211.000 2.2 6.6
7 Happy Channel 116.000 1.2 3.6
8 Prima TV 101.000 1.1 3.2
9 Diva 96.000 1.0 3.0
10 TVR 1 66.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 10 august, pe intervalul Young Boys - CFR Cluj (21:30-23:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 203.000 4.9 20.0
2 Antena 1 142.000 3.4 14.0
3 DigiSport 1 110.000 2.6 10.9
4 Kanal D 102.000 2.4 10.1
5 Diva 37.000 0.9 3.6
6 Romania TV 30.000 0.7 2.9
7 Happy Channel 26.000 0.6 2.5
8 Comedy Central 25.000 0.6 2.4
9 Antena 3 24.000 0.6 2.4
10 Prima TV 20.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Răzvan pai sunt identice în fiecare zi
  • Razvan Razvan
    Si de ce nu ati prezentat si pe acele intervale
  • Nicu Nicu
    Radu U. : Se refera la esecul lui CFR , esec cu audienta... nu la esecul in audiente.
  • Marian Marian
    @Radu U. dacă ai gandi putin inainte sa comentezi.....

    Din titlu se intelege ca CFR Cluj a pierdut, dar televiziunile au avut audienta. Unde vezi tu titlu clickbait?! (apropo, asa se scrie - clickbait, nu clickbate)
  • Mile Mile
    Iuli acum ce nu zici de acoperire , kanal d sub un post mic , antena nu e influențată de meciuri , postacii scad ha
  • Radu U. Radu U.
    Esec poate pentru prima, digi a fost pe 3 pe comercial. Iarasi faceti titluri de clickbate?

Trimite un comentariu

sus