Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, peste cu Pro TV şi Kanal D. Cu Nea Mărin, în a treia zi de Crăciun

 
AUDIENŢE. Antena 1, peste cu Pro TV şi Kanal D. Cu Nea Mărin, în a treia zi de Crăciun

AUDIENŢE. Nea Mărin a strâns, din nou, publicul în faţa micilor ecrane. Antena 1 a fost lider detaşat în topul audienţelor de luni seară. 

Publicitate

Emisiunea, cu Vârciu, Ştefănescu şi invitaţii Carmen Tănase, Anca Dinicu, Silviu Mircescu şi Marius Damian, a avut priză la public în a treia zi de Crăciun. 

Conform datelor, în minut de aur de la ora 20:40, peste 1,7 milioane de telespectatori aveau televizoarele deschise pe Antena 1. 

În acelaşi timp, Pro TV şi Kanal D ocupau locurile doi şi trei. Nea Mărin s-a intersectat integral cu primul film al serii dat de Pro TV şi o parte cu al doilea. Este vorba despre peliculele 21 de poduri şi Van Helsing.

Kanal D a avut pe cea mai mare parte a intervalului Prizoniera destinului. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35):

Naţional. Peste 1,4 milioane de oameni s-au uitat la Poftiţi pe la noi în medie. Pe interval, locul doi a fost adjudecat de Pro TV, cu 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D completa podiumul cu un milion de telespectatori în fiecare minut. 

Urban. Şi la oraşe a fost Antena 1 pe primul loc. Postul Intact număra, în medie, aproximativ 660.000 de persoane pe minut. Pro TV era pe doi, cu 633.000. Kanal D ocupa a treia poziţie, cu 430.000 de oameni pe interval. 

Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, emisiunea lui Nea Mărin pe primul loc. Peste 280.000 de tineri cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani s-au uitat la emisiunea Antenei 1. 

În acelaşi timp, pe Pro TV erau 270.000, iar pe Kanal D puţin peste 100.000. Prima TV (cu 31.000) şi România TV (cu 30.000) completau topul primelor cinci. 

Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.425.000 8.1 19.6
2 Pro TV 1.176.000 6.7 16.2
3 Kanal D 1.018.000 5.8 14
4 Romania TV 567.000 3.2 7.8
5 Antena 3 315.000 1.8 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 660.000 6.9 17.5
2 Pro TV 633.000 6.6 16.8
3 Kanal D 430.000 4.5 11.4
4 Romania TV 310.000 3.2 8.2
5 Antena 3 212.000 2.2 5.6

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 284.000 6.9 24.7
2 Pro TV 270.000 6.6 23.5
3 Kanal D 108.000 2.6 9.4
4 Prima TV 31.000 0.8 2.7
5 Romania TV 30.000 0.7 2.6

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andreas Andreas
    Știe cineva unde se va filma emisiunea Dancing on ice?
  • Mile Mile
    Sabina ce se discuta la post , e panica din cauza ca poftiți prin tara performeaza , încep cam pe fuga , ha
  • Mile Mile
    Ce le frica se grăbesc ca sunt slabe ha
  • Kidon Kidon
    @suntanonim In acest articol scrie despre noul serial care se va face dupa o productie turceasca https://click.ro/primetime/cele-mai-asteptate-reality-show-uri-in-2022-la-407328.html
  • B.A.M B.A.M
    Am trei întrebări:
    1) De ce NU s-a făcut top 30 de emisiuni ȘI pentru a treia zi de Crăciun (Sf. Ștefan)?
    SAU
    2) De ce NU s-a făcut top 10 posturi TV pe interval? De ce DOAR 5?
    SAU
    3) De ce NU s-a făcut top 30 și pentru ziua de Ajun?
  • Sabina Sabina
    ABC + promo-ul rulează deja pe post MasterChef va fi difuzat miercurea de la 21.30 din 12 ianuarie.
  • Stefan Stefan
    Audientele pe noul public comercial unde sunt? Acolo se da batalia adevarata.
  • Mile Mile
    De unde știi înseamnă ești angajata
  • ABC+ ABC+
    Sabina, de unde această informație?

    Mi se pare sau televiziunile încep să forțeze grilele din primăvară? În anii trecuți, majoritatea începeau în februarie, acum deja în a2a săptămână din ianuarie dau startul grilelor.

    Din surse, Antena1 programează în prima parte a anului Chefi fără limite de duminică-miercuri, joi este Adela, vineri Insula iubirii și sâmbătă Te cunosc de undeva.

    Apropo, de Stand-Up Revolution ce se mai aude? Emisiunea avea promo de lansare în toamna 2021.
    Antena1 face promo la noua emisiune de dans: Dansez pe gheață, mulți spun că prezintă Ștefan Bănică, din juriu vor face parte Mihai și Elwira Petre, Andreea Bălan, Beatrice Rancea, Wilmark
  • sunt anonim sunt anonim
    @Kidon unde gasesc articolul mai exact ca am intrat pe click dar nu văd
  • ABC+ ABC+
    Emisiunea asta are audiențe mai bune decât X Factor, iUmor, Masked singer, SuperStar, Căsătoriți pe nevăzute, Asia Express pe toate targeturile.
    Unele finale nici nu au depășit aceste cifre de aseară.
  • Mile Mile
    Peste mascați căsătoriți ministar ha
  • Sabina Sabina
    MasterChef din 12 ianuarie la Pro TV.
  • sunt anonim sunt anonim
    În sezonul 3 din serialul Adela vor juca actorii George Mihăiță, Delia Seceleanu,Alexandru Bindea, Alexandru Papadopol și Virginia Rogin
  • Popescu Popescu
    Mă surprind audiențele obținute de emisiunea lui Nea Marin. Se pare că strategia de a merge dintr-o parte a țării în alta pare să prindă la public, în special de pe segmentul național. La orașe și publicul tânăr diferențele nu sunt așa de mari față de Pro TV, după cum remarca și @Expertul.

    Probabil că viitorul sezon al emisiunii lui Nea Marin se va baza pe același concept, cu târguri în diferite zone ale țării.

    @Expertul, de acord că Pro TV a făcut un business mai bun, dar oare nu s-a săturat publicul Pro de atâtea filme? Filme vechi și pe care le poți vedea oricând pe internet. Mie nu-mi place strategia asta pe care o adoptă Pro-ul, ar trebui să aibă și ei cât mai multe producții proprii în grilă (ar merge și una în genul celui cu Nea Marin, poate cu Cosmin Seleși - că tot a apărut la Protevelion și pare să fie cooptat în echipă).

Trimite un comentariu

sus