Skip to main content

AUDIENŢE. Cu Singur Acasă 2, Antena 1 a câştigat. Dar nu tot. Pro TV a ţinut piept cu Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. Cu Singur Acasă 2, Antena 1 a câştigat. Dar nu tot. Pro TV a ţinut piept cu Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Singur Acasă a adunat oamenii în faţa televizoarelor şi cu partea a doua. A câştigat, dar nu chiar tot. Las Fierbinţi, pus de Pro TV la bătaie, a ţinut piept cu brio şi a reuşit să îi sufle Antenei 1 din public. 

Publicitate

Aproape două milioane de telespectatori s-au uitat, aseară, la Singur Acasă 2. Cifrele nu s-au ridicat la nivelul de anul trecut, care era unul record, când pelicula era difuzată de Pro TV. Atunci, peste 2,5 milioane de români se uitau la aventurile micuţului Kevin. 

Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc, sâmbătă seara, la oraşe şi pe segmentul comercial al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. De notat că Singur Acasă a ţinut cu jumătate de oră mai mult, ceea ce a permis Antenei 1 să treacă peste Pro TV la oraşe după ce serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano a ajuns la final. 

Un alt aspect interesant de notat ar fi că este pentru prima oară după mulţi ani când Singur Acasă 2 scoate audienţe mai mici ca Singur Acasa 1. 

Anul trecut, cifre record pe Pro TV

Înainte de audienţele de aseară, o trecere în revistă a cifrelor Singur Acasă 2, din anii trecuţi când pelicula era la Pro TV:

- În 2020, Singur Acasă 2 - Pierdut în New York a fost urmărit de peste 2,5 milioane de telespectori, în medie.

- În 2019, Singur Acasă 2 atrăgea în faţa televizoarelor 2,1 milioane de români. Se difuza pe 14 decembrie.

- În 2018, Singur Acasă 2 a fost urmărit de aproape 2,2 milioane de persoane. Filmul era transmis pe 15 decembrie.

- În 2017, când a fost difuzat pe 16 decembrie, Singur Acasă era urmărit de 2,1 milioane de români.

- În 2016, Singur Acasă 2 a fost văzut de peste 2,7 milioane la nivelul întregii ţări, fiind difuzat pe 17 decembrie.

- În 2015, pe 12 decembrie, Singur Acasă 2 a avut 2,5 milioane de persoane media


Citeşte şi: Kevin, ce audienţe! Singur Acasă 2, cele mai mari cifre din ultimii ani! Cele mai tari cifre ale Pro TV din toamnă


Citeşte şi: Lovitura anului! Singur acasă nu va mai fi la Pro TV!


DE VĂZUT! Detalii neştiute despre Singur Acasă. Povestea filmului


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Singur Acasă 2 (20:00-22:30):

Naţional. Aproape două milioane de telespectatori s-au uitat pe Antena 1, aseară, la Singur Acasă 2. Pro TV era următorul post din clasament, pe interval, cu 1,8 milioane de oameni în medie.

Până să se termine episodul din Las Fierbinţi, cele două posturi aveau cifre foarte apropiate. 

Podiumul, pe intervalul Singur Acasă 2, era ocupat de Kanal D, cu o medie de 650.000 de persoane în medie. 

Urban. Antena 1 era lider şi în mediul urban, segment pe care l-a recuperat după finalul Las Fierbinţi pe Pro TV. Aproape 950.000 de orăşeni se uitau, în fiecare minut, la Singur Acasă 2 pe Antena 1. 

În acelaşi timp, Pro TV scotea o medie de 890.000 de persoane pe minut. Cu 237.000 de telespectatori pe minut, Kanal D se clasa pe trei. 

Comercial. Când vorbim de tineri, lucrurile au fost împărţite. Antena 1, cu Singur Acasă 2, şi-a adjudecat segmentul celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, în timp ce Pro TV a câştigat noul segment comercial, al celor cu vârste între 21 şi  54 de ani. 

- Pe targetul 18-49, Antena 1 a numărat aproape 400.000 de telespectatori în medie. De pe doi, Pro TV avea aproximativ 325.000 de oameni în medie. 

- Lucrurile s-au inversat pe segmentul 21-54, unde Pro TV era lider cu 837.000 de persoane. Antena 1 ocupa locul doi, cu 741.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 2 (20:00-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.993.000 11.3 24.1
2 Pro TV 1.822.000 10.3 22.0
3 Kanal D 651.000 3.7 7.9
4 Antena 3 361.000 2.0 4.4
5 DigiSport 1 355.000 2.0 4.3
6 Romania TV 342.000 1.9 4.1
7 Realitatea Plus 208.000 1.2 2.5
8 TVR 2 163.000 0.9 2.0
9 TVR 1 151.000 0.9 1.8
10 Antena Stars 126.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 2 (20:00-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 946.000 9.9 22.3
2 Pro TV 889.000 9.3 20.9
3 Kanal D 237.000 2.5 5.6
4 Antena 3 233.000 2.4 5.5
5 DigiSport 1 223.000 2.3 5.2
6 Romania TV 214.000 2.2 5.0
7 Realitatea Plus 105.000 1.1 2.5
8 TVR 2 90.000 0.9 2.1
9 Diva 77.000 0.8 1.8
10 Digi 24 72.000 0.8 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 2 (20:00-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 394.000 9.5 28.8
2 Pro TV 325.000 7.9 23.8
3 DigiSport 1 88.000 2.1 6.5
4 Kanal D 83.000 2.0 6.1
5 Romania TV 28.000 0.7 2.0
6 Diva 27.000 0.7 2.0
7 Antena 3 21.000 0.5 1.5
8 TVR 1 20.000 0.5 1.5
9 Digi 24 16.000 0.4 1.2
10 Warner TV 16.000 0.4 1.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 2 (20:00-22:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 837.000 12.0 29.5
2 Antena 1 741.000 10.6 26.1
3 DigiSport 1 165.000 2.4 5.8
4 Kanal D 138.000 2.0 4.9
5 Antena 3 59.000 0.8 2.1
6 Realitatea Plus 54.000 0.8 1.9
7 TVR 2 44.000 0.6 1.6
8 TVR 1 38.000 0.6 1.4
9 Romania TV 35.000 0.5 1.2
10 Digi 24 31.000 0.4 1.1

CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2020


CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2019


CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2018


CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2017


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Aseară, Las Fierbinți a fost lider de audiență în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 12.5 puncte de rating și 30.6% cotă de piață, în timp ce poziția secundă a avut 10.3 puncte de rating și 25.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, serialul a avut 8.2 puncte de audiență și 24.9% cotă de piață.

    Filmul PRO s-a clasat în topul preferințelor și a înregistrat 8.0 puncte de rating și 27.0% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 7.0 puncte de rating și 23.6% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 5.4 puncte de audiență și 22.5% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 5.2 puncte de rating și 21.7% share.
  • circo e serial de prosti în imaginația unora ca tine, oare la cate piese de teatru ai fost? Sau esti genul care vrea doar produse moca? Pentru a distinge tipurile de comic dintr-un serial fenomen, trebuie sa fii putin inteligent.
  • A1 ar face bine sa vina cu lucruri originale, altfel nu va scapa niciodata de statutul de replica nereusita a tot ceea ce inseamna Pro.
  • Digi 24, locul 10 pe urban, 9 pe Comercial la segmentul 18-49 și 10 la segmentul 21-54.

    Digi 24 scade la audiență, în 2022, va fi un post de știri cu cea mai mică audiență din România, după B1 TV!

    Oare în curând, Digi 24 va băga și teleshopping, nu numai reclame și promo-uri?
  • A zis bine Fane Spoitoru: cea mai țară proastă. Daca in 2021 bătaia este intre un serial de proști și un film de 30 de ani, atunci merităm tot ce ni se întâmplă.
  • mă, era de neiertat dacă antena putea să-i sufle „home alone” protv-ului și să n-o facă. au procedat corect, chiar dacă doar pt un an. antena e mai câștigată, deși pro are acest produs, „las fierbinți”, care e un fel de pompier de serviciu, cum nu merge ceva, cum e băgat la înaintare. dar cât să bagi serialul ca plombă peste tot ? costurile cu producția „las fierbinți” cred că sunt mai mari decât cele pt a cumpăra și difuza un film gata făcut. deci anul ăsta 1-0 pt anteniști.

    Ce visezi postacule ? Vezi ca Fierbinti de aseara e episod de acum 3-4 ani. Nu e nou tolomacule. Deci, cat sa coste o rereredifuzare ?
  • Ma bucur ca strategia propusa de mine celor de la programming a adus rezultate solide pentru ProTV! Episoadele Las Fierbinti special de Craciun pot fi incadrate la filme artistice de mare valoare pe care le poti redifuza la nesfarsit in apropierea Craciunului. In 2022 Home alone se intoarce acasa, dar ProTV ar trebui sa continue sa redifuzeze episoade Las Fierbinti special de Craciun si in anii urmatori. Seria Home alone este un produs valoros, dar in acest an s-a batut cu cel mai valoros program romanesc din istoria televiziunii. Stie cineva un show sau serial care sa obtina rezultate cu redifuzari aproape ca la premiera asa cum face Las Fierbinti?
  • acum abia aștepți ca Survivor să înceapă la ProTV? Nu mai este emisiune jalnică?
    Comentariu când era la Kanal D:
    “ Doamne cata mascarada este la canalul turcesc , au inceput sa se bata intre ei se cupleaza , o emisiune jalnica nu zic ca trebuia sa se uite la RAT dar sa stai sa te uiti la asa ceva mai bine lipsa , cred ca mai tine ceva timp pana se termina aceasta emisiune , cred ca daca se termina mai repede avea audienta mai mare decat mascarada ,prea multa publicitate ,”
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-semifinala-romanii-au-talent-survivor-14-mai-2021-20188352#comment-371463

    Sper să te ți de cuvânt și să muți programul când începe Survivor pe ProTV.

    Apropo, vor fi aceleași scandaluri ca și la Kanal D, știi de ce? Astea prind la public și casa de producție decide cum să facă emisiunea în mare parte.

    Postacule, o sa stearga pe jos cu Antenuta Zero. Hi hi hi !
  • ABC, ma doare la basca de frustrarile tale , du-te baiete si bea o cafea frustratule , ai cautat mult in arhiva daca vreau ma uit daca nu nu
  • @1q, nu știu ce să zic, că în toți anii ăștia, audiența Las Fierbinți nu a avut vreun declin, deci cred că va mai ține mulți ani
  • mă, era de neiertat dacă antena putea să-i sufle „home alone” protv-ului și să n-o facă. au procedat corect, chiar dacă doar pt un an. antena e mai câștigată, deși pro are acest produs, „las fierbinți”, care e un fel de pompier de serviciu, cum nu merge ceva, cum e băgat la înaintare. dar cât să bagi serialul ca plombă peste tot ? costurile cu producția „las fierbinți” cred că sunt mai mari decât cele pt a cumpăra și difuza un film gata făcut. deci anul ăsta 1-0 pt anteniști.
  • Poate asta a fost o miscare din partea Pro TV, sa testeze audientele.
    Daca si in urmatorii 2-3 ani audientele vor fi la fel pe comercial (sau chiar mai mici), probabil Pro TV renunta de tot la seria Home Alone.
  • Dezastru pe postacii antenisti in frunte cu Mile.
    Anul trecut, Pro pe comercial 13 rating. Antenuta 9,5. Umilinta !

Trimite un comentariu

sus