Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe Survivor în seara eliminării „războinicului” Albert Oprea. Pro TV, două filme de Ziua Americii

 
AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe Survivor în seara eliminării „războinicului” Albert Oprea. Pro TV, două filme de Ziua Americii
AUDIENŢE. Kanal D a dat cel mai urmărit show, duminică seara. Ediţia care s-a încheiat cu eliminarea „războinicului” Albert Oprea, unul dintre cei mai votaţi concurenţi de-a lungul competiţiei, a fost lider detaşat de audienţe. 
Publicitate
 
Emisiunea prezentată de Daniel Pavel a fost urmărită de peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel naţional. 
 

Minutul de aur, înregistrat la 22:30, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de persoane. 
 
Pe interval, Pro TV „sărbătorea” Ziua Independenţei Statelor Unite ale Americii cu două filme: Independence Day: Resurgence (2016) şi Air Force One (de la 22:15). De asemenea, Antena 1 a pus o reluare Chefi la cuţite pe intervalul în care Kanal D avea Survivor. 

 

Remintim că pe 10 iulie va fi finala acestui sezon de Survivor. Până la ultima ediţie din sezon, concurenţii vor avea şi semifinale. De asemenea, consiliile de joi şi vineri vor fi live, după cum a anunţat Daniel Pavel aseară. 


Citeşte şi: Show-ul „Survivor” se pregăteşte de finalul sezonului. Finala, săptămâna viitoare


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Survivor (20:00-23:55):

Naţional. Kanal D a fost lider de audienţă, duminică seara, cu una dintre ultimele ediţii de Survivor din acest sezon. Peste 1,6 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la show. 

Pe acelaşi interval, Pro TV s-a clasat pe locul doi. A avut două filme, iar în fiecare minut postul din Pache a înregistrat o medie de aproximativ un milion de persoane pe minut. 

Antena 1 a completat podiumul, însă cifrele au fost considerabil mai mici decât cele ale principalelor rivale. Cu o reluare Chefi la cuţite pe interval, postul Intact a avut cifre la jumătate faţă de Pro TV şi de trei ori mai mici decât Kanal D. Aproape 600.000 de privitori a înregistrat postul TV, în fiecare minut, când la TV era Survivor. 

Urban. Liderul a rămas neschimbat în mediul urban. Kanal D a ocupat primul loc, cu o medie de 850.000 de telespectatori care au urmărit, în fiecare minut, Survivor. 
 
Locul al doilea a fost adjudecat tot de Pro TV, care număra peste jumătate de milion de oameni pe interval. 
 
De pe a treia treaptă a podiumului, Antena 1 a scos o medie de aproape 300.000 de persoane pe minut, cifre raportate la acelaşi interval. 
 
Comercial. Tinerii au mai redus din diferenţă. Cel mai bine a stat, pe publicul tânăr, Kanal D. Aseară, postul Dogan a înregistrat un rating mediu de peste 300.000 de urmăritori tineri pe minut. 
 
Pro TV, cu cele două filme difuzate pe intervalul Survivor, s-a clasat pe poziţia secundă, de unde a scos 250.000 de telespectatori în medie. 
 
Antena 1 a fost ceva mai departe de primele două clasate. S-a poziţionat pe trei, cu 120.000 de persoane în faţa televizoarelor când la Kanal D era show-ul filmat în Dominicană. 

 

Audienta posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul Survivor (20:00-23:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.626.000 9.2 25.0
2 Pro TV 999.000 5.7 15.4
3 Antena 1 587.000 3.3 9.0
4 Romania TV 509.000 2.9 7.8
5 Antena 3 275.000 1.6 4.2
6 TVR 2 181.000 1.0 2.8
7 TVR 1 158.000 0.9 2.4
8 National TV 104.000 0.6 1.6
9 Pro 2 103.000 0.6 1.6
10 Pro Cinema 98.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul Survivor (20:00-23:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 856.000 8.9 24.9
2 Pro TV 526.000 5.5 15.3
3 Antena 1 298.000 3.1 8.7
4 Romania TV 230.000 2.4 6.7
5 Antena 3 182.000 1.9 5.3
6 TVR 2 81.000 0.8 2.3
7 TVR 1 62.000 0.6 1.8
8 National TV 51.000 0.5 1.5
9 Realitatea Plus 50.000 0.5 1.5
10 Happy Channel 49.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul Survivor (20:00-23:55), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 309.000 7.4 26.7
2 Pro TV 257.000 6.1 22.2
3 Antena 1 122.000 2.9 10.5
4 Romania TV 27.000 0.6 2.3
5 TNT 21.000 0.5 1.8
6 TVR 2 19.000 0.4 1.6
7 HGTV 18.000 0.4 1.6
8 National TV 16.000 0.4 1.4
9 Comedy Central 15.000 0.4 1.3
10 Digi 24 15.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DeBruna DeBruna
    Mile mile postacii in genunchi ! Aici nu apar postacii sa comenteze ?
    Bucatarii Zero doar 3 rating comercial. Dezastru !
  • Razvan Razvan
    @D ,asa este ,acel sezon cu familiile a avut audiente modeste si în premiera.
  • D D
    Razvan, adevarul ca A1 a ales să redifuzeze cel mai slab sezon din Chefi, așa că nu mă miră cifrele
  • Razvan Razvan
    Stie cineva ce a facut Alpha Kids sâmbătă? Mă refer la audiențe,desigur.
  • Razvan Razvan
    Antena 1 ar face bine sa programeze filme sâmbătă și duminică daca vor audiente mai mari.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    TNT, HGTV și Comedy Central timp de 4 ore în top 10 comercial , cred că asta e știrea !
  • SOC SOC SOC SOC SOC SOC
    Albert a ieşit favoritul publicului timp de trei luni, fără oprire. Din comentariile din mediul online se vede că a fost în continuare foarte votat, dar Albert nu era o sursă de scandal. Era un băiat liniştit, calculat, din ce în ce mai bun sportiv, dar din moment ce nu producea deloc scandal, rolul său în emisiune a luat sfârşit. Kanal D a dovedit încă odată că susţine violenţa psihică şi bulliyngul într-un reality show. Sper ca CNA să se autosesize şi să privească la câte injurii şi umilinţe a fost supus acest băiat de echipa din care a făcut parte, ca acum să fie "eliminat" cu 5 zile înainte de finală. Sezonul acesta este cea mai mare dezamăgire din istoria televiziunii

Trimite un comentariu

sus