Skip to main content

COMUNICAT. Calendarul Bucuriei vine la Centrul Comercial Auchan Titan, cu daruri zilnice, numai bune de pus sub brad!

 
COMUNICAT. Calendarul Bucuriei vine la Centrul Comercial Auchan Titan, cu daruri zilnice, numai bune de pus sub brad!

COMUNICAT. De Sărbători, adevărata bucurie se naşte din gesturi mici, daruri cu suflet şi momente împărtăşite cu cei dragi. În spiritul acestor emoţii autentice, în urmă cu trei ani, Centrul Comercial Auchan Titan a ales să adapteze un trend global îndrăgit – Advent Calendarul – într-o versiune proprie, creată special pentru comunitatea locală.

Publicitate

Aşa a prins viaţă Calendarul Bucuriei, o iniţiativă care transformă fiecare zi din decembrie într-o experienţă interactivă, plină de surprize frumoase, dedicată tuturor celor care trec pragul centrului, fie pentru cumpărături, fie pentru timp preţios alături de familie sau prieteni.

Astfel, din prima zi de iarnă şi până în seara de Ajun, spiriduşii centrului comercial, alături de comercianţii care îşi împodobesc deja magazinele din centru în haine de Sărbătoare, ascund cate un cadou în spatele fiecărei ferestre din calendar.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Zi de zi, vizitatorii sunt invitaţi să facă o poză lângă decorurile de Crăciun din centru, să posteze imaginea pe reţelele sociale şi să intre automat în cursa pentru premiul zilei: un voucher de 500 de lei oferit de comercianţii centrului, pentru cadouri inspirate, numai bune de pus sub brad.

Invitaţia se face pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Titan, iar participarea este rapidă şi simplă: te fotografiezi lângă una dintre decoraţiunile de Crăciun, postezi imaginea în comentariu la postarea de concurs şi ai şansa să câştigi premiile zilnice.

Isabella Santeiu, Marketing Manager Nhood, pentru Centrul Comercial Auchan Titan:

„Calendarul Bucuriei 2025 este modul prin care aducem spiritul Sărbătorilor mai aproape de comunitatea Centrului Comercial Auchan Titan. Am pornit de la un trend global şi l-am transformat într-o tradiţie locală: în fiecare zi se deschide o nouă fereastră de advent pe pagina noastră de Facebook, unde vizitatorii se pot înscrie pentru a descoperi surprizele pregătite.

Proiectul conectează, într-un format fresh şi interactiv, 24 de comercianţi din centrul nostru, care oferă premii în valoare totală de 12.000 de lei. Calendarul Bucuriei este felul nostru de a crea engagement real şi de a oferi clienţilor o experienţă relevantă, simplă şi plină de energie în această perioadă”.

Spiritul Crăciunului nu ar fi complet în centru fără comercianţii care s-au alăturat iniţiativei. Cu aceeaşi bucurie cu care spiriduşii deschid zilnic o fereastră în Calendar, magazinele partenere au pregătit cu drag darurile. Parfumuri, produse de beauty, wellness, accesorii elegante, cele mai iubite branduri de modă din centru, gadget-uri de ultimă generaţie, dar şi bilete la filme de sărbători împreună cu familia, fiecare surpriză din calendar a fost aleasă cu grijă, pentru a aduce, garantat, bucurie.

Carmen Iordan, fondator agenţia IDEAZ:

„Calendarul Bucuriei este, pentru al treilea an consecutiv, o invitaţie la bucurie, la anticipare şi la interacţiune autentică între comunitate, partenerii comerciali şi atmosfera festivă şi primitoare din centru.

Am creat această campanie pentru a oferi o experienţă complexă de Sărbători, tuturor celor care au făcut din momentele petrecute în Centrul Comercial Auchan Titan o parte importantă a stilului lor de viaţă, de-a lungul întregului an. Astfel, fiecare fereastră din Calendar ascunde, de fapt, o poveste personală despre bucuria Crăciunului, un moment de emoţie şi un motiv de a reveni zi de zi în centrul comercial”.

Campania Calendarul Bucuriei continuă până pe data de 24 decembrie 2025, în Centrul Comercial Auchan Titan! Dacă lista ta de cumpărături pentru Sărbători te aduce în centru, nu uita să te fotografiezi lângă decoraţiunile de Crăciun, să postezi imaginea în comentariu la postarea de concurs de pe pagina centrului şi să te bucuri de surprizele zilnice!

Partenerii campaniei: C&A, ETIC,  Flanco, Pepco,  PAM Bijuterii, Marrionaud, New Yorker, Meli Melo, Bumbacel, Pantofiori.ro, Deichmann, Outlet Calzedonia, Intimissimi Tezenis, Noriel, Douglas, LC Waikiki, Escape Sport, B&B Collection, CCC, dm, Melkior, Yves Rocher, Cineplexx, Librariile Humanitas, Optiplaza

Totul este posibil cu ajutorul celor care transformă ideile în experienţe memorabile:

Viziune & strategie creativă: Isabella Santeiu – Marketing Manager Nhood Romania
Concept, creaţie & implementare end-to-end: IDEAZ Agency
Creaţie grafica si video: Create & Post Media Grup şi Together Advertising
Social media management & smart ads: Milk & Cookies Studio

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus