Skip to main content

COMUNICAT. KiK aniversează 5 ani de la lansarea pe piaţa din România

 
COMUNICAT. KiK aniversează 5 ani de la lansarea pe piaţa din România

COMUNICAT. KiK, discounter popular de textile & Non Food din Germania, aniversează 5 ani de activitate în România. Retailerul KiK, cu o reţea de peste 4.000 de magazine în Europa, dintre care 2.600 în Germania şi 117 în România şi-a propus, pentru următoarea perioadă, să continue dezvoltarea şi expansiunea în toate zonele de interes din România.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit

KiK a intrat pe piaţa din România în anul 2018, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea, iar prin extinderea dinamică şi-a consolidat poziţia pe piaţa românească.

„Echipa KiK România aniversează cu mândrie cinci ani de activitate, perioadă în care compania s-a dezvoltat continuu şi a devenit  opţiunea preferată  pentru clienţi. Pentru noi este mai mult decât o aniversare, este despre clienţi, angajaţi şi colaboratorii noştri, este despre oameni, dincolo de cifre.  Suntem recunoscători clienţilor noştri pentru încrederea acordată, angajaţilor pentru dedicare şi colaboratorilor pentru parteneriatul lor pe termen lung”, a declarat Lucian Vodă, Director General România.

Aflat în topul celor mai importanţi jucători din comerţul cu haine din România, KiK  deţine în prezent 117 magazine specializate în vânzarea de produse la preţuri avantajoase, într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii şi se orientează tot mai mult către branduri cu preţuri accesibile.

Compania îşi continuă politica de expansiune, iar în cursul anului 2023,  estimează deschiderea a 30 de noi locaţii. Totodată se urmăreşte distribuţia uniformă pe teritoriul tării, prezenţa având o pondere de 60% în reşedinţele de judeţ şi 40% în oraşele mijlocii şi mici. Compania are în prezent peste 700 angajaţi în România.

În contextul unui mediu politico-economic plin de impredictibilitate, care culminează în prezent cu inflaţia generalizată şi stagnarea creşterii economice, compania şi-a menţinut ascensiunea, astfel încât la sfârşitul anului trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 251.516.313 RON, reprezentând o creştere semnificativă de 36% faţă de anul 2021.

Despre KiK

KiK înseamnă "Clientul este rege". Acesta este principiul de bază al discounter-ului de îmbrăcăminte încă de la înfiinţarea companiei în 1994. KiK oferă un sortiment bogat de îmbrăcăminte pentru femei, bărbaţi, copii şi bebeluşi de bună calitate la preţuri mici.

Pe lângă îmbrăcăminte, KiK oferă de asemenea, decoraţiuni, jucării, articole cadou, cosmetice, textile pentru casă şi multe altele. Cu peste 29.000 de angajaţi şi cu peste 4.000 de magazine în 14 ţări, respectiv Germania, Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croaţia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia, România, Bulgaria, Spania şi Portugalia, compania generează vânzări anuale nete de 1,9 miliarde euro.

În comerţul cu textile din Germania, KiK se numără printre primii zece jucători. Din 2013, oferă clienţilor săi şi magazine online în Germania, Austria şi Polonia.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi:
https://www.kik.eu/ şi https://companie.kik.ro/

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus