Skip to main content

COMUNICAT. ARBOmedia şi ThinkDigital anunţă finalizarea procesului de consolidare şi lansează cea mai amplă ofertă cross-media disponibilă în piaţa din România

 
COMUNICAT. ARBOmedia şi ThinkDigital anunţă finalizarea procesului de consolidare şi lansează cea mai amplă ofertă cross-media disponibilă în piaţa din România

COMUNICAT. ARBOmedia şi ThinkDigital anunţă finalizarea cu succes a procesului de integrare a operaţiunilor de business, proces demarat la începutul acestui an, confirmând faptul că cele două companii vor opera sub brandul ARBOmedia, ca o singură entitate, începând cu ianuarie 2026.

Publicitate

Finalizarea procesului de fuziune, demarat încă din martie 2025, marchează un pas strategic major pe piaţa de media şi publicitate şi permite astăzi lansarea celei mai ample şi complexe oferte de media integrată disponibilă în prezent în România.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Cea mai extinsă ofertă cross-media din piaţă

Noua structură ARBOmedia reuneşte, într-un singur portofoliu coerent, canale şi formate complementare, oferind brandurilor şi agenţiilor acces la un mix de media unic pe piaţa locală, care include:

● influencer marketing;

● online display - local şi naţional premium;

● programmatic advertising;

● podcasting;

● newsletter;

● in-game advertising;

● radio şi TV local;

● OOH şi DOOH;

● presă scrisă locală;

● media de limbă maghiară;

● evenimente şi proiecte integrate în orice mix din cele enumerate mai sus

Această abordare permite construcţia unor campanii relevante, scalabile şi adaptate consumului real de media, într-un context în care audienţele nu mai pot fi tratate eficient prin canale izolate.

Echipă consolidată şi management integrat 

ARBOmedia va opera cu o echipă de peste 30 de profesionişti, cărora li se adaugă colaboratori specializaţi, în funcţie de proiecte şi verticale de comunicare.

Structura de management reuneşte echipele consolidate ale celor două organizaţii, fiind coordonată de Alin Alecu şi Andreea Pistriţu, cărora li se alătură Dragoş Stanca şi Cristina Cucuiu, într-o formulă de conducere care reflectă complementaritatea experienţei acumulate de-a lungul timpului.

„Finalizarea acestui proces este mai mult decât o fuziune operaţională; este un pariu strategic pe viitorul comunicării, un viitor în care brandurile au nevoie de coerenţă, relevanţă şi integrare reală, nu de soluţii fragmentate. ARBOmedia devine astăzi o platformă cross-media solidă, construită pe experienţă, tehnologie şi înţelegerea profundă a pieţei locale” a spus Alin Alecu,director general ARBOmedia.

„Viitorul nu aparţine canalelor luate separat, ci construcţiilor editoriale şi comerciale inteligente, care traversează media şi comunităţi. Noua structură ARBOmedia, care primeşte un upgrade major prin contribuţia colegilor cu care am construit Thinkdigital, răspunde exact acestei realităţi: una în care relevanţa se ctigă prin context, nu prin volum” a declarat Dragoş Stanca, acţionar majoritar Thinkdigital.

Un nou standard pentru piaţa de publicitate

Prin finalizarea fuziunii şi lansarea ofertei unificate, ARBOmedia îşi asumă rolul de lider cross-media pe piaţa românească. Portofoliul unificat al celor două companii poate fi consultat aici.

 

Despre ARBOmedia

Fondată în 1997, ARBOmedia activează neîntrerupt pe piaţa de publicitate din România de aproape 30 de ani.

De-a lungul timpului, compania a pus la dispoziţia clienţilor săi reţele consolidate de media, începând cu reţeaua de publicitate în presa scrisă (din 2003), continuând cu cele de display online, radio şi TV local şi până la reţeaua de influencer marketing, lansând constant noi proiecte şi dezvoltând noi soluţii de comunicare adaptate evoluţiei pieţei şi consumului de media la nivel local şi naţional.

Despre ThinkDigital

ThinkDigital este prezentă pe piaţa românească din 2007, activând exclusiv în zona publicităţii digitale. Compania a construit reţele premium şi a inovat constant, fiind de-a lungul timpului partenerul preferat al unor jucători globali precum Meta sau Microsoft.

ThinkDigital a iniţiat şi a dezvoltat piaţa locală de Programmatic Advertising încă din 2012, contribuind decisiv la maturizarea ecosistemului digital din România. Compania a fuzionat, de-a lungul timpului, cu alţi doi playeri locali importanţi: Q2M Interactive (2013) si AdEvolution (2015) iar în anul 2023 operaţiunea de performance marketing a Thinkdigital a fost integrată cu cea a Data Revolt.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus