Skip to main content

COMUNICAT. Importanţa aromelor ambientale într-o clădire de birouri

 
COMUNICAT. Importanţa aromelor ambientale într-o clădire de birouri

COMUNICAT. Administrarea unei clădiri de birouri implică atenţie la detalii. Pentru a crea un mediu de lucru optim pentru angajaţi şi totodată un spaţiu confortabil şi primitor pentru vizitatori sunt esenţiale o serie de elemente de design - precum decorul sau lumina, dar şi ambientul olfactiv. 

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Astăzi discutăm despre importanţa aromelor ambientale într-o clădire de birouri,

1. Aromele ambientale de parfum stimulează productivitatea 

Poziţionate în spaţiile de birouri, difuzoarele de arome neutralizează mirosurile neplăcute care pot impacta negativ activităţile desfăşurate de angajaţi. Potrivit lui Rachel S. Herz, un reputat psiholog din cadrul Universităţii Brown, atunci când suntem expuşi unui context olfactiv plăcut devenim mai creativi. În plus, anumite arome au capacitatea de a ne influenţa puterea de concentrare, spun studiile.

De exemplu, o cercetare efectuată în cadrul agenţiei Takasago din Japonia a scos la iveală că anumite miresme pot să stimuleze productivitatea la locul de muncă. Concret, sub acţiunea odorizantelor cu aromă de lămâie, lavandă şi iasomie, angajaţii s-au putut concentra mai bine, reducându-se astfel erorile de redactare cu până la 55%. 

Optează pentru astfel de arome de parfum şi alege difuzoare de arome profesionale de la Market Aroma , în acord cu linia de design a sălii de birouri pe care o administrezi. 
     

2. Difuzoarele de arome sunt ideale pentru zona de relaxare de la birou 

Problemele şi stresul cotidian ne pot afecta performanţele la locul de muncă, însă din fericire aromaterapia favorizează detensionarea şi eliberarea emoţiilor negative. Acesta este unul dintre motivele pentru care aromele de parfum trebuie utilizate în clădirile de birouri, inclusiv în zona dedicată relaxării. 

Cercetătorii din cadrul Universităţii Meikai din Japonia au observat în urma studiilor efectuate că expunerea la arome precum cele de rozmarin şi lavandă inhibă secreţia hormonului de stres, cortizolul. Poţi alege, însă şi alte arome care au rolul de elibera stresul, dar comandă şi un difuzor de arome profesional Futurist 2, care conturează un ambient plăcut graţie tehnologiei avansate de difuzare. 
 

3. Aromele ambientale păstrează un mediu de lucru proaspăt 

Ştiai că există anumite arome ambientale care au un rolul de a dezinfecta spaţiul în care sunt utilizate? Astfel, mediul de lucru va fi păstrat proaspăt şi curat, prevenind apariţia problemelor de sănătate ale angajaţilor. 

Majoritatea uleiurilor esenţiale - dar în special cele extrase din scorţişoară, oregano, eucalipt sau mentă - au proprietăţi antifungice şi antibacteriene şi, prin urmare, sunt ideale pentru a fi difuzate în spaţiile închise cu multe persoane, cum este şi cazul clădirilor de birouri. 
 

  4. Sporeşte retenţia angajaţilor prin contribuţia la crearea identităţii organizaţionale 

Alături de logo-uri, slogane şi de alte elemente de comunicare, marile companii se folosesc de diverse arome de parfum pentru a-şi crea propria identitate organizaţională. Acest lucru are beneficii nu doar în atragerea clienţilor, însă este o modalitate de a spori retenţia angajaţilor prin inducerea sentimentului de apartenenţă. Practic, atunci când ajungem acasă,
 
În plus, grija pentru mediul în care angajaţii tăi lucrează funcţionează ca o demostraţiei a preţuirii tale faţă de ei. 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus