COMUNICAT. Pentru Birra Moretti, un brand profund inspirat de spiritul italian – acela al simplităţii, al bucuriei trăite pe îndelete şi al momentelor împărtăşite cu cei care contează – sezonul sărbătorilor este prilejul perfect de a reaminti oamenilor cât de valoroase sunt clipele petrecute împreună.
Campania festivă de anul acesta se concentrează, aşadar, pe a oferi consumatorilor experienţe autentice, care îi provoacă să revină la esenţa sărbătorilor: aceea de a se aşeza la masă împreună cu cei dragi, în ritmul poveştilor care aşteaptă să fie spuse, în timp ce se bucură de mâncare bună şi o bere la fel de bună.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Campania a pornit la drum cu un Advent Calendar lansat atât pe paginile proprii Birra Moretti®, cât şi trimis influencerilor colaboratori – Oase, Roxana Stanca şi Umblu Vandra.
Aceştia au oferit comunităţilor lor şansa de a câştiga calendarul în cadrul unor concursuri dedicate pe social media.
Conceput ca un simbol al anticipării festive, calendarul reuneşte surprize speciale marca Birra Moretti®, de la accesorii utile pentru mesele de sărbători până la elemente de decor care invită la momente trăite pe îndelete.

Pentru a împărtăşi spiritul festiv cu tot oraşul, Birra Moretti® a făcut ceea ce atât italienii, cât şi românii iubesc în această perioadă: să decoreze generos, cu căldură şi culoare.
Anul acesta, brandul devine primul din categoria berii care decorează o clădire din centrul Bucureştiului, situată în zona Piaţa Romană, la intersecţia străzilor Lascăr Catargiu cu Dacia.
GALERIE FOTO. Birra Moretti la Piaţa Romană
Gândit ca o călătorie cu o maşină simbol a stilului de viaţă Italian, încărcată cu berea Birra Moretti®, spre destinaţia finală care este acasă, alături de cei dragi, decorul surprinde esenţa mesajului nostru festiv: acela de a savura plăcerile simple ale vieţii într-o companie plăcută.
Astfel, clădirea a devenit rapid una dintre cele mai instagramabile locaţii de sărbători, iar pentru mai multa vizibilitate influencerii vor crea materiale in timp real/pe loc, cu accent pe locaţie şi pe mesajul transmis.
VIDEO. Birra Moretti de Crăciun
Birra Moretti® este prezentă şi la Târgul de Crăciun din Piaţa Universităţii şi la Târgul de Crăciun de la Craiova, unde a pregătit o mulţime de surprize pentru participanţi, printre care un punct de vânzare inspirat din ferestrele florentine sau decoraţiuni gigantice instagramabile. (POZE CRAIOVA & DOWNTOWN CHRISTMAS MARKET)
GALERIE FOTO. Birra Moretti, la târgurile de Crăciun
Mixul de comunicare al campaniei mai include şi OOH în zone-cheie din Bucureşti, DOOH în şase oraşe – Timişoara, Iaşi, Cluj, Braşov, Craiova şi Bucureşti – şi un ecosistem complet de activări pe platforme precum Meta şi YouTube. Spotul dedicat rulează deja pe TV, iar la raft se regăseşte ambalajul festiv în ediţie limitată, alături de multiple campanii activate în magazine, în colaborare cu diferiţi retaileri.
Totodată, brandul marchează o premieră în categoria berii din România, devenind primul care comunică prin ads pe TikTok atât cu asseturi oficiale de brand, cât şi cu conţinut realizat de influenceri - un demers creativ menit să scoată brandul din aglomeratia sezonului şi să creeze conexiune relevantă, modernă şi memorabilă cu consumatorii.
„Birra Moretti® a promovat, dintotdeauna, inspiraţia din stilul de viaţă italian - un stil care celebrează plăcerile simple şi timpul de calitate petrecut alături de cei care contează. Într-o perioadă în care mesajele din piaţă sunt numeroase şi atenţia consumatorului este tot mai disputată, ne dorim să ieşim din aglomeraţie prin inovaţie în comunicare şi prin activări care transmit autentic spiritul brandului.
Campania de anul acesta este invitaţia noastră de a încetini ritmul, de a savura fiecare moment şi de a ne bucura, cu adevărat, de sărbători.” – Cristina Radu, Marketing Director Heineken.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezenţă din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere şi cidru internaţionale, regionale şi locale. La nivel mondial, suntem prezenţi în peste 70 de ţări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viaţă valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori şi clienţi, Curajul de a visa şi de a fi pionieri, Grija pentru oameni şi planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere şi cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni şi Miercurea Ciuc.
Angajamentul nostru faţă de piaţa locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci şi prin acţiunile noastre: avem 1.000 de angajaţi în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 88% din ingrediente şi suntem dedicaţi agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World 2030’.
HEINEKEN susţine consumul responsabil şi investeşte activ în educaţie, transparenţă şi alternative cu zero alcool.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro







