Skip to main content

COMUNICAT. Vânzări triple în primul trimestru pentru miniconservele de legume Bonduelle

 
COMUNICAT. Vânzări triple în primul trimestru pentru miniconservele de legume Bonduelle

COMUNICAT. Miniconservele de legume Bonduelle înregistrează o creştere spectaculoasă în 2022. În primul trimestru compania consemnează vânzări triple faţă de ultimele 5 luni ale anului trecut.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

● Cel mai puternic avans al vânzărilor l-a înregistrat sortimentul de fasole neagră, ale cărui vânzări au crescut cu 285% în primele patru luni comparativ cu august – decembrie 2021, urmat de miniconservele de năut (+275%)

● Rezultatele excelente de vânzări se datorează atât poziţionării strategice a gamei în portofoliul de produse, cât şi acţiunilor de marketing implementate în ultimul an în sprijinul gamei

● Categoria de consumatori care apreciază cel mai mult miniconservele sunt femeile cu un stil de viaţă activ, cu vârsta de până la 26 de ani

Gama de miniconserve de legume Bonduelle a înregistrat, în primele patru luni ale acestui an, o triplare a volumului de vânzări comparativ cu perioada august-decembrie 2021 (de la lansarea gamei până la finalul anului), conform datelor interne ale companiei.

”Performanţa a apărut după ce anul trecut a fost dedicat unui proces susţinut de listări în majoritatea lanţurilor de modern trade, dar şi datorită poziţionării strategice a noii game de produse (miniconserve de o singură porţie de 106 ml, pre-gătite la abur şi gata de utilizare în preparate sau pentru a fi consumate ca atare), cât şi acţiunilor de marketing derulate de producător de la lansare până în prezent.

Toate cele patru sortimente de miniconserve de legume au înregistrat creşteri ale volumelor comercializate în intervalul de referinţă: fasole neagră (285%), năut (275%), quinoa (116%), respectiv porumb dulce (97%). În ansamblu, media avansului la nivelul întregii categorii de produs a fost de 193%, de asemenea în termeni de volum”, declară Florin Florescu, National Key Account Manager Bonduelle România.

Obiectiv strategic: combaterea risipei alimentare

„Succesul lansării pe piaţă a sortimentelor de miniconserve de legume se datorează în primul rând adaptării strategice a portofoliului de produse la evoluţiile de piaţă din ultimii ani. Impactul evenimentelor succedate de la declanşarea pandemiei de Covid-19 a dus la schimbări ale preferinţelor şi comportamentului de consum care sunt, probabil, permanente. La Bonduelle, preocuparea pentru o alimentaţie sustenabilă şi sănătoasă, bazată pe alimente vegetale, reprezintă o orientare strategică, la fel ca şi combaterea risipei alimentare.

În contextul în care doar în Uniunea Europeană se aruncă aproximativ 88 de milioane de tone de alimente în fiecare an, adică în jur de 20% din producţia totală, reducerea acestei risipe este esenţială dacă ne dorim un viitor mai bun. Astfel, miniconservele Bonduelle reprezintă o opţiune sănătoasă, oferind sortimente de alimente vegetale, pre-gătite la abur pentru a-şi păstra atât gustul, cât şi calităţile nutritive, în porţii unice, uşor de folosit în preparate sau de consumat ca atare.

Am lansat acest sortiment de produse cu gândul la familiile tinere, la persoanele care au timp limitat pentru gătit şi, în general, la toţi cumpărătorii noştri care sunt preocupaţi de o alimentaţie sănătoasă, cu grijă faţă de mediu”, explică Monica Roşu - Commercial Director pentru România şi Bulgaria, Marketing Director South-East Europe.

GALERIE FOTO. Mostre distribuite gratuit şi activări

Succesul de vânzări al miniconservelor Bonduelle se datorează şi acţiunilor de marketing derulate în susţinerea gamei începând din toamna anului trecut. Printre acestea se numără o campanie de sampling derulată la sfârşitul lui 2021,  prin intermediul aplicaţiilor cu livrare la domiciliu, în cinci mari oraşe, care a constat în distribuirea a câte un mini-pachet cu fiecare comandă prin Glovo Express, în total fiind distribuite peste 20.000 de mostre de produs. Campania a fost susţinută prin activări in-app, cumulând aproape 400.000 de impresii. Alte acţiuni de sampling au fost derulate şi într-o serie de hipermarketuri din Capitală, prin intermediul automatelor (vending machines).

De asemenea, gama a beneficiat de o promovare 360, inclusiv printr-un spot TV dedicat şi o serie de proiecte speciale.

În mediul digital, promovarea de marketing a constat într-o campanie de PR desfăşurată sub hashtagul #PuneŞiUnPicDeBonduelle, în parteneriat cu o serie de cunoscuţi influenceri din online, bannere publicitare (programmatic ads), comunicare prin social media, publicarea de reţete video pe YouTube şi promovarea acestora în mediul online. Au fost organizate şi activări tradiţionale (in-store displays, publicitate la POS), campanii regionale pe canalele de desfacere tradiţionale, cu premii garantate la casa de marcat la achiziţia a două produse din gamă etc.

Pentru anul în curs, promovarea gamei de miniconserve Bonduelle include o campanie pe suporturi OOH (în derulare în acest moment), în proximitatea unor hiper- şi supermarketuri din Ilfov şi Bucureşti, dar şi comunicare în social media şi în mediul digital (postări, reţete video etc.).

În oglindă cu campania de PR din primăvară, se derulează în acest moment un PR blitz care implică influenceri, cu postări pe canalele proprii, inclusiv din social media, despre cum pot fi folosite miniconservele Bonduelle în mod creativ, dând frâu liber imaginaţiei culinare, sau, dimpotrivă, accentuând caracterul lor practic – consumându-le ca atare sau pentru a prepara o salată rapidă.

În perioada următoare gama de miniconserve va fi promovată prin sampling in-store, la punctul de vânzare, folosindu-se un nou concept: „salad bar”. Conceptul a fost gândit pentru a ajuta consumatorul să înţeleagă cât de rapid îşi poate pregăti o masă gustoasă doar printr-o simplă combinaţie: salată la care adaugi o miniconservă Bonduelle. Au fost pregătite şi o serie de reţete de degustare care vor fi testate live, pentru deliciul consumatorilor.

Preferate de femeile cu un stil de viaţă activ

„În ultimul weekend din august şi în primul weekend din septembrie avem, de asemenea, testări de gust cu promoteri în mai multe hipermarketuri Auchan din Bucureşti şi din ţară”, explică Suzana Gherasim, Brand Manager Bonduelle România & Moldova.

„Conceptul este acela de «salad bar» cu miniconserve Bonduelle, unde consumatorii vor avea ocazia de a gusta o salată făcută rapid, chiar în faţa lor, la care pot adăuga savoare şi culoare cu ajutorul miniconservelor Bonduelle.”

În perioada de lansare a gamei de miniconserve, Bonduelle a realizat în timpul sampling-ului şi un studiu cu privire la produse, pe baza unui chestionar administrat în rândul cumpărătorilor. Rezultatele au arătat că afinitatea cea mai mare faţă de acest sortiment o au persoanele de gen feminin cu vârsta de sub 26 de ani, cu un stil de viaţă activ, iar peste 80% dintre respondenţi, indiferent de gen, au declarat că intenţionează să cumpere în viitor miniconservele Bonduelle. Aproximativ aceeaşi pondere le-ar recomanda aceste produse şi altor persoane.

Misiunea Bonduelle este de a inspira tranziţia către dietă bazată pe alimente vegetale, pentru a contribui la starea de bine a oamenilor şi la sănătatea planetei. Alături de fermele partenere, grupul Bonduelle inovează pentru a oferi produse de înaltă calitate, protejând în acelaşi timp mediul. Bonduelle este o afacere de familie fondată în Franţa în 1853, ale cărei produse sunt comercializate în aproape 100 de ţări, sub şase branduri puternice: Bonduelle, Cassegrain, Globus, Del Monte, Ready Pac Foods şi Arctic Gardens. Astăzi, Bonduelle are 14.600 de angajaţi şi generează vânzări de 2,855 miliarde de euro (cifre aferente exerciţiului financiar 2019-2020).

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus