Skip to main content

COMUNICAT. C&A a prezentat colecţia Spring/Summer 2024 în fabrica proprie de denim din Mönchengladbach

 
COMUNICAT. C&A a prezentat colecţia Spring/Summer 2024 în fabrica proprie de denim din Mönchengladbach

COMUNICAT. C&A a prezentat colecţia sa Spring/Summer 2024 sub conceptul “Finding Beauty in Chaos” în cadrul fabricii proprii de producţie a denimului din Mönchengladbach, Germania. Colecţia a fost prezentată către invitaţi din presa de specialitate europeană, parteneri media şi influenceri.  

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Cele patru teme principale ale colecţiei sunt: New Iconics, Raw Simplicity, Maximal Abundance şi Culture Exchange.

Expoziţia artistică denumită “Relevanţa denimului în istorie şi în societate” a fost realizată de studenţi ai Academiei Regale de Arte din Antwerp, cu suport C&A.

GALERIE FOTO.

Aşa cum indică acronimele, Fabrica C&A de Inovaţii în Textile (FIT) funcţionează ca un HUB creativ pentru cercetarea noilor metode de producţie, mai eficiente. Prin acest lucru C&A îşi propune să furnizeze jeanşi pentru piaţa europeană, care sunt realizaţi prin tehnologii digitale, cu energii regenerabile şi tehnologii inovatoare precum laserul şi sistemul de nebulizare, care reduc semnificativ consumul de apă în cadrul procesului de producţie.

Locaţia a combinat perfect stilul autentic industrial cu proiecţii luminoase de efect. Karkousse, liderul formaţiei belgiene GOOSE, a colaborat cu compozitorul Reinhard Vanbergen, pentru a crea un soundtrack exclusiv pentru show-ul C&A.

Principalele teme ale colecţiei Spring/Summer 2024

Pentru conceptul colecţiei Spring/Summer 2024 - “Finding Beauty in Chaos” designerii C&A au realizat o colecţie bazată pe patru tendinţe principale.

“În timp ce am explorat istoria şi moştenirea noastră, suntem acum pe cale să definim viitorul nostru. Dorim să construim o conexiune, cu un scop clar de a crea un viitor în care să putem fi noi înşine. De la om la om –pur şi simplu mai bine împreună!  Să vedem frumuseţea în haosul cotidian, nu asta căutăm cu toţii?

Ne inspirăm clienţii să arate bine, să se simtă şi să facă bine”, a declarat Mandy Hendriks, Head of Creative Women.

Cu tema “New Iconics” C&A reinventează colecţia capsulă logomania din sezonul trecut şi demonstrează contrastul între ţinutele smart şi casual, între siluetele masculine şi feminine, definite de nuanţe puternice precum alb, negru şi albastru denim.

Legătura dintre viaţa urbană şi natură este reprezentată de “Raw Simplicity”. Texturi naturale, ţinute în stil utility în nuanţe dark olive sau chartreuse, se regăsesc în ţinutele prezentate.

Colecţia “Culture Exchange” este inspirată din tradiţii, folclor şi artă artizanală. Ţinutele sunt înfrumuseţate cu imprimeuri grafice, ciucuri, broderii şi finisaje feminine.

Ţinutele din colecţia “Maximal Abundance” sunt caracterizate prin elemente florale, mâneci supradimensionate şi plissé-uri romantice. Primăvara pare foarte aproape cu această infuzie de culori intense precum portocaliu, roz şi magenta. 

C&A sprijină femeile din India

Unul din punctele forte ale colecţiei e reprezentat de parteneriatul C&A cu Rangsutra, o întreprindere socială din India ce susţine echitatea de gen. Împreună cu femei din India, C&A a creat o uimitoare colecţie capsulă.

Aceste piese de calitate, cu broderii realizate manual, au fost prezentate pentru prima oară la   Fashion Show şi vor fi disponibile în anumite magazine C&A din Europa în aprilie 2024. Prin această iniţiativă, C&A subliniază angajamentul său de a susţine femei şi artizani în viziunea acestora de a crea un impact pozitiv asupra comunităţilor din India. 

Relevanţa denimului în istorie şi în societate

Un alt punct de atracţie al evenimentului C&A a fost prezentarea expozitiei de artă numită “Relevanţa denimului în istorie şi în societate  – de la echipament de lucru la cel mai democratic articol fashion – pentru orice ocazie şi pentru toată lumea, indiferent de mărime sau tip de siluetă”.

Această expoziţie a pus în centrul atenţiei zece studenţi ai Academiei Regale de Arte Plastice din Antwerp. C&A a asigurat studenţilor materiale şi ţesături din denim, pantaloni, accesorii, toate produse în fabrica FIT. Studenţii şi-au prezentat creaţiile din denim comunităţii de experţi în fashion prezente la eveniment.

Despre C&A Europe

Cu peste 1.300 de magazine situate în 17 ţări europene şi peste 27.000 de angajaţi, C&A este unul din principalii retaileri de modă din Europa. În fiecare zi C&A întâmpină milioane de vizitatori în magazinele sale din Europa şi în cel online. Pentru mai multe informaţii  vă rugăm să ne vizitaţi pe website.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus