Skip to main content

COMUNICAT. Peste 9% creştere a imaginii de brand Loncolor prin Social Display by Ringier România şi ProductLead

 
COMUNICAT. Peste 9% creştere a imaginii de brand Loncolor prin Social Display by Ringier România şi ProductLead

COMUNICAT. Loncolor şi-a îmbunătăţit percepţia imaginii de brand cu peste 9% şi a obţinut peste 3.000 de interacţiuni şi 1 milion de utilizatori atinşi în urma unei campanii desfăşurate cu ajutorul Social Display, un produs special de display advertising şi influencer marketing marca Ringier România şi ProductLead.

Publicitate

Campania a avut drept obiectiv promovarea canalului de Instagram al brandului, iar serviciul Social Display a reprezentat liantul dintre publicurile potrivite şi creaţiile realizate de microinfluenceri.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

La campania Loncolor au luat parte 10 microinflueceri care au generat peste 20 de materiale creative. Pe lângă cele 3.000 de interacţiuni obţinute şi 1 milion de utilizatori atinşi, valoarea CTR-ului mediu a crescut de 8,62 de ori, până la 5,8%, iar materialele realizate au fost integrate în canalele de paid media.

În acest fel, conţinutul generat s-a transformat în vehicul de livrare a mesajului campaniei şi a ajuns la audienţe printr-un mod simplu şi eficient din punct de vedere financiar. În plus, opţiunile precise de segmentare a audienţei au crescut şansele ca publicurile atinse să fie fidelizate, iar profilurile demografice pot fi folosite şi la campanii viitoare pentru o mai bună şansă de a trece de la fidelizare la decizia de cumpărare.

“Campania derulata cu Ringier Romania si ProductLead a crescut interesul pentru site-ul www.loncolor.ro , imbunatatind imaginea brandului, livrand mesajul campaniei eficient si usor  la audientele targetate”, a declarat Menny Solomon – Consultant Marketing, de la Loncolor Romania.

GALERIE FOTO. Campania Ringier pentru Loncolor

Social Display este o soluţie customizabilă care îmbină tehnologia şi creativitatea şi oferă noi moduri facile de utilizare a materialelor generate de influenceri în cadrul campaniilor publicitare. Clienţii au la dispoziţie opţiuni avansate de targetare granulară, iar Social Display selectează influencerii potriviţi unei campanii pe baza unui brief detaliat.

Odată puse la punct detaliile, serviciul foloseşte postările acestora legate de o anumită campanie, apoi le declină în zeci de formate care sunt plasate pe site-urile regiei Ringier România.

Acest tip de programmatic advertising ce foloseşte conţinutul autentic creat de influenceri oferă clienţilor toate avantajele celor două tipuri de advertising şi le amplifică, prin puterea tehnologiei, către audienţele potrivite şi relevante pentru fiecare brand.

Într-o continuă dezvoltare, Social Display e o soluţie avansată, gata să se adapteze nevoilor clienţilor şi generatoare de rezultate reale. Interpretarea datelor se realizează calitativ, astfel încât clienţii pot avea acces la insight-uri valoroase pe care le pot folosi pentru a-şi construi mai eficient mesajele.

Mai multe detalii despre capabilităţile serviciului Social Display by Ringier România şi ProductLead se pot obţine de la agenţii de vânzări ai Ringier România.

Despre Grupul Ringier

Grupul Ringier este o companie media multinaţională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiţii importante în digital, print, staţii de radio şi producţii de televiziune.

Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web şi de telefonie mobilă, precum şi tipografii. Ringier este o companie elveţiană de familie cu sediul la Zürich.

În România, Ringier activează din 1992 şi este cea mai mare companie de publishing.

Despre ProductLead

ProductLead este o platformă Product Experience pentru Social Commerce, ce ajută brandurile de comerţ electronic şi retail tradiţional să creeze experienţe de produs autentice şi să le livreze la scară largă, din doar câteva clickuri, pe toate canalele de comunicare disponibile, pentru a genera creşterea vânzărilor.

ProductLead automatizează procesul de generare, agregare şi distribuire a conţinutului generat de brand advocates, astfel încât brandurile să îl folosească pentru a crea experienţe de produs relevante şi semnificative pentru utilizatori.

Despre Loncolor

Papillon Laboratoires Cosmetiques este cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea pentru păr, cu o experienţă de 29 de ani în domeniu, fiind joint venture din România.

Cel mai cunoscut şi iubit dintre brandurile comercializate este LONCOLOR, brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr conform retail audit Nielsen, martie -aprilie 2022, care de la lansarea din 1993 pune în valoarea frumuseţea naturala a consumatoarelor, oferind produse de încredere:

  • Vopsea de păr: LONCOLOR Ultra, LONCOLOR Ultra Duo Max, LONCOLOR Expert HEMPstyle – VOTAT Produsul anului pentru inovatiei in 2020, LONCOLOR Expert Oil Fusion – VOTAT Produsul anului pentru inovatia in 2017, LONCOLOR Natura, LONCOLOR GoCrazy!,LONCOLOR Trendy Colors,
  • Îngrijire: LONCOLOR Trendy, LONCOLOR Expert, LONCOLOR Michel Mercier 

Papillon Laboratoires Cosmetiques se mândreşte cu:

  • O distribuţie foarte bună la nivel naţional, atât în comerţul traditional, cât şi în cel modern;
  • Cea mai mare cotă de piaţă în volum  în categoria Coloranţilor de Păr;
  • Certificatul Sistemului de Management al Calităţii, în concordanţă cu standardul SR EN ISO 9001:2001, acordat de Organizaţia de Certificare TUV Thuringen;
  • Numeroase premii obţinute de-a lungul timpului la categoria „Fabricarea parfumurilor şi a produselor cosmetice” pentru rezultatele obţinute conform criteriului productivităţii, al cifrei de afaceri şi al performanţei globale.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ma bucur tare pentru Loncolor. Am lucrat ceva vreme in curtea concurentei si am vazut ce amatori erau acolo pe parte de colorare!

Trimite un comentariu

sus