Skip to main content

COMUNICAT. 1.123 de braşoveni au votat cele mai iubite branduri locale

 
COMUNICAT. 1.123 de braşoveni au votat cele mai iubite branduri locale

Braşovenii au putut vota, timp de o lună şi jumătate, între 1 octombrie şi 15 noiembrie 2021, brandurile pe care le consideră reprezentative pentru comunitate. Astfel, repondenţii au indicat pe categorii, fără a primi opţiuni de răspuns, câte trei branduri pe care le apreciază/iubesc, dar şi cele mai puternice branduri industriale şi cele mai de încredere branduri din mass-media braşoveană.

Topul, realizat de către revista de business Forward Braşov împreună cu Agenţia BrandBerry, a ajuns la cea de-a şasea ediţie, iar, în total, 1.123 de persoane şi-au exprimat opţiunile.



SERGIANA a fost votat cel mai iubit brand braşovean, SCHAEFFLER cel mai cunoscut brand industrial iar BISERICA NEAGRA cel mai reprezentativ brand turistic

Topurile se pot vizualiza online la adresa www.fwdbv.ro/topuri-2021

Cum s-a procedat pentru a realiza topul brandurilor braşovene?

Pentru a fi cât mai siguri că vor fi obţinute date cât mai aproape de realitate, respondenţii au făcut câte 3 nominalizări. Apoi, fiecare nominalizare în parte a primit 100 puncte, dacă a fost făcută în primul răspuns, 66 de puncte, dacă a fost în al doilea răspuns, şi 33 de puncte, dacă a fost făcută în al treilea răspuns. La final, a fost realizat un punctaj total pentru fiecare nominalizare în parte.

Citeşte AICI revista fwdBV dedicată brandurilor braşovene.

 

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus