Skip to main content

COMUNICAT. Dotarea obligatorie a unui magazin. 5 investiţii pe care trebuie să le faci

 
COMUNICAT. Dotarea obligatorie a unui magazin. 5 investiţii pe care trebuie să le faci

COMUNICAT. Deschiderea unui magazin nu trebuie să fie un eveniment copleşitor, mai ales dacă ai la îndemână toate echipamentele necesare pentru ca acesta să funcţioneze optim.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

În afară de cantitatea de echipamente cu care trebuie să dotezi partea administrativă a magazinului (spaţiul de birou şi depozitul), există o serie de aparate şi accesorii comerciale necesare în partea din faţă a magazinului (cea disponibilă clienţilor).

Pentru a simplifica procesul de alegere a echipamentelor necesare dotării unui magazin, ţi-am pregătit o scurtă listă cu investiţiile pe care trebuie să le faci.

1. Spaţiu de depozitare şi rafturi comerciale

Pentru deschiderea oricărui tip de magazin (mai ales unul alimentar ), spaţiul de depozitare adecvat este o necesitate absolută. În acest sens , există două tipuri de echipamente în care poţi investi:

● Rafturi dedicate vânzării cu amănuntul - permit aranjarea produselor din magazin într-un mod atrăgător, oferind acces uşor consumatorilor (care le pot lua  de pe raft şi pune în căruciorul de cumpărături);

● Rafturi frigorifice de depozitare - destinate produselor ce trebuie păstrate în anumite condiţii de temperatură şi umiditate, astfel încât  calitatea alimentelor din magazinul tău să fie garantată.

2. Echipamente pentru linia de brutărie

Aproape orice magazin de dimensiuni medii şi mari din ziua de astăzi a implementat o secţie de brutărie care să asigure clienţilor produse proaspete în fiecare zi. Astfel, departamentul de panificaţie trebuie să funcţioneze în acelaşi mod ca o brutărie standard.

De aceea, trebuie să te interesezi legat de necesarul de friteuze sau cuptoare de coacere pentru a atinge standardeleconsumatorilor în materie de produse de panificaţie.

3. Echipamente pentru facilitarea vânzării

Indiferent de tipul de magazin pe care ai dori să îl deschizi, echipamentele pentru facilitarea vânzării sunt obligatorii.

Când vorbim despre astfel de aparate, ne referim la: pungi de ambalare a produselor, case de marcat, sisteme POS pentru facilitarea plăţilor contactless cu cardul, dispozitive pentru preţuirea articolelor din magazin, coşuri de cumpărături de diferite mărimi, etc.

Acest tip de aparate şi accesorii îmbunătăţesc infrastructura şi eficienţa magazinului, dar şi experienţa de cumpărare a clienţilor.

4. Echipamente pentru zona administrativă

Într-un spaţiu pentru desfăşurarea activităţii administrative vor fi necesare : un dulap pentru depozitarea obiectelor personale, un seif pentru menţinerea în siguranţă a documentelor firmei, un computer, o imprimantă multifuncţională cu scanner etc.

Biroul administrativ ar trebui, de asemenea,dotat cu un telefon de serviciu cu un sistem profesional de mesagerie vocală şi consumabile pentru birou, cum ar fi: pixuri, hârtie, capsatoare, dosare ş.a.

5. Echipamente pentru depozit

Fiecare magazin are un stoc mult mai mare decât cel afişat pe rafturile disponibile clienţilor. Pentru gestionarea eficientă a depozitului, vei avea nevoie de rafturi, paleţi, transportatoare şi sisteme digitale de monitorizare în timp real a inventarului.

În acest fel, te asiguri de administrarea propice a magazinului şi elimini orice situaţie neplăcută provocată de lipsa unui indisponibil la raft, dar prezent în depozit.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus