Skip to main content

COMUNICAT. VIDEO. Cei mai buni ambasadori ai brandului sunt clienţii tăi

 
COMUNICAT. VIDEO. Cei mai buni ambasadori ai brandului sunt clienţii tăi

COMUNICAT. Pe ritmurile hitului „Girls Just Want To Have Fun”, cei mai activi membri ai Clubului CCC s-au bucurat de experienţa Jenny Fairy Spa Makeover, la Country Spa Retreat Snagov.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

VIDEO. Evenimentul CCC, în imagini

Arta fidelizării clienţilor CCC a trecut la un alt nivel, compania abordând într-un mod inovator relaţia cu clienţii săi şi oferindu-le permanent beneficii atractive, experienţe surprinzătoare, coerente şi recompense memorabile.

„Brandul CCC caută mereu cele mai ingenioase modalităţi de a inspira clienţii şi publicul, de a promova prin campanii creative produsele sale şi de a oferi acel customer journey personalizat, atât de căutat de consumatori.

Acum, mai mult ca oricând, este esenţial ca brandurile să se adapteze rapid noilor tendinţe şi să reuşească să ofere experienţe de neuitat, atractive clienţilor fideli.

Iar pentru a obţine acest rezultat, a fost esenţială munca în echipă, să mergem în pantofii CCC, în tandem, agenţie – client”, a menţionat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication. 

Reţeta unei interacţiuni perfecte a brandului cu clienţii săi?

Există, iar în cazul CCC a fost una de succes: 2 zile de relaxare şi deconectare de la zgomotul urban într-un loc ZEN, 12 clienţi fideli, 4 influenţatoare inspiraţionale, o serie de tratamente premium SPA realizate de cei mai buni terapeuţi ai centrului, sesiune de styling, make-up şi hair alături de o echipă de top, doi fotografi renumiţi care au surprins zâmbetele şi energia invitatelor, doi dansatori cum numai Wilmark a ştiut să îi motiveze.

Un pictorial extraordinar cu duo-urile câştigătoare – ambasadori în revista ALIST Magazine, nenumărate cadouri CCC, gastronomie pe care vegetarienii şi veganii au apreciat-o, zeci de cocktailuri personalizate în stilul Jenny Fairy şi calorii pierdute la piscină şi la petrecerea disco.

GALERIE FOTO

„Ne bucurăm de fiecare dată când avem ocazia să construim campanii integrate, care îmbină cu succes avantajele comunicării în online cu experienţele reale, emoţionate, din offline, permiţându-le astfel clienţilor să descopere brand-ul dincolo de un simplu click – astfel de ocazii apropie cu adevărat comunităţile şi sudează relaţia dintre consumatori, lideri de opinie şi brand”, a menţionat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist RAN Communication.

Colecţia de vară a brand-ului dinamic Jenny Fairy, care se adresează generaţiilor Z şi Y, este caracterizată de elemente definitorii precum – sandale colorate şi pantofi cu toc în stilul Y2K şi încălţăminte sport în estetica anilor ’80, purtate cu ţinute lejere de vară în escapada fetelor.

Formele geometrice sunt unul dintre motivele cheie ale colecţiei – genţile ovale cu lanţ vin în nuanţe intense care vestesc vara, precum rozul bomboanelor pudrate sau verdele naturii. Alte modele de care influenţatoarele s-au îndrăgostit, au fost îmbrăcate în nuanţele piersicilor, bananelor sau portocalelor. 

Colecţia Jenny Fairy SS22 este disponibilă în magazinele CCC, pe www.ccc.eu şi în aplicaţia CCC.

Credits:
Fotografii: The Storyalist (@thestoryalist), Mihnea Ratte (@mihnea.ratte)
Stilist: Lucy Faur (@lucyfaur)
Make up:
Irina Antonie, Alexandra Flămînzeanu.
Hairstyle:
Carolina Muscalu
Locaţie:
Country Spa

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus