Skip to main content

COMUNICAT. 4 paşi de urmat atunci când vrei să-ţi cumperi o maşină nouă

 
COMUNICAT. 4 paşi de urmat atunci când vrei să-ţi cumperi o maşină nouă

COMUNICAT. Achiziţia unei maşini noi este o investiţie pe care îţi doreşti să o exploatezi la maximum. Pentru a te bucura cât mai mult timp de beneficiile pe care le oferă va trebui să alegi modelul care ţi se potriveşte.

Publicitate

Informaţiile online sunt o resursă importantă în procesul de documentare, însă decizia finală se ia numai după ce ai luat contact cu maşina dorită. Iată care sunt cei mai importanţi paşi de parcurs până la viitorul tău autoturism nou:

Alege modelul potrivit

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pentru a ajunge la modelul potrivit de maşină trebuie să restrângi o arie de căutări. Porneşte de la stilul de viaţă, buget şi modul în care vei exploata vehiculul. Clasificările maşinilor la nivel internaţional se fac în primul rând după dimensiuni, de la mini până la SUV. Ţine cont de numărul membrilor familiei tale, dar şi de numărul constant de pasageri.

Experienţa unei maşini de teren este unică, dar dacă nu ajungi decât o dată sau de două ori pe an pe teren accidentat pentru off-road, iar în restul timpului circuli în traficul urban aglomerat, oare merită investiţia?

Foloseşti maşina pentru naveta de zi cu zi la birou, către şcolile copiilor sau la magazin sau călătoreşti la distanţă în interes de serviciu? Întrebări de acest tip te vor ajuta să ajungi la un număr din ce în ce mai mic de opţiuni.

Când lista se va limita la mai puţin de cinci modele concurente, vei putea trece la pasul următor.

Stabileşte un buget

Bugetul disponibil reprezintă un criteriu de bază pentru principalele achiziţii în ţara noastră, iar piaţa auto nu face excepţie. Acelaşi model de maşină este disponibil în variantă de lux, premium, medie sau economică, depinde de producător.

În funcţie de suma de care dispui îl vei putea alege pe cel pe care ţi-l permiţi. Pe lângă economiile personale poţi alege o variantă de finanţare, care îţi va permite accesul la un grad superior de echipare, calitate, confort şi siguranţă în timpul deplasării. Ţine cont nu doar de costurile de achiziţie, ci şi de cele de întreţinere.

Programează un test drive

Documentarea nu se încheie decât printr-o experienţă personală, la volanul maşinii dorite. Numai aşa poţi analiza confortul pe care ţi-l oferă scaunul şoferului, vizibilitatea şi modul în care autovehiculul răspunde la comenzi.

Dacă eşti adeptul calităţii germane premium, programează un test drive Mercedes auto şi porneşte la drum în condiţiile în care vei circula cel mai des. Alege atât o oră aglomerată pentru a vedea cum te simţi în traficul obostitor, cât şi un traseu liber pentru a testa potenţialul maşinii.

Ia în calcul costurile de întreţinere

Am amintit mai sus de investiţia într-o maşină care nu se opreşte doar la preţul de achiziţie. Pe lângă acesta trebuie să iei în calcul costurile de întreţinere: taxe către stat, asigurare, consum de combustibil, revizii şi reparaţii.

Cu cât alegi un model mai economic, cu atât vei avea cheltuieli mai mici de întreţinere. Motorizările hibrid sau electrice pot fi mai scumpe la început, însă te eliberează de grija carburanţilor sau a consumului mare.

De asemenea, caută o ofertă în care garanţia se întinde pe o perioadă cât mai lungă de timp sau de kilometri. 

După ce ai parcurs paşii de mai sus, e clar că ştii ce maşină îţi doreşti. Rămâne doar să cauţi oferta care te avantajează cel mai mult. În funcţie de disponibilitatea ta de căutare şi de mişcare, dar şi de timpul pe care îl ai la dispoziţie până la livrarea maşinii, vei putea găsi oferte avantajoase.

Contactează mai mulţi dealeri şi alege-l pe cel care are pachetul cel mai convingător, fie că vorbim despre preţul de achiziţie sau de dotări superioare pe care le poţi primi.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus