Skip to main content

COMUNICAT. O nouă destinaţie de shopping la AFI Cotroceni - Famous Merch şi colecţia Hatz by Dorian Popa

 
COMUNICAT. O nouă destinaţie de shopping la AFI Cotroceni - Famous Merch şi colecţia Hatz by Dorian Popa

COMUNICAT. Luna septembrie aduce un nou magazin pe harta shopping-ului bucureştean, „Famous Merch”, un concept marca AFI Cotroceni destinat pasionaţilor de produse personalizate.

Publicitate

Sunt celebre expresiile „Hâtz, Jhonule” sau “Hâtz”, pe care Dorian Popa le foloseşte de câţiva ani în vlogguri, în emisiuni, aşa că pasionaţii şi fanii pot achiziţiona din AFI Cotroceni şi cele mai cool produse „Hatz” by Dorian Popa.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Prin inaugurarea acestui spaţiu, AFI Cotroceni aduce produsele din portofoliul celebrităţilor din România mai aproape de clienţii săi, magazinul concentrând într-un format compact şi cu un design minimalist colecţia „Hatz” by Dorian Popa.

Fanii vor găsi în magazinul „Famous Merch” atât produse ediţie limitată, cât şi colecţiile Back To School, Hatz de Relaxare care includ accesorii, haine casual urban şi papetărie. Colecţiile personalizate sunt cerute şi aşteptate de fanii lui Dorian Popa, acestea fiind achiziţionate într-un timp record.

Dorian Popa este actor, vlogger şi dansator şi a devenit cunoscut în 2011, odată cu apariţia sa în serialul „Pariu cu viaţa”. Dorian este un generator de conţiut incontestabil, având o comunitate de peste  2.000.000 de abonaţi pe YouTube, iar vlogurile zilnice pe care le postează adună peste 1 milion de vizualizări fiecare şi intră instant în topul YouTube Trending. Cu milioane de vizualizări pe YouTube la single-urile sau colaborările lansate, Dorian Popa reuseşte de fiecare dată să surprindă prin track-uri şi videoclipuri inedite.

„Suntem bucuroşi să anunţăm parteneriatul  cu  Dorian Popa care va aduce AFI Cotroceni mai aproape de comunitatea adolescenţilor. Şi aşteptăm alte vedete şi generatori de conţinut să fie parte din conceptul Famous Merch, locul unde colecţiile personalizate sunt expuse pentru clienţii Afi Cotroceni. Continuăm să diversificăm şi în perioada următoare mixul de experienţe şi continuăm planul de dezvoltare stabilit,  AFI Cotroceni fiind  destinaţia de lifestyle favorită a bucureştenilor dornici de shopping şi entertainment”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Cu o suprafaţă totală de 240.000 m2 şi închiriabilă de 88.500 m2, AFI Cotroceni include cele mai multe magazine pe metru pătrat din ţară, oferind o gamă completă de cumpărături, servicii şi divertisment.

Clienţii se bucură de experienţa de cumpărături şi entertainment în deplină siguranţă, AFI Cotroceni fiind primul mall care a implementat un set complex de măsuri, lunar, cheltuielile operaţionale pentru respectarea şi întreţinerea acestor măsuri fiind de  50.000 euro.

GALERIE FOTO. Deschiderea magazinului  Famous Merch 

 
 
 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • martin mos martin mos
    popa scart1
  • Didi Didi
    Nu ma intereseaza dorin popa si nimic din ce vinde el. Am nevoie de haine, ma duc la un magazin normal de haine, incaltaminte, la fel, ceasuri sau accesorii, la fel. De ce m as imbraca de la marca "Hitz jonule"?

Trimite un comentariu

sus