Skip to main content

COMUNICAT. „Între 1 şi 2 sunteţi voi” – noua campanie de conştientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenţia de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla

 
Adrian Ichim - Fondator Ideologiq
Adrian Ichim - Fondator Ideologiq

COMUNICAT. Despre plastic, numai de rău. Asta până când brandul ALPLA – producătorul austriac de ambalaje din plastic numărul 1 în lume, împreună cu agenţia de marketing digital Ideologiq, au decis să schimbe perspectiva şi să pună accent pe aspectele benefice, aducând în atenţia publicului necesitatea educării cu privire la economia circulară.

Publicitate

Tendinţele momentului evidenţiază soluţii de ambalare sustenabile, cum ar fi sticlele din plastic reutilizabile ce pot fi reumplute în medie de 25 de ori.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

De asemenea, PET-ul este un material valoros, care poate fi reciclat în mod repetat, cu condiţia menţinerii lui într-un circuit corect, respectat de toţi cei implicaţi în lanţul de aprovizionare. Acestea sunt doar două aspecte pe care trebuie să le conştientizăm şi să acţionăm responsabil, acolo unde rolul nostru este o verigă dintr-un lanţ pe care ni-l dorim puternic, în beneficiul tuturor.

Alpla a luat decizia de a demara campania de conştientizare „Între 1 şi 2 sunteţi voi”, prin care şi-a propus să demonteze mitul conform căruia plasticul este un material dăunător mediului înconjurător. Scopul campaniei este de a încuraja comunităţile să privească plasticul ca pe o resursă valoroasă. Datorită potenţialului său de reciclare şi a uşurinţei în prelucrare, plasticul poate fi un aliat în lupta împotriva poluării, menajând astfel resursele naturale ale planetei, din ce în ce mai limitate, întărind conceptul de sustenabilitate.

În contextul în care fiecare persoană are un rol important în protejarea naturii prin adoptarea de obiceiuri de consum sănătoase, bazate pe cunoaştere, fiecare poate contribui la bunăstarea mediului.

Noua campanie pune la dispoziţia publicului informaţii utile cu privire la modalităţile prin care se poate implica. Astfel, membrii comunităţilor află cum pot recicla şi reutiliza materialele aflate în uz, pentru a limita exploatarea resurselor naturale şi efectele negative ale poluării.

„Aceasta este o campanie dedicată fiecăruia dintre noi. Responsabilitatea faţă de mediul înconjurător ar trebui să reprezinte o prioritate care să ne motiveze să mai facem un pas către un spaţiu mai îngrijit şi protejat.

Ne dorim ca această campanie de conştientizare să aducă îmbunătăţiri concrete în procesul de reciclare şi gestionare a deşeurilor. Cred cu tărie că micile schimbări ale stilului de viaţă, educaţia şi eforturile depuse în acest sens, pot face o mare diferenţă”, spune Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq.

Mesajul campaniei „Între 1 şi 2 sunteţi voi”, este adresat atât populaţiei generale, cât şi autorităţilor responsabile din domeniu şi are scopul de a trage un semnal de alarmă în privinţa responsabilităţii fiecăruia de a contribui la bunăstarea comunităţii, a oraşului, ţării şi chiar a planetei.

Educaţia despre mediu poate reprezenta primul pas către îmbunătăţirea calităţii vieţii şi totodată, poate ajuta cetăţenii să afle lucruri importante şi să îmbrăţişeze valorile necesare pentru a acţiona responsabil, cu consideraţie pentru mediu şi pentru generaţiile viitoare.

„În calitate de companie globală producătoare de ambalaje realizate din plastic, ne-am propus să punem la dispoziţia cetăţenilor cât mai multe informaţii cu privire la deşeurile din plastic, discutând deschis despre amprenta lor asupra mediului.

Prin această campanie, demarată alături de echipa Ideologiq, ne dorim să schimbăm percepţia asupra PET-ului şi să ne oferim bucuria de a ne implica activ în procesul de reciclare şi protejare a naturii”, a declarat Cristina Bogdan, Sustainability Manager Romania, Hungary, Balkan-Adria ALPLA.

În cadrul campaniei de promovare, echipa Ideologiq a construit un website dedicat care facilitează accesul oamenilor la informaţii esenţiale privind poluarea şi importanţa reciclării, coagulând marile adevăruri într-o rubrică specială intitulată mituri versus realitate - https://plasticcall.ro/.

Totodată, campania este amplificată prin pagini dedicate pe platformele Social Media precum Facebook, LinkedIn şi Instagram, prin care se doreşte apropierea de categoriile de audienţă tinere, active, cu un spirit civic viu, care au puterea şi dorinţa de a juca un rol important în propagarea mesajului.

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus