Skip to main content

COMUNICAT. Castrol Romania şi-a desemnat câştigătorii promoţiei “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile”

 
COMUNICAT. Castrol Romania şi-a desemnat câştigătorii promoţiei “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile”

COMUNICAT. Agenţia Ideologiq, alături de unul dintre cei mai îndrăgiţi parteneri de business, compania Castrol România, a derulat o campanie care a pus în mişcare o energie extraordinară şi extrem de binevenită după o perioadă de restricţii pentru circulaţie, călătorii şi voie bună împreună.

Publicitate

Campania “Alege Castrol Magnatec cu dublu efect! Protejează motorul | Atrage premiile” a debutat la 1 martie, sărbătoarea-simbol pentru revenirea la viaţă. Şi aşa a şi fost – promoţia a trezit la viaţă şoferii de toate vârstele, atraşi de premiile puse în joc şi se şansele de câştig absolut reale, dată fiind perioada de promoţie de 3 luni (1 martie, 31 mai 2021).

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Mecanismul, cât se poate de simplu, a urmărit touch-point-urile consumatorului şi l-a întâmpinat în drumul lui atât pe canale offline (radio, POS), cât şi online, prin campanii de bannere plasate pe Facebook.

„Ne-am bucurat foarte mult să constatăm entuziasmul consumatorilor şi dorinţa lor de a participa în număr atât de mare. Acest lucru ne-a confirmat (dacă mai era nevoie) notorietatea brandului şi ataşamentul consumatorilor.

Ei ştiu că un ulei de motor cum este Castrol Magnatec face diferenţa pentru motorul maşinii; achiziţia lui este oricum un câştig. Premiile însă şi calitatea lor au atras participanţii şi mai mult. Cred că prin promoţia noastră i-am determinat să se gândească la călătorii, la vacanţă, şi le-am anticipat dorinţa de a se bucura din nou de libertatea de mişcare.” – ne-a declarat Tatiana Stroescu, Marketing Manager Romania & SEC & Bulgaria Castrol România.

Agenţia Ideologiq a creat asset-urile necesare pentru implementarea campaniei, începând cu conceptul creativ şi terminând cu tragerile la sorţi şi decernarea premiilor.

„A fost un proiect grozav! Am fost în prima linie de la începutul primăverii până la începutul verii. A fost ca o cursă în care trebuia să ghidăm fiecare participant de la start la finish. Am creat landing page-ul de promoţie, am centralizat înscrierile, am vorbit cu toţi cei rătăciţi prin platforme, şi mai ales am extras norocoşii câştigători.

Ne bucurăm că au fost aşa de mulţi şi ne bucurăm că am acordat premiile. Au fost primite cu mare entuziasm şi cu dorinţa de a porni imediat în aventurile verii.”, a adăugat Andra Cenuşă, Client Service Director Ideologiq.

Premiile acordate au fost din zona de mobilitate/agrement şi au constat în e-scutere, vouchere de participare la Castrol Experience şi Academia Titi Aur Renault Clio FUN, vouchere pentru achiziţii de ulei Castrol şi, cel mai râvnit premiu, un Ford Puma EcoBoost ST Line, 2020.

Câştigătoarea Marelui Premiu este dna. Olimpia Popescu din Bistriţa care a avut amabilitatea să ne împărtăşească din experienţa câştigătorului Marelui Premiu. Redăm răspunsurile care ne confirmă încă o dată că promoţia derulată a fost una dintre cele mai reuşite!

Q: Cum aţi aflat despre campania Castrol Magantec?

O.P.: De la un prieten, când ne-am întâlnit la un grătar. S-a potrivit foarte bine, pentru ca exact în acea perioadă trebuia să facem revizia la maşină. Când am aflat despre campanie, am decis sa cumpărăm ulei Castrol Magnatec şi pentru maşinile cumnatei şi mamei mele.

Q: Aţi mai achiziţionat produse Castrol până când v-aţi înscris în această campanie? Aţi observat beneficiile produselor Castrol?

O.P.: Folosim produse Castrol de mai mulţi ani, şi părinţii mei îl folosesc pentru maşina lor. Este brandul pe care îl cunoaştem şi la care apelăm mereu când maşina noastră are nevoie. Este un brand cu care am crescut, al familiei noastre.

Q: Cum v-aţi simţit când aţi fost sunată şi vi s-a spus ca sunteţi câştigătoarea Marelui Premiu?

O.P.: Nu am mai fost bună de nimic. Nu mi-a venit să cred. Nu am dormit toată noaptea, aveam o mie de întrebări în cap: cum de am avut eu acest noroc? Însă m-am bucurat enorm, chiar dacă am fost copleşită de emoţii şi nu m-am exteriorizat, în sufletul meu eram exaltată.

Q: Cum vă simţiţi acum, când staţi în maşina dumneavoastră, câştigată în campania Castrol Magnatec?

O.P.: Emoţionată. Încrezătoare. Bucuoroasă. Toate la superlativ. În continuare nu îmi vine să cred, însă realitatea este în jurul meu. Abia aştept să ajung acasă, alături de familia mea şi să ne bucurăm împreună.
Ne dorim cât mai multe asemenea proiecte în care branduri iubite aduc utilizatorilor cele mai frumoase surprize!

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus