Skip to main content

COMUNICAT. Cat de importanta este optimizarea SEO in cazul afacerilor noi?

 
COMUNICAT. Cat de importanta este optimizarea SEO in cazul afacerilor noi?

COMUNICAT. In ultimii ani, din ce in ce mai multe afaceri s-au dezvoltat si in mediul online, proces care a fost accelerat de izbucnirea pandemiei de COVID-19. Chiar si business-urile care inainte nu considerau ca online-ul este atat de important s-au vazut nevoite sa “migreze” spre mediul virtual pentru a-si pastra clientii fideli, dar si pentru a atrage noi cumparatori.

Publicitate

Daca ai un business la inceput de drum, este important sa iti indrepti atentia catre canalele de marketing online. In momentul de fata, majoritatea persoanelor folosesc Google pentru a cauta produsele pe care si le doresc si, bineinteles, cele mai avantajoase oferte.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

De aceea, trebuie sa ai in vedere obtinerea unei pozitii cat mai bune in topul rezultatelor acestui motor de cautare. In acest mod, nu numai ca traficul pe site-ul tau va creste, dar se vor mari si incasarile, astfel incat sa obtii profitul pe care ti-l doresti.

Ce sa faci ca sa ajungi pe prima pagina din Google? Cea mai avantajoasa solutie este sa apelezi la optimizarea SEO. Aceasta s-a dovedit a fi de-a lungul timpului o strategie de marketing extrem de eficienta, la care apeleaza atat business-urile la inceput de drum, cat si cele consacrate pe piata.

Iata cateva sfaturi utile de la specialistii in optimizare SEO:

1. Urmareste constant indicatorii de performanta

Este important sa monitorizezi toti indicatorii de performanta ai site-ului tau, dar si traficul pe care il are acesta. Ar trebui sa tii cont de acest sfat, indiferent de strategia de optimizare SEO pe care ai ales-o, deoarece aceasta este metoda prin care vei afla daca strategia adoptata este eficienta sau daca a venit momentul sa te orientezi catre alta abordare.

Iata cativa indicatori de performanta pe care nu trebuie sa-i scapi din vedere:

• numarul de abonati la newsletter in fiecare luna;
• numarul de tranzactii realizate;
• pozitiile ocupate de site-ul tau pe anumite cuvinte sau expresii cheie;
• procentajul utilizatorilor care revin pe site.

Atentie! Pentru a putea monitoriza impactul fiecarei strategii, acestea trebuie implementate pe rand.

2. Ia in considerare factorii de user-experience

Cu siguranta si tu, atunci cand accesezi un site, iti doresti ca acesta sa fie usor de navigat, bine structurat si cu o incarcare rapida a paginilor. Aceleasi lucruri isi doresc si utilizatorii care iti acceseaza site-ul. Daca magazinul tau online este plin de spam-uri si pop-up-uri sau procesul de plasare a unei comenzi este foarte dificil, vor abandona site-ul si isi vor indrepta atentia catre concurenta.

De aceea, daca vei apela la specialistii in optimizare SEO, te vei bucura si de o arhitectura a site-ului bine realizata, care va fi un real ajutor pentru intreaga strategie de marketing online.

3. Nu neglija optimizarea SEO la nivel de off-page

O alta metoda care te va ajuta sa cresti in pozitiile Google este optimizarea off-page. Specialistii din cadrul unei agentii SEO vor construi link-uri externe pe alte site-uri cu autoritate ridicata, fapt care iti va garanta o pozitie avantajoasa in Google.

Link-urile externe, numite si backlinkuri, sunt, de fapt, legaturi create intre site-ul tau si diverse alte site-uri, acestea jucand un rol vital in orice strategie SEO.

Vrei sa ocupi un loc de top in Google? Contacteaza iAgency, iar specialistii in optimizare SEO te vor ajuta sa ajungi in randul brandurilor consacrate!

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus