Skip to main content

COMUNICAT. 5 argumente pentru implementarea unei soluţii de Business Intelligence în afacerea ta

 
Foto: Shutter stock
Foto: Shutter stock

COMUNICAT. Ca antreprenor ştii că succesul în afaceri reprezintă un mix optim între decizii, resurse şi informaţii, aşa că marile întrebări la care trebuie să găseşti răspunsuri corecte şi rapide se referă la poziţionarea companiei pe piaţă, analizarea punctelor tari şi slabe, scanarea comportamentului clienţilor, la cunoaşterea detaliilor despre activitatea principalilor competitori şi despre tendinţele din domeniul în care activează firma.

Publicitate

Pentru a obţine răspunsuri la toate aceste întrebări atât de importante pentru strategia managerială şi pentru viitorul companiei trebuie să apelezi la implementarea unor soluţii de business intelligence (BI), care combină metode şi tehnici de colectare a datelor cu resurse informatice de ultimă oră, ce permit centralizarea, analizarea şi prelucrarea informaţiilor, în vederea fundamentării celor mai bune decizii de business. 

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Iată care sunt cele mai importante argumente pentru implementarea unor platforme cum sunt cele cu servicii de business intelligence oferite de Pluriva, necesare pentru afacerea ta, în orice domeniu activezi:

Obţii eficienţă maximă a datelor financiare şi economice

Afacerea ta generează zilnic o mare cantitate de date care se referă la producţie, vânzări, achiziţii, transport, stocuri, marketing, promovare resurse umane şi multe altele.

Prin implementarea unei soluţii de business intelligence ai acces la rapoarte personalizate, care îţi oferă contexte relevante şi o eficienţă maximă în prezentarea informaţiilor necesare. Ai la dispoziţie formate grafice sau tablouri de bord şi poţi seta nivelurile de detaliere pe care le doreşti, în funcţie de problemele pe care vrei să le aprofundezi.

Ai la dispoziţie toate informaţiile pentru decizii strategice

Afacerea ta se bazează pe decizii strategice ce se referă la produse, domeniu de activitate, stadiu de dezvoltare (expansiune, diversificare etc.). Aceste decizii au nevoie de informaţii complexe, deoarece ele se situează la interfaţa dintre firmă şi mediu şi privesc evoluţia pe termen lung a companiei.

Cu ajutorul unor soluţii de business intelligence poţi să realizezi diagnosticul strategic al firmei şi al mediului său extern, să defineşti obiectivele strategice, să le pui în aplicare şi să controlezi în timp real stadiul îndeplinirii lor.

Lucrezi cu date la zi şi analize dedicate firmei tale 

Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile în cadrul companiei şi în economie în general te obligă la reacţii şi decizii în acelaşi ritm alert, aşa că accesul la date actuale şi la analize dedicate firmei tale reprezintă un argument important în favoarea implementării unei soluţii de business intelligence. Astfel vei beneficia de informaţii integrate din toate datele companiei: financiar, contabilitate, vânzări, achiziţii, gestiune, marketing, dezvoltare, resurse umane.

Îmbunătăţeşti comunicarea internă şi motivarea angajaţilor

Pe tablourile de bord elaborate în cadrul soluţiilor de business intelligence se regăsesc indicatori de performanţă a angajaţilor, prin care se realizează monitorizarea rezultatelor din fiecare departament, corelarea costurilor cu veniturile şi se poate fundamenta un sistem echitabil şi eficient de motivare a forţei de muncă din cadrul firmei.

Integrezi activităţile din firmă într-o platformă unitară

Realizarea unei platforme unitare, pe care angajaţi din diferite departamente şi de la diferite niveluri manageriale s-o poată accesa cu un grad maxim de mobilitate, iată un argument puternic în favoarea implementării unor soluţii de business intelligence.

Posibilitatea de integrare cu aplicaţiile ERP (enterprise resource planning) se bazează tocmai pe abordarea centralizată, de timp multi-departament, pe care o pune la dispoziţie un soft BI, astfel încât să ai în orice moment şi oriunde te-ai afla controlul asupra activităţilor firmei şi să anticipezi impactul deciziilor tale pe baza unor informaţii corecte, complete şi actuale.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus