Skip to main content

COMUNICAT. Conferinţa globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediţie. Tema ediţiei din 2021: The Value of Bravery

 
COMUNICAT. Conferinţa globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediţie. Tema ediţiei din 2021: The Value of Bravery

COMUNICAT. Suntem încântaţi să anunţăm că noua ediţie 2021 a Conferinţei Globală IAA „Creativity4Better” revine cu tema: The Value of Bravery!

Publicitate

A cincea ediţie va avea loc 27-28 octombrie 2021 şi ne bucurăm să vă invităm să faceţi parte din cea mai aşteptată Conferinţă IAA a anului.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Anul acesta am pus curajul în centrul atenţiei ca motor care a menţinut planeta în viaţă de la începutul acestei „noi normalităţi”.

Deci, care este abordarea noastră pentru curaj?

Industria marcom se confruntă cu schimbări epice: creşterea noilor pieţe, dezvoltarea noilor tehnologii care împuternicesc oamenii şi corporaţiile, apariţia noilor modele de afaceri care au transformat titanii în dinozauri, dezvoltarea noului tip de consumatori, din ce în ce mai exigenţi, din ce în ce mai conectaţi.

Cum reuşeşte un marketer în 2021 să se ridice împotriva oceanelor de schimbare? De ce are nevoie pentru a avansa în mijlocul schimbărilor de paradigmă, dintre care unele în curs de apariţie?

Este nevoie de curaj. Curaj care va face diferenţa, va seduce şi va convinge consumatorii. Curajul este cel care adaugă valoare.

A 5-a Conferinţă Globală IAA, „Creativity4Better”, ne va propulsa către o nouă lume a curajului, a luărilor de poziţii, o lume în care să lăsăm o amprentă semnificativă. Stimaţii noştri speakeri din întreaga lume, renumiţi pentru creativitatea lor transformativă, şi-au demonstrat de nenumărate ori puterea de a modela atitudini şi aspiraţii. Timp de două zile, ei îşi vor dezvălui propriile credinţe şi experienţe. Te vor inspira să faci un salt curajos înainte.

Iată aici un preview al „Creativity4Better” 2021:

Ne inspirăm din creativitate, inovaţie, sustenabilitate sau neuroştiinţe, de la specialişti şi pionieri ai inovaţiei şi curajului, adevăraţi lideri ai industriei marcom şi nu numai.

Unii dintre speakerii de top prezenţi la ediţia din 2021 sunt:

David Haigh, preşedinte şi CEO, Brand Finance.

Tom Kelley - Partener, IDEO, autor al best-sellerului „Arta inovaţiei”

Sir John Hegarty - Fondator, Creative, Bartle Bogle Hegarty (BBH) şi The Garage Soho

Dr. Aurora Simionescu - Astrofizician, Institutul Olandez de Cercetare Spaţială (SRON) Top 100 de inovatori din Europa în 2015

Claire Miller - Director global de strategie, Agenţia Lego, Grupul LEGO

Adăugăm acestora si alti speakeri renumiţi nume precum Nao Tokui, artist şi fondator, Qosmo Japan, Jaime Robinson, cofondator şi director creativ, Joan Creative, New York, Sabin Dima, CEO, Humans, Valer Hancaş, Communications and Corporate Affairs Director, Kaufland România, Laura Mihăilă,  Head of Marketing, BCR România.

În concluzie:

Inovatori, visători, artişti, vizionari, pasionaţi de marcom, antreprenori şi profesioniste din industria marcom, această conferinţă este un must-see!

Ne vedem pe 27 şi 28 octombrie pentru cea mai inspirată Conferinţă IAA din 2021!

Note: Conferinţa se va desfăşura pe platforma Hopin, cu conţinut unic şi experienţe diverse!

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus