Skip to main content

COMUNICAT. Mai multă distracţie, mai multe opţiuni de shopping la AFI Cotroceni

 
COMUNICAT. Mai multă distracţie, mai multe opţiuni de shopping la AFI Cotroceni

COMUNICAT. AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunţă redeschiderea principalelor zone de entertainment pentru întreaga familie şi extinderea portofoliului de brand-uri cu încă 5 magazine de fashion& lifestyle şi 3 restaurante.

Publicitate

Astfel, bucureştenii au multiple opţiuni de entertainment în cel mai mare mall,  pe lângă zona de shopping şi servicii, având la dispoziţie un mix optim de branduri.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Odată cu deschiderea multiplexului Cinema City (sala IMAX cu cel mai mare ecran din România, sălile VIP şi sălile de cinema), filmele s-au întors la AFI Cotroceni. Producţii pentru toţi iubitorii de film – animaţii, comedii, filme de acţiune, toate acestea au readus publicul în sălile de cinema de la AFI Cotroceni.

Patinoarul, Arena LaserMaxx, locurile de joacă, centrul de fitness, roller-coasterul, Muzeul Simţurilor şi AFI HUB PROEDUS sunt atracţiile principale pentru copiii şi tinerii care vor să se distreze activ, AFI Cotroceni oferind cea mai mare zonă de entertainment din Bucureşti.

„AFI Cotroceni continuă strategia de dezvoltare şi în acest an, oferind publicului ceea ce îşi doreşte: experienţe premium şi momente memorabile alături de familie şi prieteni. Ne dorim să rămânem destinaţia urbană favorită a celor care doresc entertainment de calitate, shopping inspirat, socializare şi relaxare.

Pe lângă shopping, entertainment şi food court, AFI Cotroceni este locul unde te vezi cu prietenii şi familia, unde afli cele mai recente tendinţe şi noutăţi”,a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Noi brand-uri de fashion, Sizeer (încălţăminte streetwear), Vagabond Kids (moda Vagabond pentru copiii cu stil) au deschis primele magazine din AFI Cotroceni, în care clienţii sunt aşteptaţi cu cele mai recente colecţii şi inspiraţie pentru sezonul estival.

Mizar, brand-ul românesc cu haine pentru femeile moderne,a relocat magazinul existent într-un spaţiu cool,cu un nou concept şi mai atractiv. Pentru cei care sunt în căutare de cadouri sau pentru iubitorii de artă, StarGift şi ProfiArt au inaugurat primele magazine din AFI Cotroceni, iar pasionaţii şi-au ales deja produsele preferate.

Gustul inconfundabil al preparatelor Mesopotamia este acum şi în AFI Cotroceni în cadrul celor două restaurante deschise la finalul lunii mai – un restaurant în food court-ul de la parter, iar celălalt la etajul 1.

Kungfu King, restaurantul cu servire rapidă, a adus bucătăria autentică chinezească la etajul 1 al mall-ului. Iubitorii de prăjituri şi îngheţată nu au fost nici ei uitaţi, Zoomserie deschizând o cofetărie la parterul centrului comercial.

AFI Cotroceni capătă noi valenţe în viaţa comunităţii prin toate activităţile şi serviciile pe care le oferă, fiind o destinaţie atractivă pentru familiile cu copii, pentru tineri şi pentru cei care sunt în proximitate. Iar în această vară, AFI Cotroceni devinecapitala distracţiei, locul unde oamenii vor redescoperi bucuria de a fi împreună.

FOTO. Noile magazine deschise în Afi Cotroceni

 
 

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la pu[email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus