Skip to main content

COMUNICAT. Fanta, EssenceMediacom şi Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG şi VIDAA din România

 
COMUNICAT. Fanta, EssenceMediacom şi Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG şi VIDAA din România

COMUNICAT. Fanta şi EssenceMediacom anunţă prima campanie omnichannel lansată cu ajutorul Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top.

Publicitate

Această campanie inovatoare, derulată pe tot parcursul lunii mai, a amplificat expunerea brandului Fanta prin includerea formatelor premium livrate pe homescreen-urile Smart TV-urilor LG şi Hisense (plus altele care folosesc VIDAA OS), alături de o componentă digitală cu formate Teads InRead customizate.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Parteneriatele Teads cu LG Ad Solutions şi cu VIDAA nu numai că deschid uşi către noi audienţe pe Connected TVs prin extinderea accesului la inventarul premium al Teads, dar le oferă brandurilor şi posibilitatea de a folosi o targetare precisă pentru a transmite mesajul către publicul ţintă şi pentru a avea campanii de impact pe multiple ecrane.

Combinat cu formate personalizate de reclame care amplifică şi mai mult povestea brandurilor, Teads oferă şansa de a captiva audienţa pe cel mai mare ecran din casă, maximizând astfel engagementul şi obţinând rezultate măsurabile într-un peisaj publicitar digital într-o continuă evoluţie.

Un singur format wide de ad e suficient pentru a amplifica prezenţa unui brand pe televizoarele operate de VIDAA - peste 250 de brand-uri de televizoare Smart, incluzând aici Hisense şi alte brand-uri precum Toshiba, AKAI, Schneider, Loewe, BGH, Vortex, Element, NEI etc.

Pe lângă folosirea componentei de Connected TV pentru a ajunge la utilizatorii care urmăresc foarte puţin sau chiar deloc televiziunea clasică (Linear TV), formatele InRead livrate pe mobil, desktop & tablete au ajutat campania să ajungă în atenţia utilizatorilor targetaţi indiferent de dispozitivul folosit. Mai jos sunt câteva dintre formatele personalizate de echipa Teads Studio:

Un studiu Mediascience din 2023 demonstrează că atunci când într-o campanie adăugăm şi o componentă de expunere pe CTV, generăm un impact sporit:

  • Atenţie crescută: expunerea pe CTV înregistrează o rată de atenţie cu 129% mai mare comparativ cu dispozitivele mobile.
  • Memorabilitate publicitară: când expunerea CTV este combinată cu dispozitivele mobile, rata de recall a reclamelor creşte cu 67%.
  • Intenţie de achiziţie: optimizarea reclamelor pentru expunerea CTV duce la o creştere de 16% a intenţiei de cumpărare.

„Ne-am propus să amplificăm prezenţa brandului Fanta într-un mod inovator, cu anunţuri plasate premium, bine targetate, concentrându-ne mixul de marketing pe formatele InRead şi TV conectat (CTV) pentru o experienţă mai bogată oferită publicului. Ne bucurăm să fim una dintre primele companii care testează aceste noi canale CTV şi să ajungem la publicul nostru pe diverse dispozitive, în medii ultra-premium, sigure pentru brand.”, declară Amalia Necula, Senior Digital Account Manager la EssenceMediacom.

„Strategia noastră este să conectăm toate formatele premium omnichannel, permiţând partenerilor noştri să cumpere media la nivel global, dintr-o singură platformă centrală, indiferent că vorbim de formatele Native Ads premium pe Smart TVs (prin parteneriatele pe care le avem la nivel global cu companii precum LG, VIDAA, Samsung, Philips, Sony, Xiaomi etc.) sau video ad-urile CTV Standard livrate în aplicaţiile preinstalate pe televizoare (TCL Channel, Rakuten, Plex etc.), dar şi pe celelalte dispozitive (OTT video) – toate acestea vin să completeze formatele inRead proprietare Teads, care sunt folosite de către cele mai mari branduri din lume", a completat Doina Radicof, Sales Director Teads România.

Despre Teads

Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii şi agenţiile de publicitate cu cei mai importanţi publisheri la nivel global, ajungând la o audienţă de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma „end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile şi consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experienţe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri şi o soluţie de monetizare avantajoasă pentru editorii de conţinut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.

Teads livrează rezultate pentru branduri, agenţii şi publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialişti în 50 de ţări. Pentru mai multe informaţii, accesaţi: www.teads.com

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus