Skip to main content

COMUNICAT. Counter-Strike, Brawl Stars şi alte jocuri video au adus împreună peste jumătate de million de părinţi şi copii din România

 
COMUNICAT. Counter-Strike, Brawl Stars şi alte jocuri video  au adus împreună peste jumătate de million de părinţi şi copii din România

COMUNICAT. La cea de a 7-a ediţie intitulată “Părinţii mereu Copii”, Gaming Marathon i-a avut ca principali invitaţi pe părintii tinerilor şi a streamerilor care sunt prezenţi ediţie de ediţie la cel mai mare festival de jocuri video online din ţară.

Publicitate

Cu ocazia lunii copiilor, evenimentele speciale ale maratonului au pus accent pe legăturile puternice care pot fi create în sânul familei cu ajutorul jocurilor, fie că vorbim despre titlurile clasice ale copilăriei, precum Monopoly sau Scrabble, fie cele moderne, jucate pe PC sau mobile precum Fortnite, Counter-Strike:Global Offensive sau PUBG. Gaming Marathon/ “Părinţii mereu Copii” a fost un eveniment susţinut de Vodafone şi Samsung.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pe durata a peste 15 ore, cei 32 de streameri de gaming au interacţionat şi s-au jucat alături de comunitătile lor un timp total de peste 82 de ore pe canalele lor de YouTube si Twitch, live-urile lor adunând peste 800 de mii de vizualizări. Peste 500 de mii de persoane au participat la ediţia de vară a Gaming Marathon.

Părinţii streamerilor şi jucătorilor profesionşti au intrat împreună cu ei pe stream-uri şi au povestit cum i-au încurajat în cariera lor. Mai mult, s-au jucat alături de ei jocuri diverse, purtând un dialog cu membrii comunităţilor: 

Jaxi a facut echipă cu tatăl său în CS:GO împotriva unor echipe alcătuite ad-hoc, în timpul live-ului, de membrii comunităţii.

Mama lui ZaSami, în dialog cu băiatul său, a dat un sfat comunităţii de gameri: ”Să încercaţi să faceţi cât mai bine toate lucrurile de care sunteţi pasionaţi şi dacă sunteţi organizaţi, veţi reuşi.”

Werty i-a avut ca invitaţi pe Iulian “Regali” Harjău, jucător profesionist de CS:GO la echipa GameAgents şi pe tatăl acestuia, care şi-a adus aminte de începuturile pasiunii băiatului său pentru Counter-Strike. Regali a povestit despre dinamica cu părinţii săi: “Când eram mai mic, puteam să mă joc atâta timp cât aveam note bune la şcoală, iar acum, de când ei mă susţin şi mai mult în cariera esports, am dezvoltat o relaţie de prietenie”.

În acest moment, Regali se dedică carierei de jucător profesionist, dar el şi tatăl său au un plan B în caz că drumul în esports nu va mai avea perspective. Regali, care are acum 18 ani, este pasionat de programare şi crede că dacă până la 24 de ani nu ajunge un nume mare pe scena de CS:GO, va urma o carieră în domeniul IT&C. 

Printre momentele principale de la Gaming Marathon s-au numărat turneele de Brawl Stars în care părinţii au jucat alături de copii lor, meciurile de PUBG Mobile dintre jucătorii neprofesionşti şi echipa pro a Nexus Gaming şi sesiunea lungă de gameplay retro a lui Bobospider, dedicată jocurilor copilăriei, acum remasterizate.

Gaming Marathon a fost connected by Vodafone şi powered by Samsung şi susţinut de George, Mastercard, AOC Gaming, Meteoritzi, Logitech G şi Philips OneBlade.

Despre organizatori

Bucharest Gaming Week este evenimentul dedicat gamerilor români, cu misiunea de a promova şi a pune în lumina reflectoarelor industria dezvoltatoare de jocuri video locale.

Nexus Gaming este cea mai de succes organizaţie de esports din România, cu numeroase premii la competiţiile internaţionale cu echipele de CS:GO, League of Legends şi PUBG. Casa celor de la Nexus Gaming este Nexus Gamers Pub, cea mai performantă sală de jocuri video din sud-estul Europei.

FOTO. Gaming Marathon 2021

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus