Skip to main content

COMUNICAT. Miele lansează noua campanie de brand: Calitatea care precede timpurile noastre

 
COMUNICAT. Miele lansează noua campanie de brand: Calitatea care precede timpurile noastre

COMUNICAT. Miele alansat o nouă campanie de brand sub sloganul „Calitatea care precede timpurile noastre”,reafirmându-şi angajamentul de a dezvolta produse de o calitate superioară, fiabile pe termen lung şi perfecţionate de-a lungul celor peste 120 de ani de activitate.

Publicitate

Campania va fi derulată la nivel global în următorii cinci ani, reiterând promisiunea de a combina inovaţia cu o meticulozitate inginerească germană, pentru a realiza aparate menite să reziste 20 de ani.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Spoturile video din noua campanie de comunicare a Miele prezintă procesul de dezvoltare a produselor, de la fabricarea componentelor şi turnarea fierului, până la testarea şi utilizarea îndelungată acasă.

Astfel, campania arată şi cele trei valori-cheieale brandului, care influenţează întregul proces de creare al maşinilor de spălat rufe, maşinilor de spălat vase, aspiratoarelor şi electrocasnicelor incorporabile:sustenabilitate, performanţă şi măiestrie.

„De peste 120 de ani investim pasiune în dezvoltarea unor aparate care să dureze, menite să îi ajute pe clienţii noştri să aibă o experienţă perfectă de utilizare şi să le simplifice munca.Prin intermediul acestei campanii ne dorim să invităm consumatorii să descopere universul Miele, dar şi răbdarea, meticulozitatea şi seriozitatea investite în fiecare echipament”,a declarat Camelia Matei, Head of Marketing Miele.

Performanţă ridicată în timp: peste 10.000 de ore de testare a fiecărui produs

Miele alocă resurse semnificative procesului de dezvoltare a produselor şi inovaţiei, astfel că echipamentele sunt performante, prietenoase cu mediul şi utilizează eficient resursele.

Mai mult, pentru a asigura o durată de viaţă de 20 de ani a produselor, aproape o treime din timpul de dezvoltare este dedicat etapei de testare, iar înainte de a ajunge pe piaţă, prototipurile sunt testate de-a lungul a 10.000 de ore de funcţionare.

Detalii complete despre campania „Calitatea care precede timpurile noastre”, dar şi despre tehnologiile Miele sunt disponibile accesând acest link.

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus