Skip to main content

COMUNICAT. Preţul hârtiei continuă să crească. Cum afectează acest lucru sectorul de retail?

 
COMUNICAT. Preţul hârtiei continuă să crească. Cum afectează acest lucru sectorul de retail?

COMUNICAT. În Europa, preţul hârtiei pentru cataloage şi reviste a înregistrat o creştere fără precedent în perioada septembrie – noiembrie 2021 din cauza unei pieţe foarte restrânse şi a creşterii  costurilor de producţie. Întrucât criza energetică nu se va  atenua prea curând, se aşteaptă noi creşteri de preţ şi în 2022, motiv pentru care o serie de edituri europene vor transforma multe produse în format exclusiv digital.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

EBB Paper a avertizat, de asemenea, cu privire la presiuni similare pe piaţa cartonului, unde termenele medii de livrare au ajuns la peste 20 de săptămâni. "Piaţa nu a mai văzut o astfel de presiune susţinută pentru o perioadă îndelungată. Impactul este resimţit de toţi utilizatorii mari şi mici", a declarat EBB.

În ceea ce priveşte anul 2022, potrivit Printweek.com, piaţa hârtiei va rămâne dificilă  cel puţin în primele şase luni ale anului, dar este imposibil de estimat cât de mult se va micşora cererea din cauza creşterii preţurilor.

Printweek declară:

„Mulţi clienţi analizează ce vor face cu cataloagele şi pliantele lor, iar editorii de reviste sunt de asemenea îngrijoraţi. O întrebare importantă este situaţia financiară a tipografilor, deoarece acestea nu pot transfera toate costurile suplimentare către clienţi, ceea ce va duce la probleme financiare.

Tipografiile mici şi mijlocii, în special, sunt presate atât de marii furnizori de hârtie cât şi de distribuitorii finali.  2022 va fi cel mai important an din industria hârtiei şi a printului, deoarece ne confruntăm cu schimbări uriaşe”

Tipărirea şi distribuţia cataloagelor şi a pliantelor este din ce în ce mai costisitoare şi mai dificilă nu numai din cauza crizei europene a hârtiei, ci şi din cauza Covid-19. Chiar dacă retailerii vor continua tipărirea cataloagelor şi vor aloca bugete considerabile, multe gospodării continuă să respingă pliantele şi cataloagele tiparite.

Toţi aceşti factori arată că ar fi o decizie înţeleaptă pentru retaileri să îşi concentreze eforturile de marketing pe distribuţia digitală. Offerista Group România vă pune la  dispoziţie  soluţii de marketing personalizate şi multichannel pentru distribuţia digitală a cataloagelor – atingând obiective măsurabile cu o strategie inovatoare şi putând reacţiona rapid la provocările curente.

Cu ajutorul cataloagelor digitale, targhetează clienţii reali care sunt cu adevărat interesaţi să cumpere. Ofertele sunt distribuite pe toate canalele relevante şi va optimiza performanţa campaniei pentru a obţine rezultate maxime. Aflaţi mai multe despre aceste soluţii digitale aici.

 


Despre Offerista Group

Misiunea Offerista Group România este de a sprijini sectorul de retail să ajungă mai eficient la cumparatori, prin reducerea numărului de cataloage tipărite şi creşterea investiţiilor în canale digitale măsurabile. Offerista deţine aplicaţia mobile şi site-ul Ofertolino.ro (distribuţie cataloage digitale), activează în 9 ţări din Europa şi este lider de piaţa pe segmentul de Retail Marketing Digital.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus