Skip to main content

COMUNICAT. Studiu Teads: 8 din 10 români vor călători în 2023, dar 86% dintre ei nu au făcut încă o rezervare

 
Sursa foto: Pexels
Sursa foto: Pexels

COMUNICAT. Teads anunţă rezultatele celui mai recent studiu, realizat prin intermediul propriei platforme, care a analizat intenţia şi interesele românilor în materie de călătorii. 8 din 10 români au planuri de călătorie în 2023, iar un interes ridicat se observă în rândul generaţiei Boomers (90%). În timp ce intenţia de a călători este în general ridicată, cel mai scăzut interes a fost manifestat de Millenials (68%).

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

  • Majoritatea românilor (79%) intenţionează să călătorească anul acesta, arată rezultatele unui studiu realizat de Teads, în perioada 13 decembrie 2022 - 12 ianuarie 2023;
  • 86% dintre participanţi nu optaseră pentru o destinaţie de călătorie la momentul realizării studiului, dar 63% au declarat că urmează să facă aranjamentele necesare în prima jumătate a anului; 
  • Majoritatea vor călători cu avionul - 34% au susţinut că vor alege transportul cu avionul, dacă destinaţia este internaţională;  
  • Mai mult de jumătate (54%) dintre respondenţi se documentează despre vacanţă în presa online;
  • Aproape jumătate dintre consumatorii din România (44%) vor călători pentru a se recrea, iar cele mai importante criterii care influenţează decizia de cumpărare sunt costul şi destinaţia;

Transportul cu avionul rămâne opţiunea preferată în 2023, mai ales în cazul călătoriilor internaţionale, pentru toate generaţiile (aleasă de 34% dintre respondenţi). În cazul destinaţiilor interne, maşina este opţiunea numărul 1 (aleasă de 33% dintre aceştia).  

Aproape jumătate dintre cei care intenţionează să călătorească (48%) vor avea una sau două vacanţe anul acesta, iar 52% se aşteaptă la cel puţin 3 călătorii anul acesta. Deşi apetitul pentru călătorii este mare, 8 din 10 participanţi la studiu nu aveau nicio rezervare la momentul studiului, iar 6 din 10 persoane au declarat că se vor ocupa de rezervări în primele şase luni ale anului.

Presa online este principala sursă de informare în ceea ce priveşte vacanţele pentru mai bine de jumătate dintre români (54%). Cele mai accesate sunt articolele dedicate călătoriilor (42% dintre respondenţi), dar şi articolele de tip ştire reprezintă o sursă de informaţii importantă (25% dintre respondenţi).

Călătoriile realizate în scop turistic primează în rândul românilor. Cei mai mulţi (44%) călătoresc pentru a se relaxa, iar 19% călătoresc pentru a-şi vizita familia şi prietenii. Principalele criterii care influenţează decizia de cumpărare sunt costul şi destinaţiile (pentru 7 din 10 români), iar 17% sunt atraşi de rezervarea flexibilă.

Atenţi la trendurile internaţionale, jumătate dintre turiştii români ar lua anumite măsuri pentru a avea o vacanţă mai eco. 21% ar alege destinaţii cunoscute drept sustenabile, iar 18% ar fi dispuşi să aleagă locuri de cazare mai prietenoase cu mediul.

Katarzyna Kabiesz, Research & Insights Manager Teads CEE:

"Rezultatele studiului despre călătorii obţinute în România reprezintă o sursă importantă de informaţii suplimentare, permiţându-ne să înţelegem mai bine specificul audienţei.

Am descoperit care sunt cele mai importante criterii care influenţează decizia românilor în vederea planificării şi achiziţionării de călătorii, şi care este principala sursă de informare pentru public.

Pentru noi, în cadrul Teads, adoptarea unei abordări centrate pe audienţă este foarte importantă, deoarece aceasta are ca rezultat o eficienţă mai mare în campaniile online derulate pentru clienţii noştri."

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected].

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus