Skip to main content

COMUNICAT. UniCredit Bank este noul partener strategic al World Press Photo în România

 
Foto: WorldPress.org
Foto: WorldPress.org

COMUNICAT. Expoziţia internaţională World Press Photo poate fi vizitată, pentru al 10-lea an consecutiv în România, în Bucureşti (până în 28 mai), Cluj-Napoca (2-20 iunie) şi Timişoara (30 iunie – 20 iulie).

Publicitate

În premieră, începând cu acest an, cunoscuta expoziţie este însoţită şi de un amplu proiect editorial ce se va derula pe tot parcursul verii, şi care va analiza rolul şi impactul social al jurnalismului responsabil, provocările cu care se confruntă presa din România, fenomenul fake news,dezinformarea amplificată de tehnologie, lipsa tot mai mare de transparenţă a unor actori politici în faţa solicitărilor justificate ale jurnaliştilor şi alte subiecte importante pentru corecta informare necesară într-o democraţie funţională.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Expoziţia din cele 3 oraşe şi seria de discuţii şi producţii media care vor urma este susţinută, într-un parteneriat strategic, de UniCredit Bank

„Într-o lume aflată în faţa unor provocări tot mai complexe, care aduc transformări inclusiv în ceea ce priveşte modul în care ne informăm din surse de încredere, jurnalismul responsabil trebuie sprijinit. De aceea, ca parte a demersurilor pe care le întreprindem constant în direcţia susţinerii temelor importante din societate, care contează pentru noi toţi, ne bucurăm să ne alăturăm proiectelor derulate sub umbrela World Press Photo în România în calitate de partener principal.

Mai mult, pentru a oferi posibiltatea unui public cât mai numeros de a avea acces la eveniment, intrarea clienţilor şi colegilor UniCreditBank prin prezentarea cardului bancar este gratuită”, a spus Anca Ungureanu, Director de Identitate şi Comunicare UniCredit Bank Romania.

World Press Photo este o expoziţie itinerantă în întreaga lume, fiind expusă în peste 100 de spaţii din peste 45 de ţări şi vizitată de peste 4,5 milioane de oameni, la fiecare ediţie.În România, proiectul a ajuns să adune anual peste 60.000 de vizitatori.

Competiţia World Press Photo recunoaşte fotojurnalismul de calitate şi premiază imagini şi poveşti din întreaga lume încă din anul 1955 – anul acesta marcând ediţia globală cu numărul 64.

Anul acesta, 4.315 fotografi din 130 de ţări din întreaga lume au înscris 74.470 de imagini. 159 lucrări premiate sunt prezente în expoziţie, durata optimă de vizitare fiind de 1,5 - 2 ore.

FOTO: Câştigătorul concursului World Press Photo 2021 este fotojurnalistul Mads Nissen, care a surprins pentru Politiken/ Panos Pictures una dintre imaginile-simbol ale anului: pacienta Rosa Luzia Lunardi (85 de ani) îmbrăţişată de sora medicală Adriana Silva da Costa Souza, în azilul Viva Bem, din São Paulo, Brazilia.

Poveştile din spatele câştigătorilor ediţiei din acest an pot fi citite aici.

În Bucureşti, expoziţia are loc cu sprijinul Muzeului Naţional de Artă al României (MNAR) şi se poate vizita pânăvineri, 28 mai, între orele 10:00 şi 17:00.

După Capitală, expoziţia va fi deschisă în Cluj-Napoca (2 - 20 iunie) şi Timişoara (30 iunie - 20 iulie). Clienţii UniCredit vor avea acces gratuit la expoziţie, doar prin prezentarea unui card de credit ori debit emis de bancă.

Co-organizatorii proiectului din acest an sunt Fundaţia Eidos şi platforma de conţinut profesional Upgrade 100, cu sprijinul DIGI24.

„Ne bucurăm că avem oportunitatea de a duce o expoziţie simbol pentru jurnalismul de calitate în România, pentru a 10-a oară consecutiv, cu dorinţa de a creşte interesul românilor pentru fotografia documentară”, a declarat Cristian Movilă, fondator Eidos Foundation, reprezentant World Press Photo în România.

„Suntem onoraţi să redevenim parteneri strategici ai proiectului în România, la exact 10 ani de la momentul în care am lansat, tot împreună, ediţia numărul 1. Sprijinirea jurnalismului şi a conţinutului responsabil este parte din misiunea noastră pe termen lung”, a adăugat Dragoş Stanca, fondator Upgrade 100 şi partener Thinkdigital – compania care va administra parteneriatele comerciale WPP în acest an.

Proiectul World Press Photo 2021 este prezentat în parteneriat cu UniCredit Bank şi e sprijinit de parteneri instituţionali importanţi: Ambasada SUA în România, UNICEF în România, British Council România, reţeaua de Institute Naţionale pentru Cultură ale Uniunii Europene, Institutul Francez din România la Bucureşti şi Centrul Cultural Clujean.

Expoziţia World Press Photo 2021 se derulează sub patronajul Comisiei Naţionale a României pentru UNESCO.

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus