Skip to main content

COMUNICAT. Grupul WPP şi TikTok construiesc Academia TikTok, cea mai puternică reţea de specialişti în utilizarea platformei

 
COMUNICAT. Grupul WPP şi TikTok construiesc Academia TikTok, cea mai puternică reţea de specialişti în utilizarea platformei

COMUNICAT. WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, şi-a propus să construiască cea mai puternică reţea internă de specialişti pentru utilizarea cât mai eficientăa platformei TikTok. Angajaţii din agenţiile WPP din România beneficiază, de asemenea, de acest acest program, în premieră pe piaţa locală. 

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Parteneriatul este unic în industria de comunicare şi are ca scop principal identificarea şi oferirea de noi oportunităţi de comunicare creativăpentru toate agenţiile parte din WPP şi clienţii acestora din întreaga lume. Astfel, WPP şi clienţii săi vor şi mai activi în zona de inovaţie în comunicare, cu beneficii şi rezultate de impact asupra business-urilor.

“Acest parteneriat susţine demersurile noastre de a răspunde clienţilor locali cu soluţii creative şi inovatoare de interacţiune cu consumatorii. În ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok în mixul de comunicare şi avem în plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregătiţi oameni în domeniu.

TikTok a demonstrat deja amploarea oportunităţilor de interacţiune creativă şi autentică cu consumatorii, iar noi suntem aici să oferim clienţilor locali cea mai bună consultanţă în domeniu“- Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.

TikTok Academy (Academia TikTok) este un element central din cadrul acestui parteneriat şi reprezintă un program de instruire personalizat, o premieră pentru angajaţii unui grup de comunicare, adresat cu precădere experţilorîn social media, precum şicelor din zona de buying şi planificare.

Programul TikTok Academy are ca obiectiv principal introducerea comunităţii de experţi WPP în cele mai subtile detalii de utilizare a platformei. De asemenea, angajaţii WPP vor avea acces prioritar şi personalizat la cele mai noi produse şi servicii de advertising, inclusiv cele care integrează realitatea augmentată.

Fenomenul TikTok a înregistrat o creştere fulminantă a utilizatorilor în ultimul an şi devine tot mai mult un instrument de comunicare pe care clienţii doresc să îl folosească cât mai eficient şi mai relevant.

Nevoia de consultanţă cu privire la modul de abordare şi integrare a platformei în strategiile de comunicarestă la baza acestui parteneriat unic în industria de comunicare mondială.

În cadrul parteneriatului, WPP şi TikTok vor lansa şi un studiu care îi va ajuta pe clienţi să înţeleagă mai bine funcţionaltăţile platformei pentru o utilizare cu rezultate cât mai eficiente în dezvoltarea business-ului.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • biju lie biju lie
    Deci toktok e plin de specialisti? hahaha

Trimite un comentariu

sus