Skip to main content

COMUNICAT. Gândul Media Network lanseaza un parteneriat cu Flaminjoy pentru livrarea serviciilor de amplificare Social Products

 
COMUNICAT. Gândul Media Network lanseaza un parteneriat cu Flaminjoy pentru livrarea serviciilor de amplificare Social Products

COMUNICAT. Gândul Media Network, recunoscut pentru portofoliul său divers de publicaţii online (gandul, prosport, cancan, csid, ciao, samd), anunţă parteneriatul cu Flaminjoy, platforma de influencer marketing şi de amplificare.

Publicitate

Această colaborare marchează un moment semnificativ în peisajul publicităţii digitale, combinând vastul inventar media al Gândul Media Network cu produsele de amplificare ale Flaminjoy, printre care: Social Display, Social Boost, Social Blitz şi Social TV.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Prin acest parteneriat, Gândul Media Network îşi deschide vastul inventar pentru a fi utilizat pentru serviciile unice ale Flaminjoy, care continuă să fie folosite de branduri globale precum Unilever, L’Oreal, BCR, Marks & Spencer, GSK, Nestle.

Serviciile de amplificare “Social Products” înseamnă rate de click de 4x-10x mai mari decât media industriei, formate unice şi creativitatea nelimitată a celor peste 10.000 de creatori de conţinut din platforma Flaminjoy. Această integrare promite să revoluţioneze modul în care brandurile interacţionează cu audienţele, oferind oportunităţi fără precedent pentru vizibilitate, interacţiuni şi impact.

Social Display, Social Boost, Social Blitz şi Social TV: Viitorul Publicităţii Digitale

Serviciile de amplificare ale Flaminjoy inovează publicitatea digitală, valorificând puterea creativităţii influencerilor şi reach-ul social media. Social Display aduce conţinutul generat de influenceri către audienţa extinsă a publicaţiilor Gândul Media Network, în timp ce Social Boost amplifică conţinutul din social media ale brandurilor, în formate inovatoare, pentru o vizibilitate maximă. Social TV introduce o abordare inovatoare a conţinutului video, combinând natura dinamică a videourilor de pe reţelele sociale cu credibilitatea influencerilor şi acoperirea media tradiţională in TV.

Un Parteneriat Pregătit să Rescrie Interacţiunea Cu Publicurile Ţintă

„Acest parteneriat cu Flaminjoy reprezintă un pas important pentru Gândul Media Network, pe măsură ce continuăm să inovăm şi să oferim clienţilor noştri soluţii performante de ultimă oră, Combinând acoperirea noastră extinsă cu inovaţia creativă a Flaminjoy, stabilim un nou standard pentru brand awareness şi performanţe digitale de excepţie pentru clienţi”. a declarat Andrei Ursuleanu, Director Operaţional al Gândul Media Network.

Alexander Stoica-Marcu, Co-fondator al Flaminjoy, şi-a exprimat entuziasmul egal pentru colaborare, afirmând, „Unindu-ne forţele cu Gândul Media Network, ne permite să valorificăm impresionantă lor prezenţă media, aducând serviciile noastre de amplificare “Social Products” la un public mai larg. Acesta este un accelerator de business pentru mărcile care caută să aibă un impact real în spaţiul digital.”

Serviciile de amplificare “Social Products” ale Flaminjoy în parteneriat cu reţeaua Gandul Media Network sunt oferite la vanzare prin regia Thematic Digital, lider de piaţa pe masuratorile SATI (est. trimestrul 1 2024).

Despre Gândul Media Network:

Fondată ca si grup în 2019, Gândul Media Network este o entitate media de prim rang în România, având un portofoliu de publicaţii online care acoperă o gamă largă de interese, inclusiv ştiri, politică, stil de viaţă, modă şi divertisment. Cu un angajament pentru jurnalism de calitate şi inovaţie, Gândul Media Network ajunge la milioane de cititori în fiecare lună, consolidându-şi poziţia de top în peisajul media digital din România.

Despre platforma Flaminjoy:

Flaminjoy este platforma de influencer marketing care conectează peste 10.000 de creatori de conţinut într-un mod automatizat cu brand-uri şi agenţii. Conţinutul generat în campanii este distribuit inteligent în toate mediile digitale, inclusiv pe reţelele sociale, în reclame, DOOH, pe platforme de publishing, generând rezultate impresionante în ceea ce priveşte awareness-ul şi vânzările.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus