Skip to main content

COMUNICAT. Jam Session Agency, cea mai premiată agenţie independentă din România la Effie 2022

 
COMUNICAT. Jam Session Agency, cea mai premiată agenţie independentă din România la Effie 2022

COMUNICAT. La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agenţia independentă cu cel mai mare punctaj din România, obţinând două premii Gold, două Silver, două Bronze şi 7 nominalizări pentru Tazz, ING România, The Home şi Carrefour România.

Publicitate

Totodată, în clasamentul general al agenţiilor de comunicare din România, agenţia s-a clasat pe locul 3, în cadrul galei Effie Awards, care a avut loc pe 16 iunie la Bucureşti.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Tazz, pentru care Jam Session este agenţie de brand, a fost desemnat Brandul anului 2022, rezultat obţinut în baza premiilor şi nominalizărilor din cadrul Effie 2022:  două Gold Effie la două categorii: E-commerce (pentru campania „Când pofta dictează, Tazz livrează!”) şi Timely Opportunity, pentru „Când chefii jurizează, Tazz livrează!”; Silver Effie pentru Marketing Innovation („Gusturi locale, preparate legendare”), un Bronze în categoria Brand Experience (tot pentru campania „Când chefii jurizează, Tazz livrează!”) şi 7 nominalizari.

Împreună cu ING România, pentru care Jam Session Agency este de asemenea agenţie de brand, agenţia a câştigat un Silver în categoria Financial Services, pentru campania „Creditul ING Foarte Personal”, şi 2 nominalizări.

Pentru campania Design Therapy a clientului The Home, Jam Session Agency a obţinut un Bronze în E-commerce. Pentru Carrefour România, campaniile dezvoltate de agenţie au obţinut 3 nominalizări.

“În industria de advertising suntem obişnuiţi cu setarea unor standarde la nivel de comunicare, de campanii, de agenţii care livrează un anumit work. Cred însă că este momentul sa setăm şi niste benchmark-uri când vine vorba de clienţi. Pot spune cu mândrie că am reuşit să strângem în jurul nostru parteneri din rândul clienţilor care sunt repere în aceasta industrie, repere de profesionalism, dăruire, deschidere şi know-how de business. Împreună cu ei şi cu o echipă internă pasionată şi hard working am construit branduri şi am dezvoltat campanii cu adevărat relevante, performante, eficiente şi cu impact. Şi nu ne oprim aici”, spune Alexandra Veştineanu, Co-Managing Partner.

„Am crescut organic, fără clienţi şi resurse «de reţea» şi am reuşit să devenim cea mai bună agenţie independentă din România la Effie 2022”, afirmă Ioana Cadîr, Co-Managing Partner. „Faptul că am intrat şi în top 3 general a fost o confirmare că avem un portofoliu de campanii competitiv oriunde în lume, cu o echipă de profesionişti care înţeleg businessul şi brandul clientului, cum se mişcă piaţa şi schimbările culturale. Chiar suntem un «jam session» de competenţe, idei, personalităţi şi pasiuni. Iar eu una mă simt perfect în combinaţia asta.”

„Ce s-a întâmplat la gala Effie 2022 înseamnă un an de muncă la Jam Session Agency, cu proiecte luate «foarte personal», construcţia unei echipe solide, cu emoţii, hard work, pasiune şi multă, foarte multă bucurie sinceră, pusă din plin în tot ceea ce facem. Şi cu ING România, si cu Tazz, lucrăm de 2 ani şi tot de atâţia ani suntem împreună pe podium. Când există o relaţie solidă, de încredere între client şi agenţie, se naşte o sinergie incredibilă, care se simte în brand şi în fiecare gest de comunicare. Şi tot din această sinergie se naşte şi performanţa”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Partner.

„Tot ceea ce am reuşit în ultimul an de zile li se datorează oamenilor şi partenerilor noştri”, crede Valentin Suciu, Co-fondator şi Partener Jam Session Agency. „Am construit o echipă care a reuşit să livreze rezultate de comunicare şi de business pentru branduri mari, cu expertiză, de la care avem noi înşine multe de învăţat. Ne bucură trofeele şi nominalizările luate împreună cu prietenii de cursă lungă de la ING România, Tazz, Carrefour sau The Home, alături de care suntem mândri să fim în top 3 Effie 2022 şi pe primul loc între agenţiile independente de comunicare din România.”

Campaniile Jam Session Agency la Effie Awards 2022 - nominalizări & premii

  • Brand of the Year: Tazz
  • Gold in E-commerce: Tazz - When cravings hit, Tazz delivers.
  • Gold in Timely Opportunity: Tazz - When Chef Judges, Tazz delivers.
  • Silver in Marketing Innovation: Tazz - Local Ingredients for legendary cravings
  • Silver in Financial Services: ING România - The very personal loan
  • Bronze in E-commerce: The Home - Design Therapy.
  • Bronze in Brand Experience: Tazz - When Chef Judges, Tazz delivers.
  • Shortlist in Branded Content & Entertainment: Tazz - When the Chef judges, Tazz delivers.
  • Shortlist in Branded Content & Entertainment: Carrefour - Wine Strangers
  • Shortlist in Branded Content & Entertainment: Carrefour - Craving Science Show
  • Shortlist in E-commerce: Tazz - Local ingredients for legendary cravings.
  • Shortlist in Financial Services: ING România - Liberated Shopping
  • Shortlist in Marketing Disruptors: Tazz - When cravings hit, Tazz delivers.
  • Shortlist in Retail: Carrefour - Open the Romanian Wine


***
Despre Jam Session Agency

Jam Session Agency este o agenţie challenger, cu o combinaţie unică progresivă de business si creativitate, care colaborează pentru a crea branduri relevante pentru generaţiile de astăzi şi cele care urmează.

Jam Session Agency este cea mai premiata agentie independenta la Effie 2022, iar in 2021 a câştigat titlul de Agenţia Anului la Internetics. Echipa de parteneri ai agenţiei a reuşit să aducă primul aur la Cannes Lions pentru o agenţie independentă din România (Jazz Communication), un alt Silver Lion în anii următori şi nouă intrări pe shortlisturi, precum şi alte zeci de premii la festivaluri locale şi internaţionale: D&AD, SABRE, Golden Hammer, Effie (Grand Effie şi alte zeci de Gold, Silver şi Bronze), Internetics, Webstock şi numeroase distincţii Romanian PR Award.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus