Skip to main content

COMUNICAT. AFI Cotroceni anunţă noi deschideri de magazine

 
COMUNICAT. AFI Cotroceni anunţă noi deschideri de magazine

COMUNICAT. AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, îşi continuă diversificarea ofertei de shopping, clienţii bucurându-se de experienţe inedite şi de cele mai noi concepte de magazine ale unor renumite branduri internaţionale şi româneşti.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Finalul de an a fost activ şi o serie de branduri în tendinţe au deschis în AFI CotroceniScotch & Soda a inaugurat primul magazin în România, OVS Kids, PAM Bijuterii, Camicissima, Barber Kiosk şi Centrul de recoltare Medlife.

Scotch & Soda a deschis primul magazin din România în luna decembrie, fiind un punct de atracţie pentru clienţii produselor premium, iar prin inaugurarea spaţiului contemporan OVS Kids, lider în sectorul de îmbrăcăminte şi haine pentru copii din Italia, oferta pentru cei mici devine completă.

Cei care doresc să facă mişcare se bucură de un spaţiu multifuncţional extins în magazinul Sport Vision, aceştia având posibilitatea să probeze şi să achiziţioneze ultimele colecţii de încălţăminte şi îmbrăcăminte sportivă, echipamente, dar şi accesorii.

O destinaţie pentru fanii ciocolatei este Leonidas, brandul deschizând un spaţiu modern unde comercializează 100 de varietăţi de praline belgiene de cea mai bună calitate şi prospeţime.

O premieră este şi inaugurarea unui spaţiu unic de relaxare şi îngrijire pentru bărbaţi: Barber Kiosk, destinaţia ideală pentru tuns, aranjat sau îngrijire a bărbii.

Din această lună, la AFI Cotroceni există un centru de testare COVID-19 şi recoltare analize medicale MedLife, amplasat în exteriorul centrului comercial. În cadrul acestuia, oamenii pot efectua teste RT-PCR, teste antigen, precum şi teste anticorpi SARS-CoV-2 şi recoltări de analize medicale, zilnic, în intervalul 08:00 – 21:00, fără programare.

“AFI Cotroceni este un spaţiu într-o permanentă transformare şi dezvoltare adaptându-se cerinţelor clienţilor săi şi suntem  încântaţi să putem completa mixul de chiriasi cu câteva branduri reprezentative pentru zona de fashion, accesorii, îngrijire şi sănătate.

În contextul actual încrederea brandurilor şi a clientilor ne reconfirmă că AFI Cotroceni este partenerul potrivit pentru dezvoltarea retailerilor şi destinaţia preferată a bucureştenilor.

Ne dorim ca în acest an să continuăm, într-un ritm alert, creşterea şi diversificarea mixului de chiriaşi, astfel încât AFI Cotroceni să rămână opţiunea nr. 1 de shopping şi divertisment” - Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Având 90.000 mp închiriabili şi 300 de magazine, AFI Cotroceni este unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală şi de Est şi oferă servicii şi produse inovative şi  o varietate de opţiuni de petrecere a timpului liber.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus