Skip to main content

COMUNICAT. Miele susţine centrul de plasament Sf. Iosif din Bucureşti şi se transformă, din nou, în ajutorul lui Moş Crăciun

 
COMUNICAT. Miele susţine centrul de plasament Sf. Iosif din Bucureşti şi se transformă, din nou, în ajutorul lui Moş Crăciun

COMUNICAT. De peste patru ani, Miele România susţine casa Sf. Iosif din Bucureşti şi se asigură că dorinţele celor 25 de copii aflaţi în grija centrului de plasament ajung în fiecare an la Moş Crăciun.

Publicitate

Listele speciale cu dorinţe şi scrisorile pentru Moş sunt pregătite din timp, iar echipa Miele are grijă să le citească şi să le îndeplinească, pentru ca cei mici să găsească sub brad cadourile dorite în dimineaţa de Crăciun. 

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

De altfel, magia sărbătorilor e prezentă aici pe tot parcursul anului, prin intermediul diferitelor acţiuni pe care Miele le organizează în mod frecvent.

Casa Sf. Iosif a fost dotată cu electrocasnice performante în valoare de peste 10.000 de euro, precum maşină de spălat rufe profesională, uscător de rufe profesional, combină frigorifică sau cuptor, astfel încât copiii să se bucure de un mediu primitor şi cald.

Pentru că educaţia e foarte importantă în formarea şi dezvoltarea celor mici, la începutul pandemiei copiii au primit din partea Miele laptopuri, cu ajutorul cărora participă la şcoala online.

De asemenea, cei mici au parte şi de surprize la aniversarea zilelor de naştere, de la care nu poate lipsi un tort delicios.

„Miele este o afacere de familie, tocmai de aceea ne dorim să fim alături de marea familie a celor 25 de copii de la centrul de plasament Sf. Iosif. Prin acţiunile pe care le susţinem, ne propunem să le oferim acces la resursele necesare pentru a creşte într-un mediu cât mai apropiat de cel al unei familii. 

Preţuim fiecare eveniment petrecut alături de copiii din centru, mai ales că prietenia pe care am dezvoltat-o cu casa Sf. Iosif este una specială, care ne încarcă cu energie pozitivă”, a declarat Camelia Matei, Brand Activation Manager, Miele România.

„Cel mai important pentru aceşti copii, dincolo de ajutorul material pe care îl primesc, este să simtă ca fac parte dintr-o familie.

Tocmai de aceea, momentele acestea de sărbătoare, create şi cu ajutorul Miele sunt esenţiale, mai ales că între noi şi echipa Miele s-a creat deja o legătura strânsă de prietenie. Suntem recunoscători pentru implicare şi suntem încrezători într-un parteneriat de lungă durată”, a spus Cătălin Saulea, Psiholog, centrul de plasament Sf. Iosif.

Despre Miele

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere şi de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, maşini de spălat vase şi produse de îngrijire pentru haine şi pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă maşinile de spălat vase, maşinile de spălat rufe şi uscătoarele pentru uz comercial, precum şi aparatura de spălare-dezinfectare şi sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activităţile medicale şi de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producţie în Germania şi câte o filială în fiecare dintre ţările următoare: Austria, Cehia, China şi România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei.

Miele este reprezentată prin filiale proprii şi de importatori în aproape 100 de ţări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generaţie a familiei fondatoare, are o forţă de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus