Skip to main content

COMUNICAT. Odorizante profesionale pentru birou: 5 avantaje

 
COMUNICAT. Odorizante profesionale pentru birou: 5 avantaje

COMUNICAT. Un miros plăcut poate stimula productivitatea angajaţilor la locul de muncă, iar marile companii ştiu acest lucru. Prin urmare, majoritatea corporaţiilor folosesc deja odorizante profesionale în spaţiul de lucru, pentru a crea un mediu cât mai confortabil pentru angajaţii lor.

Publicitate

Pe lângă iluminat, decoraţiuni şi muzică, odorizantul se numără printre elementele esenţiale care pot influenţa productivitatea angajaţilor.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Prin urmare, în loc să renovezi întregul birou pentru a obţine o iluminare mai bună, poţi începe întâi cu instalarea unor odorizante profesionale, pentru a îmbunătăţi starea de spirit şi performanţa angajaţilor. În plus, un astfel de odorizant poate aduce şi alte beneficii!

Parfumul reduce nivelul de stres

Stresul este unul dintre factorii care pot afecta sănătatea şi performanţele angajaţilor. Tocmai de aceea, orice angajator trebuie să creeze un mediu de lucru cât mai plăcut pentru echipa sa, astfel încât să încurajeze eforturile angajaţilor şi să le stimuleze productivitatea.

Potrivit cercetătorilor de la Şcoala de Stomatologie de la Universitatea Meikai din Japonia, aromele de levănţică şi rozmarin pot reduce semnificativ cortizolul, hormonul stresului. Între timp, într-un alt studiu, cercetătorii japonezi au descoperit că aroma linalolului, care se găseşte de obicei în lămâi, poate oferi o stare de calm persoanelor care se confruntă cu depresie şi stres acut.

Creşte productivitatea

Mirosul produs de odorizantele profesionale poate reduce oboseala şi poate stimula capacitatea de concentrare la locul de muncă, ajutând astfel angajaţii să fie mult mai productivi şi eficienţi asupra sarcinilor lor. Într-un alt studiu, cercetătorii japonezi au descoperit că anumite activităţi pot fi eficientizate cu ajutorul parfumului.

Spre exemplu, cercetarea a demonstrat că greşelile de tastare pot fi reduse cu 54%, cu ajutorul mirosului de lămâie, cu 33% cu ajutorul mirosului de iasomie şi  cu 20% prin mirosul de lavandă.

Stimulează creativitatea

Mirosurile neplăcute din birou pot afecta starea de spirit a angajaţilor. Tocmai de aceea, trebuie să te asiguri că în spaţiul de lucru există o ventilaţie constantă, că aerul este proaspăt şi că întotdeauna există un miros plăcut. Studiile efectuate de Universitatea Brown au demonstrat că o persoană este mai creativă în rezolvarea problemelor, atunci când se află într-un mediu în care există un miros plăcut.

Aşa că pentru a crea o atmosferă de lucru ideală pentru angajaţi şi pentru a le stimula creativitatea, poţi alege câteva produse din gama largă de odorizante profesionale de la Marketaroma.ro.

Purifică aerul

Există pe piaţă şi odorizante care au proprietăţi dezinfectante, având capacitatea de a purifica aerul şi de a menţine un spaţiu curat pentru mai mult timp. Spre exemplu, anumite uleiuri esenţiale care au un efect relaxant, au şi proprietăţi antivirale, antifungice şi antibacteriene care pot ţine la distanţă germenii. Iar pr

intre aromele care pot fi folosite pentru reîmprospătarea aerului se numără arborele de ceai, rozmarinul, menta, portocalul, lavanda, smirna, eucaliptul, salvia şi şcorţişoara.

Ameliorează durerile musculare

Anumite odorizante folosite pentru aromaterapie pot ameliora anumite probleme cu care se confruntă destul de des angajaţii, cum ar fi durerile de cap, durerile musculare şi problemele de digestie.

Aromele utilizate în mod obişnuit pentru astfel de odorizante sunt menta, citricele şi scorţişoara. Pe lângă faptul că ameliorează durerea, odorizantele pentru aromaterapie pot oferi şi un plus de energie.

Aşadar, acestea sunt câteva beneficii pe care le poţi obţine instalând odorizante în birou. Pe lângă faptul că o aromă plăcută le oferă angajaţilor o stare mai bună de spirit, aceasta îi face să se simtă confortabil, iar munca lor devine mai productivă.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus