Skip to main content

COMUNICAT. PANDORA lansează „BE LOVE”, o nouă campanie de brand

 
COMUNICAT. PANDORA lansează „BE LOVE”, o nouă campanie de brand

COMUNICAT. PANDORA anunţă noua platformă de brand BE LOVE, printr-o campanie globală de amploare, având ca protagonişti numeroase talente, artişti internaţionali şi vedete în ascensiune.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Plecând de la conceptul că “Dragostea” este un verb,  o acţiune, campania prezintă “Dragostea” ca fiind mai mult decât un sentiment – este acea stare pe care fiecare o simte, o trăieşte, o defineşte şi o acceptă. Prezentat de-a lungul campaniei, BE LOVE este o invitaţie de a trăi zi de zi cu dragoste.

Cu o gamă diversă de colecţii de bijuterii Pandora, care includ modele unice realizate din materiale de înaltă calitate, cum ar fi argint 925, aur de 14K (solid şi placat), sticlă de Murano, campania BE LOVE accentuează faptul că Pandora este un brand complet de bijuterii pentru oricine caută să adauge strălucire vieţii, indiferent de ocazie sau de sărbătoare.

O distribuţie formată din celebrităţi, dintre care trei noi ambasadoare globale

BE LOVE introduce trei noi ambasadoare globale Pandora: Chloe şi Halle Bailey, surori şi artiste, şi actriţa, autoarea Selma Blair.

În campanie li se alătură talente din mai multe ţări, printre care artista şi modelul Sasha Pivovarova, cuplul de modele Aviana McClish şi Colin Alexander, modelul în ascensiune Jocelyn Corona, prietenele şi modelele Saiyan Marley, Yumi Nu, Salem Mitchell şi Thara, precum şi modelele Meghan Collison şi Jack Spencer.

Pentru Chloe, BE LOVE înseamnă: „Să fii totul pentru tine şi să te iubeşti aşa cum eşti".

Pentru Halle Bailey, BE LOVE este: „Iubire necondiţionată, infinită. Ceva care nu se termină niciodată şi despre care ştii că este mereu acolo. Nu este niciodată pusă la îndoială – chiar dacă e să cazi de pe o stâncă, ea este acolo să te prindă”.

Pentru Selma înseamnă: „Să fii prezent. Să trăieşti fiecare zi întrebându-te cum pot face acest moment mai semnificativ?”

„Pentru Pandora, dragostea este mai mult decât o zi din calendar - este mult mai personală şi mai cuprinzătoare decât atât. Începe cu fiecare dintre noi şi se reflectă în modul în care ne trăim viaţa. Aceasta este semnificaţia noii noastre campanii de brand, BE LOVE. Campania aduce la viaţă scopul Pandora de a oferi o voce iubirilor.

Conceptul este reprezentat de noile ambasadoare, Chloe Bailey, Halle Bailey şi Selma Blair. Bjuteriile noastre sunt realizate cu dedicare şi pasiune pentru fiecare ocazie sau pentru fiecare zi, reprezentând cea mai bună alegere pentru a sărbători persoanele dragi, pentru a împărtăşi momentele speciale, locurile, interesele şi visurilor pe care le iubim”, declară CMO Pandora, Mary Carmen Gasco-Buisson.       

Un videoclip de campanie cu o melodie specială

Videoclipul campaniei BE LOVE prezintă conceptul de „Dragoste trăită”, exprimat de toate talentele prezente în campanie. Videoclipul a fost regizat de nominalizata la premiul Oscar, Sophia Nahli Allison, alături de producătorul executiv şi de două ori câştigătoare a premiului Grammy, Melina Matsoukas.

Este creat plecând de la o versiune reînregistrată a piesei clasice de la Bee Gees, „To Love Somebody”, de data aceasta cântată de Chloe şi Halle Bailey, special pentru campania BE LOVE.

În videoclip, ambasadoarea globală Pandora, Selma Blair, îşi îmbrăţişează fiul, pe Arthur Saint Bleick, în timp ce Chloe şi Halle cântă împreună, pline de afecţiune, accesorizate cu bijuterii personalizate Pandora. Modelul Sasha Pivovarova este surprinsă în timp ce pictează un portret abstract, la scară largă, în culori vii, în timp ce Thara, Salem Mitchell, Saiyan Marley şi Jocelyn Corona dansează într-un club de noapte, bucurându-se de timpul petrecut împreună.

În videoclip, bijuteriile din colecţiile Pandora sunt suprapuse masiv - prezentând brandul ca pe un catalizator al auto exprimării, al bucuriei şi al libertăţii creative.

Echipa creativă BE LOVE

Realizată de Baron & Baron, campania BE LOVE este munca unei echipe creative, lideră în industrie. Alături de Nahli Allison şi Matsoukas, se află fotografii Craig McDean şi Raymond Meier. McDean a fost responsabil pentru principalele imagini cu modelele, în timp ce Meier a realizat fotografiile de close up bijuterii şi pe cele statice.

Stilista Rae Boxer, în parteneriat cu artista Grete Henriette, a creat piesele personalizate purtate de Chloe şi Halle Bailey, în videoclipul campaniei.

Surorile vizionare, Tanya şi Zhenya Posternak, au realizat imagistica suplimentară.

Despre Pandora

Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile Pandora realizate manual, din materiale de înaltă calitate, oferă posibilităţi infinite de personalizare, oferindu-le oamenilor posibilitatea să-şi exprime stilul personal prin piesele sale. Începând ca un mic magazin de bijuterii în Copenhaga, Danemarca, în urmă cu mai bine de 40 de ani, astăzi Pandora este prezentă în peste 100 de ţări. Având durabilitatea ca prioritate, până în 2025, Pandora va cumpăra doar argint şi aur reciclate pentru fabricarea bijuteriilor sale şi îşi va reduce emisiile de gaze cu efect de seră la jumătate de-a lungul lanţului său valoric până în 2030.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus