Skip to main content

COMUNICAT. Studiu de caz. #pentrucaYOXO: Cum ţii minte un brand într-o mare de opţiuni? (VIDEO)

 
COMUNICAT. Studiu de caz. #pentrucaYOXO: Cum ţii minte un brand într-o mare de opţiuni? (VIDEO)

COMUNICAT. Outdoor-ul a crescut impactul campaniei de performance marketing pentru (că) YOXO. În colaborare cu TPS Engage, echipa de Performance marketing a Data Revolt a mixat capacităţile de a genera impact ale campaniilor de performance marketing cu cele ale Out of Home media, pentru a creşte gradul de adopţie a abonamentului 100% digital YOXO pe piaţa din România.

Publicitate

Rezultatele au fost mai bune decât cele anticipate. Cum au reuşit Data Revolt şi TPS Engage să îmbunătăţească rezultatele campaniei de performance marketing cu ajutorul posibilităţilor DOOH media, pentru (că) YOXO? 

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Principalii indicatori pe care i-am analizat sunt:

- Click de download a aplicaţiei

- Căutări ale brandului YOXO

- Numărul de vizite direct în site-ul YOXO (din Bucureşti, Braşov, Sinaia)

- În ceea ce priveşte expunerea la mesajele DOOH, clipurile video au rulat de 332,757 de ori şi au ajuns la un număr de 2,179,124 de oameni 

- Comparativ cu o perioadă similară de timp, rezultatele măsurate au depăşit proiecţiile iniţiale, aşa cum se poate vedea şi în exemplul de mai jos:

Mai mult decât atât, am avut în vedere şi creşterea timpului petrecut de utilizatori în contact cu materialele vizuale ale campaniei:

- Transmiterea organică a mesajului şi conţinutului
- Generarea unui sentiment de comunitate şi apartenenţă
- Când intră în funnel, clienţii potenţiali vor fi mai predispuşi să ajungă la final şi să facă conversia
- Vor asocia brandul YOXO cu o experienţă plăcută
- Activarea curiozităţii prin materiale vizuale atrăgătoare

Rezultate, pe scurt

- 57.80% trafic pe website
- 18.61% first opens
- 23.57% căutări ale brandului

Concept

Concept: Dezvoltarea unui mecanism de feedback în loop în privinţa comportamentului clienţilor potenţiali şi generarea unui comportament de cumpărare.

1. Începem prin a cunoaşte potenţialii clienţi YOXO prin studierea comportamentului lor online

2. Dezvoltăm un tip de comunicare targetat şi adaptat mediilor preferate ale clienţilor

3. Consecutiv, setăm împreună cu TPS Engage punctele de contact vizual potrivite stilului de viaţă preferat de clienţi

4. Generăm un comportament viitor în piaţă în momente specifice şi pentru categorii specifice (în aşteptarea metroului la anumite ore, la coadă la telecabină/telescaun) ş.a.

5. Clienţii potenţiali intră în funnel cu un pas mai departe decât în mod normal. Altfel spus, ei sunt deja în funnel atunci când se întâlnesc cu YOXO în online.

Prin adoptarea mindset-ului dictat de data-marketing în spaţii publice, avem ca obiectiv o redefinire a regulilor OOH şi intrarea într-o nouă eră a campaniilor integrate 360° - contextualizate, percutante, care atrag atenţia şi rămân în memorie.

Această soluţie de marketing, bazată pe o abordare agilă data-driven, are impact direct în rata căutărilor legate de brand şi creşte rata de adopţie a produsului.

VIDEO. #pentrucăYOXO

Alex Volocaru, Digital Performance Manager: 

„Soluţia TPS Engage - DOOH amplifică strategia noastră de media digitală cu o abordare end-to-end media - inclusă în ecosistemul de media intern, permiţându-ne să definim campaniile într-o manieră dinamică şi contextualizat, accesând date de calitate şi extrăgând insight-uri la scară largă.”


Elena Cîrîc, EU Head of Growth, TPS Engage: 

„Suntem încântaţi să putem ajuta YOXO să realizeze sinergia între billboard-urile digitale şi mix-ul de marketing din zona de performance prin utilizarea strategiei de micro-achiziţie în testarea diverselor posibilităţi de programare.

Corelând Indicatorii de performanţă online, a fost uşor să vedem cu ce rezonează audienţa.  Brand-urile moderne sunt cele care reacţionează rapid la inovaţiile din piaţă şi testează chiar şi canalele tradiţionale, iar YOXO este prin definiţie un deschizător de drum în acest sens”, spune aceasta. 

YOXO

Primul brand 100% digital din regiune din portofoliul Orange, YOXO a fost gândit ca un mix între serviciile de voce preplătite şi abonamentele clasice, care combină avantajele din ambele instanţe:

Lipsa de griji privind achiziţia şi încărcarea cartelei PrePay atunci când traficul de internet/minute se consumă

Control total asupra opţiunilor şi a resurselor consumate şi posibilitatea de a închide abonamentul oricând, fără penalităţi contractuale + minute naţionale nelimitate

TPS Engage 

TPS Engage este un marketplace online care conectează mai mult de 300.000 de ecrane digitale din întreaga lume, şi care permite achiziţia de media contextuală, în funcţie de plasamentul dorit, cât şi alegerea orelor în care pot fi rulate campaniile, crescând astfel eficienţa campaniilor.

Data Revolt este cea mai mare agenţie de Data Analytics şi soluţii de Data Marketing din RO, cu o echipă de 40 de profesionişti, specializări şi parteneriate cu cele mai importante platforme de performance marketing şi programmatic, servicii customizate de SEO, Direct Marketing şi Content Marketing.

Agenţia a fost premiată la IAB MIXX Awards 2020

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus