Skip to main content

COMUNICAT: Publyo, prima platformă automatizată din România pentru publicarea articolelor online, a câştigat încrederea primilor clienţi

 
COMUNICAT: Publyo, prima platformă automatizată din România pentru publicarea articolelor online, a câştigat încrederea primilor clienţi

COMUNICAT. La o lună de la lansare, Publyo ™, prima platformă din România care permite organizarea automatizată a campaniilor media în mediul online, a câştigat deja încrederea primilor clienţi.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Lansată pe 1 martie 2022, platforma Publyo ™ dezvoltată de Oblyo Digital Agency în parteneriat cu Weboratory Capital este un proiect amplu la care s-a lucrat intens un an.

Acesta a trecut cu brio nu numai de fazele iniţiale de testare dar şi-a îndeplinit deja şi principalul obiectiv stabilit: să fie primul sistem integrat, automatizat şi eficient din România prin care strategia de conţinut online se poate implementa rapid şi cu economii serioase de timp şi resurse materiale şi umane, acoperind toate etapele emergente: planificare, upload conţinut, raportare şi monitorizare.

Publyo acoperă nevoile mai multor categorii de clienţi care activează în zona de digital, de la agenţii de marketing online, media, content şi PR şi până la startap-uri sau companii cu departamente de comunicare şi marketing interne.

Publyo ™ are 2 module principale:

Publyo ™ CRM care este deja disponibil, urmând ca la începutul lui iunie să fie lansat şi cel de al doilea, Publyo ™ Market Place.

Dacă prin Publyo ™ CRM, clienţii targetaţi mai sus îşi pot planifica, organiza şi publica proiectele de conţinut şi articole într-un mod total automatizat direct din sistem, Market Place-ul se anunţă a fi un instrument extrem de eficient pentru cei care vor să comande extern redactarea de articole şi să cumpere advertoriale şi articole de SEO pe site-urile celor mai mari publisheri din România.

Cei doi parteneri care au creat Publyo ™ declară: ”Suntem extrem de mulţumiţi că proiectul Publyo ™ începe să schimbe deja modul de lucru din agenţiile de media, graţie primilor clienţi care au avut încredere în produsul creat de noi.

Sistemul este extrem de intuituv şi are o eficienţă a costurilor extrem de ridicată, fie că luăm în calcul timpul sau resursele umane şi financiare necesare în implementarea campaniilor de publicare a articolelor.”

Publyo ™ CRM se achiziţionează prin intermediul unui simplu abonament disponibil în 3 variante de funcţionalităţi iar clienţii beneficiază de resursele unei ”agenţii la cheie” fără să fie nevoie investiţii suplimentare din partea acestora.

Sistemul Publyo ™ CRM permite nu numai planificarea, uploadul de conţinut, raportarea şi monitorizarea articolelor într-un mod automatizat, dar prin intermediul lui se şi poate comunica în timp real cu clienţii, writterii şi publisherii pentru a şti în permanenţă statusul campaniei media fără să fii nevoie să fie trimise manual zeci de emailuri.

Iată care sunt funcţionalităţile principale ale Publyo ™ CRM şi beneficiile platformei:

1. Planificare – poţi planifica direct în sistem campaniile media pentru oricât de mulţi clienţi ai avea prin simpla alegere a datei şi a site-urilor unde doreşti publicare articolelor. Fie că în sistem îţi setezi propriile site-uri cu care ai deal-uri, fie că alegi din lista disponibilă pe Publyo, munca de planificare va deveni extrem de uşoară.

2. Upload conţinut – sistemul permite încărcarea articolelor alături de o fotografie reprezentativă şi acestea vor fi trimise către publicare, conform planificării realizate la pasul anterior, către publisheri.

În cazul în care clientul tău nu are propriul conţinut şi este nevoie să îl redacteze unul din writerii tăi, prin Publyo ™ poţi să îi dai o comandă directă writterului specificându-i clientul, tipul de articol dorit, cuvintele cheie şi data de predare.

În momentul în care writterul a finalizat materialul, îl uploadează în sistem şi clientul primeşte mail automat pentru a-l aproba sau pentru a cere modificări. Din punctul în care clientul a aprobat materialul, Publyo ™ trimite automat articolul către publicare.

3. Raportare – odată ce publisherul a publicat articolul, inserează linkul acestuia în sistem iar Publyo ™ îţi va trimite notificare cu linkul de publicare. Astfel vei avea toate rapoartele într-un singur loc şi atunci când este nevoie să i le trimiţi clientului nu va mai trebui să cauţi printre sutele de emailuri sau exceluri.

4. Monitorizare – în cazul în care materialele publicate nu mai sunt vizibile pe site-urile publisherilor sau anumite linkuri de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, Publyo ™ va trimite automat notificare către site-uri pentru a se remedia problema. Evident, vei primi email atunci când situaţia a fost rezolvată.

Dacă eşti şi tu ai sesizat oportunitatea de a-ţi eficientiza munca, accesează site-ul de prezentare al platformei, publyo.ro, şi descoperă abonamentul care te avantajează în acest moment.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus