Skip to main content

COMUNICAT. Ringier România câştigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove –„Frumuseţe fără filtre”

 
COMUNICAT. Ringier România câştigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove –„Frumuseţe fără filtre”

COMUNICAT. Ringier România a câştigat locul 2 în competiţia INMA Global Media Awards la categoria cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare, subcategoria National Brands.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Premiul a fost acordat pentru campania de native advertising „Frumuseţe fără filtre” care a adus brandului Dove o îmbunătăţire a percepţiei imaginii de brand de peste 50%, a generat aproape 1.8 milioane de vizualizări pentru campania de display şi 350.000 de vizualizări ale materialelor video propriu-zise, cu un reach de aproape 290.000 de utilizatori pe Facebook.

INMA Global Media Awards este una dintre cele mai importante competiţii internaţionale care premiază excelenţa media la nivel global.

Campania Dove – „Frumuseţe fără filtre” a avut drept obiectiv să genereze o conversaţie despre efectul pe care îl au reţelele de socializare asupra încrederii de sine a tinerilor, în special a tinerelor fete. Distincţia INMA Global Media Awards primită de Ringier România este o recunoaştere a muncii depuse şi a efortului de a livra întotdeauna conţinut la cele mai înalte standarde posibile în mediul online.

Campania a cuprins discuţii cu influenceri şi activişti care şi-au împărtăşit experienţele şi poveştile. Trei tinere din Generaţia Z – Luiza Niculuşcă, ilustratoare, Mara Oprea, regizoare, şi Andreea Potra, preşedinta Girl Up România – au împărtăşit experienţele pe care le-au avut cu efectele negative ale social media şi ce soluţii au pentru standardele nerealiste de frumuseţe din media.

O discuţie cu Melania Medeleanu, activistă pentru drepturile omului a completat perspectivele despre efectele pe care astfel de standarde le au asupra femeilor. Materialele video au atins adolecenţi, tineri şi părinţi care au putut înţelege mai bine problema şi importanţa ei socială. La crearea campaniei de conţinut nativ „Frumuseţe fără filtre”, Ringier România a avut şi sprijinul agenţiei MindShare Romania.

În acest an, competiţia INMA Global Media Awards a cuprins participanţi ai 252 de entităţi media din 46 de ţări, iar juriul a fost format din 50 de specialişti din toată lumea.

Poveştile unice împărtăşite în cadrul campaniei au ajutat Dove să aducă în atenţia publicului o temă relevantă care afectează o întreagă generaţie de fete, iar distincţia INMA pe care a primit-o Ringier România nu face decât să confirme că excelenţa în ceea ce priveşte calitatea conţinutului şi autenticitatea interacţiunilor online sunt esenţa creării de campanii publicitare care să schimbe în bine lumea în care trăim.

Rezultatele campaniei Dove – „Frumuseţe fără filtre” au fost măsurate cu ajutorul Brand Lift, o soluţie Ringier care utilizează tehnologie de top pentru a măsura intenţia publicului de a cumpăra un produs sau serviciu la care a fost expus în urma campaniei publicitare şi permite şiinterpretări calitative de profunzime, ceea ce asigură livrarea cu acurateţe a mesajelor pentru cel mai mare impact posibil.

Echipele implicate în realizarea campaniei Dove – „Frumuseţe fără filtre”:

  • Andrei Ursuleanu – Sales Director, Ringier
  • Laura Merdescu – Sales, Ringier
  • Mirela Petre – Creative Director, Ringier
  • Cătălin Ciobanu – Art Director, Ringier
  • Victoria Drăgan – Research Director, Ringier
  • Alex Manescu – Data & Programmatic, Ringier
  • Elisabeta Sava – Digital Account, Ringier
  • Bogdan Pîrlea – Video Editor, Ringier
  • Cristina Moraru – Skin Cleansing & Hair Care Category Manager, Unilever
  • Maria Dumitrescu – Senior Brand Manager Dove, Unilever
  • Andreea Dicu – Brand Manager Dove, Unilever
  • Anca Sangeorzan-Branzea – Digital Category Manager BPC, Unilever
  • Amalia Necula – Senior Digital Planner, Mindshare Romania

Despre Grupul Ringier

Grupul Ringier este o companie media multinaţională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiţii importante în digital, print, staţii de radio şi producţii de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web şi de telefonie mobilă, precum şi tipografii.

Ringier este o companie elveţiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 şi este cea mai mare companie de publishing.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus