Skip to main content

COMUNICAT. Târgul de Cafea şi Ceai Auchan, într-o galerie foto: peste 330 de articole, de la cafele exotice, la ceaiuri de toate felurile

 
COMUNICAT. Târgul de Cafea şi Ceai Auchan, într-o galerie foto: peste 330 de articole, de la cafele exotice, la ceaiuri de toate felurile

COMUNICAT. Cafele exotice, cafele de origine din ţări precum Guatemala, Peru, Kenya, Costa Rica, India, boabe sau măcinată, mărci cunoscute sau mai puţin familiare românilor la Târgul de Cafea şi Ceai Auchan.

Publicitate

Sunt peste 330 de sortimente, dintre care o sută sunt noutăţi faţă de anul trecut. Pentru că segmentul espressoarelor s-a dezvoltat, Târgul aduce şi o multitudine de capsule, compatibile cu toate tipurile de aparate de pe piaţă.

Iubitorii de ceai au din ce alege: ceai verde, ceai negru, de fructe de tot felul, în tot soiul de arome.

Am selectat o parte din oferta Târgului, într-o Galerie Foto. Comunicatul, după imagini.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

De notat că Târgul de Cafea şi Ceai Auchan este deschis până pe 7 februarie.

GALERIE FOTO. Târgul de Cafea şi Ceai în imagini:

Comunicatul, integral:

Târgul de Cafea şi Ceai Auchan din acest an reuneşte în magazine şi online peste 330 de articole, dintre care o sută de noutăţi faţă de anul trecut

Până pe 7 februarie 2023, hipermarketurile Auchan din întreaga ţară organizează tradiţionalul Târg de Cafea şi Ceai, ajuns anul acesta la cea de-a XI-a ediţie. Iubitorii acestor produse vor regăsi atât în magazine, cât şi online, pe auchan.ro, peste 330 de articole cu gusturi şi arome inedite şi vor putea descoperi inclusiv o sută de produse noi faţă de anul trecut. În plus, membrii MyCLUB Auchan vor avea parte de beneficii speciale.

De asemenea, în fiecare magazin Auchan vor exista zone special amenajate, unde clienţii vor avea parte de surprize pe toată durata târgului. 

Anul acesta, Târgul de Cafea şi Ceai Auchan reuneşte peste 330 de sortimente de cafea şi ceai atent alese, pentru toate gusturile. Consumatorii se vor putea bucura de toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule instant sau cafea la filtru individual, o noutate care nu necesită utilizarea unui echipament special de preparare a cafelei la filtru, fiind suficientă doar apa fierbinte, precum şi de o varietate de ceaiuri, de la ceai de fructe, de plante, până la ceai verde şi negru.

Aromele inedite provin din zone recunoscute pentru culturile de cafea, precum Brazilia, Columbia, Etiopia, Costa Rica, Honduras, Peru, India, El Salvador sau Kenya.

Totodată, oferta din această ediţie include şi o mulţime de articole de renume din categoria băuturilor calde, precum ciocolata caldă. Evenimentul aduce laolaltă atât produsele vedetă, consacrate deja pe piaţă, cât şi peste o sută de noutăţi, prezente pentru prima dată în cadrul târgului. De asemenea, clienţii vor putea găsi şi produse complementare preparării şi servirii cafelei şi ceaiului. Preţurile încep de la 0.85 lei şi ajung până la 85 de lei.

„Ediţia de anul acesta a Târgului de Cafea şi Ceai Auchan reuneşte o gamă largă de noutăţi, pentru că ne dorim întotdeauna să ne surprindem clienţii cu o selecţie din cele mai bune produse şi să răspundem cerinţelor lor.

Am creat un mix special de mărci consacrate şi branduri gata să fie descoperite şi ne bucurăm să aducem la raft anul acesta şi un procent de 15% produse marca Auchan, la un excelent raport calitate - preţ.

Cafeaua de origine şi cafeaua de specialitate se numără printre preferate, precum şi cafeaua măcinată. De asemenea, venim în întâmpinarea clienţilor cu preţuri care să atenueze inflaţia actuală, susţinerea puterii de cumpărare fiind o prioritate permanentă pentru noi” a declarat Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan România.

În ceea ce priveşte marca proprie de cafea Auchan, aceasta este formată dintr-o varietate de produse, atât cafea măcinată Arabica, capsule cu numeroase arome şi cafea boabe, inclusiv decofeinizată. De asemenea, oferta include şi o selecţie de produse ecologice, în gama Auchan Bio clienţii având la dispoziţie cafea măcinată, instant, boabe, dar şi capsule de cafea de provenienţă din ţări precum Peru şi Columbia.

Cafeaua single origin şi cafeaua de specialitate, din ce în ce mai căutate

Popularitatea noilor echipamente de uz casnic de preparare a cafelei a revigorat segmentul de cafea boabe, iar cafeaua single origin şi cafeaua de specialitate proaspăt prăjite reprezintă noua tendinţă a pieţei cafelei, aceste segmente înregistrând creşteri faţă de anul trecut, potrivit reprezentanţilor companiei. Astfel, în 2022, clienţii au optat atât pentru ambalajele mici (250g), cât şi pentru cele mari (de peste 500g).

De asemenea, la fel de căutate rămân şi capsulele de cafea, care au înregistrat la rândul lor creşteri, datorate unor inovaţii cum ar fi capsulele compostabile sau capsulele cu cafea de origine. În top rămâne şi cafeaua măcinată, deşi situată pe un trend uşor descendent.

Românii preferă tot mai mult şi aparatele de cafea compatibile cu mai multe tipuri de capsule, Auchan lansând un astfel de produs la finalul anului trecut, marcă proprie Qilive. Când vine vorba de ceai şi ciocolată caldă, acestea înregistrează o creştere a cererii sezonieră, vara şi în special iarna.

Cu ocazia târgului, Auchan a pregătit şi o mulţime de oferte exclusiv pentru membrii MyCLUB Auchan, care se vor putea bucura de preţuri şi promoţii speciale la cafea şi ceai. În plus, în fiecare hipermarket Auchan vor exista zone dedicate cu activări pentru clienţi, iar în fiecare weekend, pe toată durata evenimentului, aceştia vor avea şi ocazia de a degusta o parte din produsele din ofertă, în cadrul acţiunilor de degustare. 

Despre Auchan 

Auchan România are în portofoliu 327 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri şi 287 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 270 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obţinut medalia Customers’ Friend şi statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus