Skip to main content

COMUNICAT. The Grown-Up Playground, loc de joacă pentru adulţi. Un proiect Globalworth, desenat de Ogilvy România.

 
COMUNICAT. The Grown-Up Playground, loc de joacă pentru adulţi. Un proiect Globalworth, desenat de Ogilvy România.

COMUNICAT. Tu când te-ai jucat ultima dată? Când poate fi un moment mai bun pentru această întrebare dacă nu de 1 iunie, Ziua Internaţională a Copilului?

Publicitate

The Grown – Up Playground este cel mai recent proiect Globalworth, după o idee creativă semnată de Ogilvy România, şi are ca obiectiv principal un altfel de little reminder: importanţa jocului în viaţa unui adult, ca sursă de sănătate mintală.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Între 1 şi 10 iunie, The Grown-Up Playground devine spaţiul în care chiriaşii din clădirile de birouri Globalworth  pot intra în „scurte recreaţii” pentru a-şi reaminti să joace Şotron sau X şi 0, jocurile copilăriei, în spaţiile special amenajate din cele trei clădiri Globalworth Campus din Bucureşti.

Fiecare joc a fost proiectat ca un reminder de grijă faţă de sine şi are un cod QR încorporat în designul său. Oamenii pot scana codul pentru a afla despre beneficiile jocului asupra sănătăţii mintale, din surse avizate.

„Utimii ani au pus în lumină importanţa deschiderii faţă de subiectul sănătăţii mintale. Dacă până de curând subiectul era încă tabu, eforturile care se fac acum, la nivel mondial, pentru liberalizarea sa sunt tot mai vizibile.

Credem că trebuie să ne sprijinim unii pe alţii în comunităţile din care facem parte: acasă, în familie sau la birou. De aceea, ne-am dorit ca de 1 iunie să le arătăm membrilor din comunitatea Globalworth că suntem mai aproape ca niciodată de ei.

Şi cum copiii sunt cei de la care învăţăm să spunem lucrurile simplu şi frumos, am ales să dialogăm prin limbajul jocului” - Georgiana Oltenescu, Group Head, Marketing and Communication at Globalworth.

Globalworth, liderul pieţei real estate din România, nu se află la primul proiect inedit dedicat comunităţii sale. Compania a lansat, înainte de pandemie, Globalworth District primul „cartier” art&tech din România, cu scopul de a promova tânăra generaţie de artişti români, transformând clădirile de birouri în spaţii neconvenţionale care găzduiesc şi susţin arta şi tehnologia.

Globalworth este o companie imobiliară activă în Europa Centrală şi de Est, listată la Bursa de Valori de la Londra, în segmentul AIM, care activează în România şi Polonia, în ambele ţări devenind principalul investitor pe piaţa imobiliară de birouri.

Globalworth investeşte, dezvoltă şi gestionează direct clădiri de birouri şi parcuri industriale şi de logistică, în locaţii premium, care generează venituri din închirierea de spaţii către companii de top din întreaga lume.

Gestionat de peste 240 de profesionişti în Cipru, Guernsey, România şi Polonia, portofoliul companiei are o valoare totală de aproximativ 3.2 miliarde de euro, la 31 decembrie 2021. Aproximativ 95,9% din acesta este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către aproximativ 660 de companii naţionale şi multinaţionale.

În România, Globalworth este prezentă în Bucureşti, Timişoara, Arad, Oradea, Constanţa şi Piteşti, în timp ce în Polonia proprietăţile se regăsesc în Varşovia, Wroclaw, Lodz, Cracovia, Gdansk şi Katowice.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-ul www.globalworth.com şi urmăriţi-ne pe Facebook, Instagram, LinkedIn.

Ogilvy Group, parte din reţeaua internaţională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piaţa locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experienţe şi campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor.

Ogilvy construieşte branduri, le gestionează reputaţia şi le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susţinut de date şi tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence şi digital transformation. Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus