Skip to main content

COMUNICAT. Revoluţia Marketingului în Era Digitală: Lansarea Inovatorului Serviciu Social TV

 
COMUNICAT. Revoluţia Marketingului în Era Digitală: Lansarea Inovatorului Serviciu Social TV

COMUNICAT. Thematic Channels  împreună cu platforma de influencer marketing Flaminjoy lansează serviciul Social TV, un serviciu unic care combină impactul imens al televiziunii cu dinamica conţinutului generat de creatorii de continut.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

După reuşite impresionante cu peste 100 de milioane de impresii livrate in 2023 şi colaborări cu brand-uri globale precum Unilever, L’Oreal, BCR, Marks & Spencer, GSK, Nestle, Social TV reprezintă următoarea evoluţie a marketing-ului si a serviciilor oferite de Thematic Channels si Flaminjoy, aducând puterea conţinutului generat de influenceri direct pe ecranele de televizorului.

Într-o lume dominată de platformele digitale, televiziunea rămâne inegalabilă ca mediu de difuzare a mesajelor de marketing. Televizorul ramane un important canal de informare alaturi de mediul digital, ca urmare si acest produs hibrid care strange beneficiile ambelor lumi: reach-ul masiv al TV-ului si engagementul si microtargetarea specifica digitalului.

Catalin Sandulache, reprezentant Thematic Channels declara:

"Televiziunea şi media digitală au devenit doi piloni fundamentali în peisajul media din România. Televiziunea rămâne o sursă principală de informaţii, divertisment şi conţinut pentru mulţi români. Cu programe variate, de la ştiri la emisiuni de divertisment şi seriale, televiziunea continuă să fie o parte importantă a vieţii de zi cu zi a oamenilor.

Pe de altă parte, media digitală a cunoscut o creştere rapidă şi semnificativă în ultimii ani. Internetul şi dispozitivele mobile au schimbat modul în care consumăm conţinut media. De la site-uri de ştiri şi platforme de streaming la reţele sociale şi videoclipuri online, mediul digital oferă o gamă diversă de opţiuni pentru consumatorii moderni.

Fuziunea dintre televiziune şi media digitală devine din ce în ce mai evidentă, cu multe emisiuni şi canale TV care isi extind prezenţa online prin platforme de streaming şi conţinut on-demand. De asemenea, publicitatea s-a mutat în mare măsură către mediul digital, unde campaniile pot fi mai direcţionate şi mai interactive. Social TV deschide o nouă oportunitate pentru brand-urile focusate pe creştere.

Reach-ul extins al televiziunii capătă o nouă valoare prin prisma conţinutului autentic creat de influenceri. Astfel, costurile asociate productiei unui spot TV sunt reduse dramatic, în timp ce rezultatul final oferă o atractivitate crescută si content unic."

Unilever a văzut oportunitatea şi a derulat primul proiect de tip Social TV, cu brand-ul Delikat unde am initiat impreuna prima campanie de acest gen.

Reprezentanţi Unilever Nutrition declara:

"Anul acesta brandul Delikat si-a asumat rolul de a readuce in atentia romanilor de toate varstele produsele din categoria baza de mancare, prin forme inedite de comunicare in diferite medii. Asadar, testarea in premiera a produsului Social TV a venit ca o extensie naturala a campaniei derulate online de catre brand si a reprezentat o oportunitate de unificare a mesajelor din off si online.

Comunicarea brand-urilor in TV este in continuare un pilon cheie in mix-ul media din Romania, dar stim ca noile generatii isi gasesc inspiratie pentru gatitul acasa in retetele gandite creativ de creatorii de continut din social media.

Am considerat deci oportun sa aducem in atentia romanilor pe ecranul mai mare - TV-ul, trend-ul online de a gati rapid si delicios - sub forma unui spot fresh, dinamic, in care aratam versatilitatea produselor Delikat prin intermediul creatorilor de continut."

Viteza de reacţie reprezintă un alt avantaj major al noului serviciu: spoturile Social TV sunt create din conţinutul influencerilor extrem de rapid, oferind brandurilor oportunitatea de a răspunde rapid la tendinţele dinamicului peisaj mediatic de azi si de a valorifica oportunitati de content in timp real.

Campaniile cu influenceri se realizează prin platforma Flaminjoy, brand-urile alegând bucăţile de content cele mai calitative şi cu cel mai bun engagement în social-media. Conţinutul este apoi transformat în formate video inovative, care combină puterea brand-urilor clienţilor cu storytelling-ul influencerilor, rezultând în spoturi TV de care audienţa va fi captivată.

Pentru a maximiza impactul noului serviciu Social TV, targetarea este un factor cheie. Astfel, target-ul fiecărui brand este transformat într-o combinaţie de canale recomandate din portofoliul Thematic Channels, audienţe asociate si sloturi de timp potrivite. Asta permite adaptarea conţinutului la noul mediu pentru a genera rezultate care depăşesc aşteptările.

Alexander Stoica-Marcu, reprezentant Flaminjoy:

"Pasiunea noastră pentru marketingul digital se întâlneşte cu creativitatea şi rezultatele impresionante ale influencerilor. Suntem dedicaţi în a oferi brandurilor cele mai captivante şi calitative experienţe de promovare prin intermediul serviciilor noastre.

Distribuind continutul influencerilor pana acum in majoritatea mediilor online, este natural pentru noi sa aducem TV-ul  in mixul de distributie al continutului generat de influencers.

Suntem aici pentru a deschide noi uşi în marketingul digital şi pentru a aduce în faţa telespectatorilor conţinut unic şi memorabil. Împreună cu Thematic Channels, ne propunem să redefinim marketingul în era digitală."

Despre Thematic Channels

Thematic Channels este reprezentant exclusiv in Romania al vanzarilor de publicitate pentru  A+E Networks, AMC Networks International, ISG Media, Mega Max Media, NBC Universal, The Walt Disney Company, Orange, Paramount, Viasat World, Warner Bros. Discovery, şi Tralala.

Despre platforma Flaminjoy

Flaminjoy este platforma de influencer marketing care conectează peste 10.000 de creatori de conţinut într-un mod automatizat cu brand-uri şi agenţii. Conţinutul generat în campanii este distribuit inteligent în toate mediile digitale, inclusiv pe reţelele sociale, în reclame, DOOH, pe platforme de publishing, generând rezultate impresionante în ceea ce priveşte awareness-ul şi vânzările.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus