Skip to main content

COMUNICAT. Singura reţea de in-game advertising din România, lansată de THINKDIGITAL, se extinde cu 225 de noi jocuri şi peste 900.000 de jucători, ceea ce înseamnă o creştere cu 53%

 
COMUNICAT. Singura reţea de in-game advertising din România, lansată de THINKDIGITAL, se extinde cu 225 de noi jocuri şi peste 900.000 de jucători, ceea ce înseamnă o creştere cu 53%

COMUNICAT. Reţeaua de digital advertising THINKDIGITAL anunţă semnarea unui nou parteneriat strategic, cu compania GADSME.

Publicitate

Astfel, THINKDIGITAL le va oferi clienţilor şi agenţiilor de media din România acces exclusiv spre spaţiile publicitare native şi non-intruzive a încă 225 de noi jocuri, care totalizează 910.000 de playeri activi, lunar.

Reţeaua actuală includea „doar” 194 de jocuri cu cca. 1,7 milioane de playeri activi, lunar.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Conform mai multor studii, printre care cel mai recent a fost realizat anul trecut de RGDA - Asociaţia Romanian Game Developers Association, în România există circa 8 milioane de persoane care joacă un joc pe telefon, calculator ori consolă.

„O campanie curentă de native in-game advertising atinge, în medie, în jur de 150.000 de playeri activi. Prin noul parteneriat, această cifră se va mări de cel puţin 1.5 ori”, explică Andrei Jianu, AdNetwork director al companiei.

Noul parteneriat se adaugă celui anunţat în luna mai a anului trecut - când THINKDIGITAL a deschis această nouă piaţă, în România, prin parteneriatul similar derulat cu compania ANZU.

  • Lista jocurilor disponibile acum în reţeaua THINKDIGITAL şi numărul orientativ de playeri întegistraţi care pot fi atinşi cu mesaje publicitare non-intruzive – precum si toate detaliile tehnice necesare - poate fi obţinută simplu, la cerere, via email.

Strategia noastră e de a construi reţele exclusive de publicitate digitală de calitate. Practic, vizăm polul opus zonei de display advertising intruziv, pur cantitativ. Vom continua astfel consolidarea în zona de in-game advertising, şi vom lansa în această toamnă şi alte oferte exclusive, de acest tip, care se adaugă celor curente de podcasting şi premium publishing” - a explicat Dragoş Stanca, acţionar local majoritar şi partener al reţelei THINKDIGITAL în România

GADSME – noul partener reprezentat de THINKDIGITAL în România - este una dintre companiile globale lider în domeniul in-game advertising, focusată pe jocuri video si esports, fondată în Paris, Franţa.

Un nou mediu de promovare, o industrie în creştere accelerată

În eforturile de promovare ale acestui nou mediu dedicat advertiserilor, THINKDIGITAL va susţine, în acest an, şi noua secţiune in-games advertising din cadrul Gaming Video Awards – competiţie ajunsă la a 4-a ediţie, în organizarea companiei Dăescu-Borţun-Olteanu, cu sprijinul VODAFONE şi GEORGE – inovaţie BCR.

Premiile vor fi decernate în cadrul galei ce a fost anunţată pentru 22 noiembrie – locaţia urmând a fi stabilită curând.

THINKDIGITAL susţine de altfel, ca parte din juriu, şi Romanian Game Awards – o altă competiţie a industriei, organizată de asociaţia RGDA.

Gala de premiere va avea loc, în acest caz, în 10 Octombrie la Teatrul “Odeon”.

RGDA reuneşte o mare parte din cele aproape 200 de studiouri care produc jocuri în România – companii care angajează peste 7.000 de specialişti şi care generează o cifră de afaceri cumulate de peste 300 de milioane de euro anual.

THINKDIGITAL e prezentă în România de peste 15 ani şi e parte din reţeaua TDG – care are peste 200 de angajaţi în Europa, Orientul Mijlociu şi Nordul Africii.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus