Skip to main content

VIDEO. Aşa arată o campanie pro-vaccinare! Fashion Days, cu Speak şi Ştefania: „Despre bun gust. Şi responsabilitate”

 
Fashion days speak stefania
Fashion days speak stefania

VIDEO. Fashion Days se numără printre cele mai mari branduri care promovează vaccinarea. După ce în luna martie a avut o campanie tot despre vaccinare, în care personaje principale erau seniorii, acum Fashion Days se concentrează pe tineri. 

Publicitate

Compania a lansat recent o nouă reclamă semnată de agenţia Papaya Advertising, cu artistul Speak şi iubita acestuia, Ştefania, două nume care au numeroşi fani în online. 

Spotul îi înfăţişează pe cei doi, înconjuraţi de fani tineri, în timp ce se îndreaptă către cabinetul medical. Pe măsură ce înaintează, cu piesa „Acele” de la Carla's Dreams pe fundal, cei doi renunţă la câteva articole de îmbrăcăminte.  

În final, ei ajung în cabinetul medical, unde sunt vaccinaţi. Clipul se încheie cu sloganul campaniei: „Fashion Days. Totul despre bun gust. Şi responsabilitate

VIDEO. Reclama pro-vaccinare Fashion Days cu Speak şi Ştefania

Nu este prima campanie Fashion Days care încurajează vaccinarea. Compania a mai lansat un spot în urmă cu câteva săptămâni, sub acelaşi slogan: „Totul despre bun gust. Şi responsabilitate.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu m am vaccinat pentru ca stiu ca doar asa pot reveni la viata normala, adica sa plec in strainatate, sa stau fara masca, sa nu ma tem ca ma pot infecta.

    Nu am nevoie de spik sau ailalta sau de alte asa zise vedete sa imi spuna ce sa fac, ce sa mananc sau ce sa imbrac (urasc influensārii)
  • @Z
    Avand in vedere ca existe persoane care se pot lua dupa Sosoaca, Lazarus si alti "apostoli" ai consipiratiilor mondiale, ma gandesc ca vor exista persoane care pot fi convinse de Speak, Loredana, Micutzu etc.
  • O gramada de habarnisti si pe aici. Guvernul nu a dat niciun leu pentru campania de vaccinare, ci numai pentru spoturile cu masca, derulate anul trecut pe radio, tv si online. Ce vedeti sau auziti sunt doar campanii ale unor branduri radio (Kiss FM, Magic FM, Rock FM) televiziuni (ProTV) si iata, mai nou al unui brand de moda (Fashion Days), care, pe langa aceasta campanie, isi fac si ei reclama. Slava cerului ca nu sunt multi neincrezatori, ca altfel nu ajungeam pana acum la peste 4 milioane de vaccinati!
  • se vede că cei care lucrează în publicitate au o calitate din ce în ce mai mică. merg doar pe trend și pun în campanii doar ce au la îndemână. așa au ajuns personajele astea două spic și ea să apară în reclame de parcă lumea ar fi a lor. campania asta cu ei doi nu face altceva decât să îndepărteze lumea de vaccin.
  • "Aşa arată o campanie pro-vaccinare! "
    Nu, e exact invers. Raul si-a luat banii de reclama si scrie articole fara (P)
  • Speak şi Ştefania probabil că și-au luat banul. Asta este tot ceea ce contează !
  • @Z: Hahaha, mai bine ne luăm sfaturile medicale de la Speak, Bobonete, Loredana, Micutzu, Carla's Dreams.....

    Noi astia cu macar doi neuroni in creier ne luam informațiile de la medici care cunosc si se lupta cu virusul asta, nu de la aceiași propagandiști de doi lei care stiu nimic despre toate si îndeamnă populația sa se infecteze ca sa aiba ei de câștigat de pe urma nenorocirii oamenilor si dezordinii din tara.
  • @Mihai
    Hahaha, mai bine ne luăm sfaturile medicale de la Speak, Bobonete, Loredana, Micutzu, Carla's Dreams.....
  • Deja sar pesedezii/anteniștii/antivaccinistii sa ii înjure pe cei de la Fashion Days si alte firme care ne îndeamnă sa ne vaccinăm. E bine atunci, înseamnă ca firmele respective fac ceea ce trebuie pentru clientii lor si pentru societate. ca doar nu o sa ne luam sfaturile medicale de la posturile lui ghita si voiculescu.
  • @B.A.M. Se cheama corporate social responsibility.... Faci ceva sa rezolvi o problema a oamenilor si ti se intoarce prin pozitionarea brand-ului, clientela, vanzari... nu e nimic nou...
  • Fashion Days vinde online, dar chiar și așa, nu face nimeni treaba guvernului, fără să aibă ceva de câștigat. Undeva suferă ei, dacă fac această campanie, sau poate au bani de la guvern, de unde știi că nu.
    Dacă aș fi prim ministru, nu aș da niciun ban pe nicio campanie. S-a vaccinat cineva datorită campaniei care doar face pauzele publicitare să fie mai lungi? Alde Speak, și ceilalți sunt ca vedetele de la Hollywood și discursurile lor despre politică. Ce-i cu toți neavenitii ăștia care au impresia că vocea lor contează?
  • Păcet că cei de la Fashion Days sunt atât de fraieri să facă GRATIS treaba Guvernului României!!! Până la urmă, campania MEDIATICĂ a vaccinări aparține Guvernului României, nu unor persoane fizice sau juridice... Doar pentru că Cîțu evită să-și asume această responsabilitate, nu impute obligativitatea agenților comerciali de a-și cheltui banii, într-o criză economică, pe campanii ce nu au legătură cu brandul sau produsul lor!!!

Trimite un comentariu

sus